Gjest Vik Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei! For ikke så veldig mange uker siden fikk jeg meg kjæreste. Som jeg er dypt forelsket i, og vi har det kjempe bra. Og jeg har en bestekompisen som jeg kan prate med alt om, og vi har vært venner ganske lenge. Og jeg har alltid stilt opp for han når det har vært jenteproblemer (som da er hele tiden) Så fort han fikk vite at jeg hadde fått meg kjæreste, så skjelte han meg ut. Og sa at han ikke skjønte vitsen siden det er et avstandsforhold. I tilegg til at han mente at da ville jeg ikke få tid til han, noe jeg har sagt til han flere ganger at jeg får. (Besøker ikke kjæresten min hver helg) Han sa også at jeg måtte være utro osv i russetiden. Han oppførte seg rett og slett som en drittsekk, sa at jeg måtte velge mellom han eller kjæresten min og slang dritt om kjæresten min SOM HAN IKKE KJENNER og aldri har møtt. Og jeg har spurt han hvorfor han er sånn, men han gir ikke noe konkret svar på det, og sier at han ikke liker trøndere (kjæresten min bor i trondheim). Det her endte jo opp med at vi nå ikke er venner lenger, og jeg er veldig glad i han. Og jeg vil jo ikke at vennskapet våres skal endes slik. Og jeg har støttet han gjennom så mye (han har hatt kreft) og jeg var der for han hver eneste dag. Så jeg syns det er trist at han tar vennskapet vårt forgjeves. Hva tenker dere jeg burde gjøre? Ta opp kontakten og prate ordentlig med han eller bare gi opp? (Sorry, for langt innlegg)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Han er mest sansynlig forelsket i deg... Anonym poster: 5f1a6fa05ad91dd75da616b9f6a9058d 13
Apefinger Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Godt mulig det er sjalusi og forelskelse inn i bildet ja. 4
Gjest Vik Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Han er mest sansynlig forelsket i deg... Anonym poster: 5f1a6fa05ad91dd75da616b9f6a9058d Det er jeg fullstendig klar over. Men det var en lang tid tilbake hvor jeg var betatt av han, og spurte da han om det kunne skjedd noe mer. Og da var han veldig klar på det at vi bare var bestevenner. Men jeg vil jo gjerne forsette å være venn med han, hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Er bare to muligheter her: enten har han fått følelser for deg / blitt forelska, eller så er han faktisk redd for å miste deg og lar det gå utover deg på en negativ måte. Var kanskje litt forhastet å bare avslutte vennskapet etter noen argumenter, foreslår at du prøver å prate med ham og forsikre at alt er som før. Nylig var jeg også ganske betatt av venninnen min og jeg tenker også på framtiden når hun vil få seg kjæreste. Jeg kommer nok også til å ta en prat om det og prøver å løse det på en god måte. Anonym poster: 5df2df633c1458146a43628c7e9c05f8
LivetPåNytt Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Jeg kontaktet (eks) bestekompisen min, og sa at det var en tåpelig måte og avslutte det på. Og at jeg kunne ønske at vi var forsatt venner og at alt er som før, men fikk et veldig kort svar fra han. Og det han svarte på var for noe annet, som ikke hadde noe med det jeg skrev om. Også spurte jeg hvordan det gikk med han, men han har ikke svart og det er flere timer siden. Men han har sett det (facebook vett) Så hva gjør jeg nå? Hva er det med han?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Stakkaren er nok sjalu ja. Har vært i omtrent samme situasjon selv. Bestevennen min viste bilder av den nye nettflørten sin. jeg klarte ikke å skjule at jeg var sjalu (følelser kom frem som hadde ligget skjult lenge. også for meg selv). Da holdt han foredrag til meg om at jeg måtte huske at vi bare var venner osv. Det kjentes som et brudd for meg. Jeg bare gråt og gråt og syntes nettflørten hans var verdens dummeste dame. Vennskapet vårt kunne ikke fortsette som før.. Han kjentes som en eks for meg. Anonym poster: 897b2ba0b36ab85157de8b1ae3ffc978
Amygdala:-) Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Jeg tror du bare burde la han være i fred. Han er nok redd for å miste deg, og som andre her nevner er det en veldig sterk reaksjon på at en venn har fått seg kjæreste. Kanskje dere trenger litt pause fra hverandre en periode.
Avalon Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Støtter svaret over meg her, du bør la han være i fred. Du vinner ingenting på å "mase". Du kan evt sende ein siste melding hvor du skriver at hvis han ombestemmer seg eller trenger deg så vet han hvor du er, da lar du døren så tydelig åpen for han. Mer kan du ikke gjøre. Sannsynligvis har han større følelser for deg enn det han kanskje var klar over selv.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Han er mest sansynlig forelsket i deg... Anonym poster: 5f1a6fa05ad91dd75da616b9f6a9058d det tror jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå