Gå til innhold

Vil en gutt si at du er vakker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dersom han ikke synes du er pen eller tiltrekkende i det hele tatt?

Og for meg betyr "vakker" at man er like pen på innsiden som utsiden. Er det flere som er enige i dette?

Anonym poster: 06d750c706f1f7ec8608d07b39845191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte vil si du er vakker hvis det er det som trengs for å få seg et ligg.

Hva de andre legger i ordet er nok høyst individuelt.

Anonym poster: cf6e1fe970ad6ce47d74d1b50f192a8b

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Nå er ikke jeg gutt, men i mitt hode er vakker hakket høyere enn pen,som igjen er et større kompliment enn søt.

Veldig få som går og slenger til Gud og hvermann at h*n er vakker, så vil tro det betyr noe spesielt. :)

Skrevet

Pen eller sexy for meg er en beskrivelse om utsiden sin. Vakker derimot er en beskrivelse om at du er vakker innvendig også:)

Skrevet

Mitt inntrykk er at gutter er svært ærlige. Jenter kan si at noe/noen er pent/pene eller vakkert/vakre, mens men kun sier det de virkelig mener. De gidder i hvertfall ikke å overøse deg med komplimenter/ "smiske" dersom de ikke har noen forhåpninger eller hensikter... ;)

Skrevet

"Vakker" synes jeg er et så sterkt ord at det sier man kun dersom man mener det. "Pen", "søt" og lignende kan man si uten å mene noe med det, men ikke vakker...

Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Det er individuelt. Jeg kan synes folk er virkelig vakre selv om resten av verdenen mener de er grusomt stygge - jeg vet ikke helt hva det er som gjør det, jeg regner med det har mer helhetsinntrykk og utstråling å gjøre, men virkelig vakre er de uansett.

Pen er mer rent utseendemessig, i mine øyne.Nå tenker man jo ofte at en pen person er slank, noe trent, symmetriske ansiktstrekk og den slags, men selvsagt har jo folk også her ulike preferanser.

Skrevet

Det er individuelt. Jeg kan synes folk er virkelig vakre selv om resten av verdenen mener de er grusomt stygge - jeg vet ikke helt hva det er som gjør det, jeg regner med det har mer helhetsinntrykk og utstråling å gjøre, men virkelig vakre er de uansett.

Pen er mer rent utseendemessig, i mine øyne.Nå tenker man jo ofte at en pen person er slank, noe trent, symmetriske ansiktstrekk og den slags, men selvsagt har jo folk også her ulike preferanser.

Ja, selvfølgelig et det individuelt. Men jeg lurer på om menn vil få seg til å si at en kvinne er vakker dersom HAN virkelig ikke mener det.

Anonym poster: 06d750c706f1f7ec8608d07b39845191

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...