Gå til innhold

Samboer tok kveletak på meg mens vi sov!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt av et trykk på halsen og at jeg ikke fikk puste skikkelig. Fortumlet i panikk så oppdager jeg til min store forferdelse at samboer!?!! sitter over meg og holder kveletak rund halsen min :sjokkert: Og det kanskje verste av alt var at han lo i tillegg!! Jeg klarte ikke å skrike, men fikk klasket han i ansiktet så han "våknet" og slapp, men var ikke mulig å få noe fornuftig ut av han, han bare deiset ned på siden av meg og sov videre.

Jeg er mildt sagt sjokkert, han har aldri vist noen voldelige tendenser tidligere og ikke har han hatt noe problemer med søvngjengeri heller. Vi har vært samboere i ca ett år, men nå vet jeg ikke om jeg tør å sove ved siden av han lenger. Tenk hvis det skjer igjen og han ikke våkner?!

Så finner han meg død ved siden av seg på morgenen isteden :sjokkert:

Har snakket med han idag og han husker ingenting av det, men han har beklaget og sier at det ikke skal skje igjen, men det kan han jo ikke vite! Siden han ikke husker noe og siden han sov. Vi pleier ikke å krangle, men nå er han sur og synes jeg overdarmatiserer fordi jeg vil han skal sove på sofaen og sier at det ikke er noen løsning- for han kan jo ikke ligge på sofaen resten av livet.

Jeg skjønner jo det da, men jeg har lyst til å føle meg trygg når jeg sover.. Så hva gjør man?

Er min frykt helt ubegrunnet? Er vel ikke så mange som dreper mens de sover, men likevel, hjelp!!

Anonym poster: 47410848bc9762235065029aeff34667

Anonym poster: d57e5b803d7ebf3cf07359c089fe5264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være noe som plager han. Sånt er jo veldig skummelt, han burde oppsøke psykolog for å finne ut hva som forårsaket denne episoden

• Liker 1
Skrevet

Uff, fikk åpnet linken jo! Det var ikke akkurat betryggende lesning :frown: Skal vise den til han.. Hvis han nekter å ta sofaen tror jeg jammen at jeg tar den selv....

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er første gangen det skjer så er det nok kanskje litt overdramatisering! Samboeren min begynte å slå meg i sovne engang og han var ikke klar over det i hele tatt.. det hele endte med at vi lo det vekk, men han er prøver å være litt Obs på at han ikke gjør det igjen..

Samboeren din gjorde jo ikke dette med vilje.. så jeg synes ikke at du skal "straffe" han for det.. Om det virkelig er slik at du vil sove adskilt så sov på sofaen du da! Hadde vært sur om kjæresten min endag krevet at jeg skulle sove på sofaen for ifølge han holdt jeg på å kvele ham!

Anonym poster: 74eec03a7657685b297c1efbf4420a2e

• Liker 3
Skrevet

Huff for en ekkel opplevelse !!!!

• Liker 1
Skrevet

Utrolig skummelt, og jeg forstår godt at du er nervøs for å sove sammen med han igjen. Men i og med at det 'bare' har skjedd en gang tror jeg nok du kan slappe av. Husker mamma kom gående inn i stua en morgen med DET blåøyet for noen år siden. Pappa hadde drømt at han var i krig og slo til moren min i søvne. Ikke like alvorlig, selvsagt, men dette har aldri skjedd igjen. Uten å være så alt for sikker så er sjansen stor for at dette også bare var et engangstilfelle! :)

Skrevet

Krenkende innlegg og svar på disse er fjernet.

Tekola, mod.

Skrevet

Kom til å huske på en gang herr Aldrisur tok tak i fingrene mine på den ene hånda og knakk de skikkelig hardt bakover. Han sov da, men det virket som om han hadde mareritt eller noe sånt. Jeg ble temmelig engstelig, og vondt var det også. Til og med hele dagen etterpå!

Han husket ingenting selv.

Som trøst til deg. kan jeg fortelle at det kun har skjedd den ene gangen - og vi har delt seng i mange, mange år. :klem1:

• Liker 1
Skrevet

Exen min gjorde det samme på meg en gang! Jeg drømte at jeg ikke fikk puste og våknet av at han satt oppå meg og kvelte meg. Hadde blåmerker dagen etterpå. Men det skjedde bare den ene gangen:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...