Gå til innhold

Gutter: Når er dere klare til å slå dere ned med en fast partner?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg synes det virker som om gutter i 27-32 års alderen er mer seriøse og ønsker forhold mer enn "unge" menn. Jeg selv er 20 år gammel, og synes at de fleste guttene på min alder er svært umodne og useriøse. Jeg for min del kunne godt ha møtt den som jeg skal dele resten av livet mitt med nå, for så å bli voksen og bygge et liv sammen med denne personen. Men det virker ikke som om gutter er interessert i dette. De fleste guttene som har vært interesserte i å ha et forhold med meg har vært gutter som ville fått økt status ved å være sammen med meg, altså vil de kun utnytte meg for status, på samme måte som andre gutter prøver å utnytte jenter for sex. Kan menn egentlig elske? Eller er de kun roboter styrt av drifter og ambisjoner? Det virker som om gutter på min alder kun er opptatt av sex og status, har jeg rett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg svarer selv om jeg er jente. Min erfaring er at de fleste menn på 28+ bare er ute etter å tømme tissen sin i alt som rører seg og vil ikke ha noe seriøst. Gjelder her i Oslo da. Mens min kjæreste på 22 (som forøvrig er fra bøgda) vil flytte sammen med meg asap. Så vil tro det varierer! Som du sier er du klar til å etablere deg nå, og jeg er sikker på at det finnes gutter på din alder som også ønsker dette, like mye som eldre gutter. Som ikke bare vil ligge med alt som rører seg, men ha et stabilt forhold :)

Gjest Payandeh
Skrevet

Har sett du har skrevet det flere steder, at de utnytter deg for "status". Hva slags "status" har du egentlig? Nysgjerrig!

Det varierer, absolutt ingen fasit. Likevel tenker jeg at menn fra "bøgda" ofte slår seg til ro kjappere enn menn med høy utdannelse fra "storbyene". OM det stemmer eller har noen rot i virkeligheten, aner jeg ikke. Samtidig er det også slik at i dag satser fler på høy utdanning, og da er det lite interessant å slå seg ned i 20 års alderen. Samtidig "trenger" jo mange menn sex, og slår seg til ro med ONS i ny og ne. Hvorfor ikke? Man bestemmer selv over livet sitt, og hvordan man vil leve det. (Så klart innenfor loven) Det er også menn som bruker altfor lang tid til å bli voksen, og klar. Noen menn blir aldri det. Andre menn er like kresne som kvinner, og finner ingen kvinne bra nok. Det trenger ikke nødvendigvis være enten eller. Enten en kåt slask, eller en ung mann som slår seg ned så fort en pen nok jente dukker opp. Absolutt ikke!

Jeg tenker uansett at det er attraktivt med kresne menn, og de som ikke slår seg ned med hva som helst. Som har standard! Uansett om han er 20 eller 40.

Skrevet

Hvilken status har en 20 åring? Er du lege eller noe...

Anonym poster: f63927bee4014a6b0a99a21da839edc1

Skrevet

Hvilken status har en 20 åring? Er du lege eller noe...

Anonym poster: f63927bee4014a6b0a99a21da839edc1

Kan jo være hun er veldig pen da.

Skrevet

For å svare på spm:

1. Klart menn kan elske.

2. Det er individuelt når de er klare til å slå seg til ro. Har hørt en del si "når de finner den rette jenta."

3. Menn fra bygda etablerer seg tidligere, jentene også.

4. Beror også på personlighet.

Skrevet (endret)

Slå meg til ro med en fast partner kan jeg gjøre når som helst. Hun må bare dukke opp og hun må ønske det samme.

Jeg på min side synes det er få seriøse damer på min alder (jeg er 23 år). Virker som de fleste bare er ute etter å eksprimentere seksuelt med ulike partnere.

Endret av Pene sko...
Gjest gjest_umoden
Skrevet

Nesten ingen gutter som er på din alder TS; er klare for et slikt forhold. De som går inn for et slikt forhold gjør seg selv en stor bjørnetjeneste. Denne alderen er alderen hvor gutter må bli sikre på seg selv og utvikle seg til menn. Dvs. knulle mange jenter, evt. reise verden rundt ALENE og venne seg til usikkerheten og finne seg selv.

Når man får seg en kjæreste synker man sammen inn i komfortsonen og har det helt fint, man har NULL fremgang i livet når man blir i komfortsonen.

For all del, finn deg en gutt som ikke har lyst å utvide sin komfortsone, se hvor mannlig han fremstår for deg om 10 år. Tenk hvordan dere skal oppdra barn, hvordan kan en mann som ikke selv er voksen veilede sitt barn i livet?

Hilsen en 20 år gammel player "douchebag".

Et bra forhold er et forhold som er det motsatte av når jenta og gutten er needy og vokser sammen og synker inn i sin felles komfortsone. Ikke mange er i stand til det når de er i din alder, derfor er det naturlig og bare kjøre på etter sex.

Slutt å søk et slikt forhold når du bare er 20 år.

Pakk en liten koffert og reis rundt i verden, bo på vandrerhjem, gjør det alene, finn deg selv og elsk deg selv. Etter dette er unnagjort kan du finne noen andre som er på "samme stadie" og ha et forhold uten å stagnere i livet.

Gjest proteinet
Skrevet (endret)

Slå meg til ro med en fast partner kan jeg gjøre når som helst. Hun må bare dukke opp og hun må ønske det samme.

Jeg på min side synes det er få seriøse damer på min alder (jeg er 23 år). Virker som de fleste bare er ute etter å eksprimentere seksuelt med ulike partnere.

Du finner flerfoldige jenter på din egen alder som ikke flyr rundt og har ONS med alle og enhver, men jeg tror ikke du finner dem på byen en sen lørdagskveld. :)

Endret av proteinet
Skrevet

Og ja, du finner flerfoldige jenter på din egen alder som ikke flyr rundt og har ONS med alle og enhver, men jeg tror ikke du finner dem på byen en sen lørdagskveld. :)

Tror du tar feil og har man ikke veldig stort sosialt nettverk så tror jeg det er en fin måte å treffe jenter på.

Anonym poster: bb4a959496718f465418435d7cb4deb5

Skrevet

Til TS det er sikkert flere jenter på din alder som øsnekr kjæreste enn gutter i tillegg er det en del som ødelegger for de andre ved å late som om de er ute etter mer for å få sex. Men ser jo at du har en del tråder om dette,er sosail og driver med nettdating, da ordner sikkert ting seg ganske raskt.

Gjest proteinet
Skrevet

Tror du tar feil og har man ikke veldig stort sosialt nettverk så tror jeg det er en fin måte å treffe jenter på.

Det er sikkert en grei måte å møte noen av motsatte kjønn dersom du ikke møter jenter i andre sammenhenger. Jeg påstår ikke at alle jenter på byen er slik, men de fleste er nok det. Å finne kjærligheten utenfor en uteplass natt til lørdag er nok heller unntaket enn regelen.

• Liker 1
Skrevet

Det virker som om gutter på min alder kun er opptatt av sex og status, har jeg rett?

Gutter du er ute etter er kun opptatt av sex. Hvorfor er de det? Jo fordi de kan få mye sex. Hvorfor gi opp flere titalls sprekne unge kvinnekropper i en alder av 20? Det gir ingen mening. Dessuten er forhold ofte så jævlig vinglete i den alderen. Folk vet ikke hva de vil. Ja du kan si at du vet hva du vil ha. Men så kommer dagen der du mister forelskelsesrusen og dumper fyren. Menn som kan få pult mye kaster ikke bort tiden på sånt. Ja det finnes superkjekke menn med hjerter av gull, men de blir så fort opptatt og gift at man må være på rett sted til rett tid og være rett person.

• Liker 3
Skrevet

Det er sikkert en grei måte å møte noen av motsatte kjønn dersom du ikke møter jenter i andre sammenhenger. Jeg påstår ikke at alle jenter på byen er slik, men de fleste er nok det. Å finne kjærligheten utenfor en uteplass natt til lørdag er nok heller unntaket enn regelen.

Klart, det er litt sent å prøve å bli kjent med jenene etter utestedene er stengt, man prøver før stengetid . Og da er det nok flere jenter som er interessert i å veklse telefonnmmer enn å ta med seg fyren hjem.

Skrevet

Folk er forskjellige, jeg hører vel riktignok til nesten en annen generasjon (er 35), men husker flere seriøse langvarige par allerede fra ungdomsskolen og videregående. Og jeg kjenner mange som hadde sine første langvarige forhold i hvert fall fra 19-20-årsalderen. Hvorvidt de har tenkt at de skulle dele livet sammen vet jeg ikke, det har nok variert en del - og jeg tror det tildels er avhengig av utdanningsplaner. Om man er ferdigutdannet og i jobb fra man er 20 føler en seg nok ofte fortere klar for å etablere seg med familie etc enn om man regner med å studere her og der noen år til eller ikke vet hva en vil jobbe med. Uansett; mitt inntrykk er at det er ganske mange menn og kvinner som ønsker seriøse forhold fra de er ganske unge, men at det ikke er så vanlig å ville etablere seg så tidlig.

Anonym poster: f33e2225ab978b314491caabe09fd57d

Skrevet (endret)

Og ja, du finner flerfoldige jenter på din egen alder som ikke flyr rundt og har ONS med alle og enhver, men jeg tror ikke du finner dem på byen en sen lørdagskveld. :)

De jeg finner, finner jeg aldri på utesteder i helger. Jeg er dessuten sjeldent på byen, og når jeg først er på byen takker jeg alltid nei til de sextilbudene jeg får der. ONS er ikke min greie.

Men selv på dagtid er det ikke enkelt å finne noe seriøst. Å finne seg sexpartnere er ikke vanskelig, men å finne noen som tør og er villige til å sjansen på noe seriøst, det er ikke like enkelt.

Og for en som meg som ikke har et enormt nettverk, og heller ikke har nevneverdig mange venninner, blir det relativt problematisk. Da blir det veldig ofte å ta sjanser på de fullstendig fremmede damene man treffer på gata, på kafe eller lignende, samt gamble litt på nettdating når man har ork til det. På et eller annet vis komme i prat/kontakt og invitere på date. : /

Alle seriøse: Rekk opp en hånd, skrik ut. Da blir det så mye lettere å finne dere. ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet

De jeg finner, finner jeg aldri på utesteder i helger. Jeg er dessuten sjeldent på byen, og når jeg først er på byen takker jeg alltid nei til de sextilbudene jeg får der. ONS er ikke min greie.

Men selv på dagtid er det ikke enkelt å finne noe seriøst. Å finne seg sexpartnere er ikke vanskelig, men å finne noen som tør og er villige til å sjansen på noe seriøst, det er ikke like enkelt.

Og for en som meg som ikke har et enormt nettverk, og heller ikke har nevneverdig mange venninner, blir det relativt problematisk. Da blir det veldig ofte å ta sjanser på de fullstendig fremmede damene man treffer på gata, på kafe eller lignende, samt gamble litt på nettdating når man har ork til det. På et eller annet vis komme i prat/kontakt og invitere på date. : /

Alle seriøse: Rekk opp en hånd, skrik ut. Da blir det så mye lettere å finne dere. ;)

Syns dette er så rart, jeg er tidlig i 20-årene og samtlige av mine venninner i alderen 20 - 26 er interessert i ett seriøst forhold. Har hatt inntrykk av at jenter som regel er mer keen på forhold enn omvendt (selvfølgelig finnes det mange unntak).

Skrevet

Når rette dama dukker opp.

Jeg synes det virker som om gutter i 27-32 års alderen er mer seriøse og ønsker forhold mer enn "unge" menn. Jeg selv er 20 år gammel, og synes at de fleste guttene på min alder er svært umodne og useriøse. Jeg for min del kunne godt ha møtt den som jeg skal dele resten av livet mitt med nå, for så å bli voksen og bygge et liv sammen med denne personen. Men det virker ikke som om gutter er interessert i dette. De fleste guttene som har vært interesserte i å ha et forhold med meg har vært gutter som ville fått økt status ved å være sammen med meg, altså vil de kun utnytte meg for status, på samme måte som andre gutter prøver å utnytte jenter for sex. Kan menn egentlig elske? Eller er de kun roboter styrt av drifter og ambisjoner? Det virker som om gutter på min alder kun er opptatt av sex og status, har jeg rett?

Har samme oppfatning av damer, merkelig nok... Med noen unntak og kanskje det med ambisjoner ikke passer damene helt. Ellers har damer like sterke drifter som menn. Bare på en annen måte. Dere er litt mer kompliserte ;-).

Poster som anonym, for jeg gidder ikke å reklamere for meg selv med skryt, men jeg får mye oppmerksomhet av jenter.. Allikevel har jeg ikke sex når jeg ikke er i et forhold siden det gir meg så absolutt ingenting. Så det finnes unntak blant gutta også.

Problemet er å finne noen man kan stole på. Det er ikke så lett.

Anonym poster: 13b44217b9b582e7bf8120b104484f4f

• Liker 3
Skrevet

Gutter slår seg ikke til ro. Gutter har livet foran seg som må utforskes, har sæd å så og har ønsker om å oppleve verden. Menn, derimot...

Anonym poster: 53a89d7432cae59a3b4bc5ae41f14032

Skrevet

Noen lærer seg å elske når de finner rette jenta også. Hun som får ham til å tenke på henne i stedet for på seg selv :-).

Anonym poster: 13b44217b9b582e7bf8120b104484f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...