Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en fyr som har foralt meg flere ganger hvor fin og pen jeg er. (Jeg er det, og jeg er 1000 ganger over hans liga, ikke for å høres innbilsk ut, men for at dere skal forstå forskjellen.)

Vi har begynt å henge sammen en del nå, var ikke tiltrukket av han i begynnelsen, men er vel det nå. Når vi er sammen og ser film, så har han begynt å stryke meg på ryggen og sånn. Merket at han var litt nervøs når han gjorde det. Han er veldig flørtende, men gjør aldri noe mer. Vi har sovet sammen flere ganger, fordi vi har sovnet i filmen, og så har han gått når vi våkner neste dag.

(Vi bor på studenthjem)

Når vi drikker sammen er han mye mer flørtende og tør å si mer, men er veldig sjenert i edru tilstand. Men noen ganger når jeg skriver til han, så logger han bare av facebook selvom han har sett det. Og noen ganger så er han veldig frempå med å være med meg. Vi har det veldig gøy sammen. Men skjønner ikke hvorfor han noenganger skal være så overlegen. Har noen av dere noen synspunkter? Hjelp. Hvordan skal jeg gå frem.

Anonym poster: a5708fdfa5645c0a94feafef676ca0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er vel hva du vil. Vanskelig å gi råd når vi ikke vet hvor du vil hen med dette, annet enn å skryte av hvor peng du er...

Anonym poster: 485c26ea24c2b2aba52a55a67c8fe93b

• Liker 2
Skrevet

Hva har det å si at du syntes at du er penere enn han?

Ikke alle har samme syn på hva som er pent. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Måtte bare nevne at jeg er så mye penere, derfor er han nødt til å være forelska som faen!

Ja,høres litt ut som om han liker deg ut i fra det du skriver,mer vet vi ikke.

Anonym poster: ab17d5d76c4b91c9fbe0e8bfd5a22bad

Skrevet

Jeg aner ikke. Høres ut som fyren er veldig opp og ned i meninger... Høres ikke bra ut. Jeg hadde gitt faen! Eller så sender du han en melding å spør om dere kan finne på noe.

Anonym poster: 638111ce7688dda321ea293dde8e9a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...