AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Min eks vil prøve igjen. I tiden det har vært slutt mellom oss, har jeg snoket på en side der han sender gratis sms fra. Der har jeg sett en mld han skrev til sin godt trente veninne: "skal bli godt å få noe fast kjøtt mellom fingrene". Hva skal jeg gjøre med denne mld? Hvorfor vil han være med meg om dette er det han mener om min attraktivitet? Og han vet at jeg har hatt passord, for det har jeg innrømmet..men har ikke hittil sagt alt hva jeg har sett.. Anonym poster: e5d4f6834de0788c6e25940d6ca528b7
Cho Kon It Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det har nok ingenting med deg å gjøre, men var nok ment som et rent komplement til henne. Hvis hun trener mye så er jo det en naturlig ting å si noe om. Og slutt å snoke, selv om du har passord. Er ikke bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Det har nok ingenting med deg å gjøre, men var nok ment som et rent komplement til henne. Hvis hun trener mye så er jo det en naturlig ting å si noe om. Og slutt å snoke, selv om du har passord. Er ikke bra for deg. Vet ikke hva jeg skal tro. Han skrev det i samme setning som at det var slutt med meg, og at det skulle bli godt med noe fast kjøtt...Og ps. han lå ikke med denne venninnen. Anonym poster: e5d4f6834de0788c6e25940d6ca528b7
klinkokos Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Huff, snoking fører sjelden noe bra med seg...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Kan ikke skjønne at du orker å være med en som tydligvis mener du ikke er fin nok som du er?
Gjest Anonym Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Vet ikke hva jeg skal tro. Han skrev det i samme setning som at det var slutt med meg, og at det skulle bli godt med noe fast kjøtt...Og ps. han lå ikke med denne venninnen. Anonym poster: e5d4f6834de0788c6e25940d6ca528b7 Hvis han sa det i den forbindelsen, vet jeg ikke om jeg helt hadde klart å tsole på han? Synes han fremstiller deg på en kjip måte. Samtidig kunne det vært mange følelser der fordi det var slutt mellom dere, at han med å si det viste frustrasjon/sinne fordi det nettopp var slutt mellom dere , som om han skulle bevisst være kjip med deg, men synes det var en respektløs måte å gjøre det på...Hvem av dere gjorde det slutt og hvordan ble det slutt? Stoler du ellers på han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå