AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei! Jeg har alltid vært den jenta som har hatt mange kamerater, fremfor mange venninner. Det jeg syns er litt rart, er at en del av dem virker som at de ikke vil ha noe kontakt med meg etter at jeg fikk meg kjæreste. Kjæresten min bryr seg ikke noe om at jeg har en del venner av det motsatte kjønn (og det vet de), det jeg syns er trist, er at disse kameratene mine virker kortere på tekstmeldinger, de tar sjeldent kontakt og det er nesten som at de er litt sure på meg... Syns dette er veldig trist, hva er det jeg har gjort feil? Jente 23 Anonym poster: 5498bc425f1500cfee60139873fbf125
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det er fordi disse kameratene har hatt håp om å ha sjangs på deg. Det er ikke mange gutter som er venner med jenter for andre grunner, men ingen regel uten unntak. Anonym poster: 9fac836ad46316ab3819430e8d9c68d8 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Det er fordi det er unarurlig å ha nære venner av det andre kjønn når man er i forhold. Jeg kjenner ingen som har et like nært forhold til en av motsatt kjønn som de har til likt kjønn etter de kom i forhold. Det kalles å bli voksen. Anonym poster: db6e1fecc0522781b01048398292d7ea 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Har opplevd det motsatte - fikk kompiser mens jeg hadde kjæreste, som plutselig tok kontakt mye oftere da jeg ble singel. Det stemmer nok at mange gutter blir venner med jenter fordi de håper at noe kan skje. Det er ikke dermed sagt at vennskapet er null verdt, eller at man ikke kan fortsette å være venner etter at de får det inn i pappen at du ikke er interessert. Ikke ta dette personlig - du har ikke gjort noe galt. De trenger sikkert bare litt tilvenningstid. Anonym poster: 459e9ac692500f2e085897ebeda1f99a 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Det er fordi disse kameratene har hatt håp om å ha sjangs på deg. Det er ikke mange gutter som er venner med jenter for andre grunner, men ingen regel uten unntak. Anonym poster: 9fac836ad46316ab3819430e8d9c68d8 Det er det mange av venninnene mine sier også, men jeg syns det er fryktelig trist. Hvis de ikke så på meg som en venn,.. Det er fordi det er unarurlig å ha nære venner av det andre kjønn når man er i forhold. Jeg kjenner ingen som har et like nært forhold til en av motsatt kjønn som de har til likt kjønn etter de kom i forhold. Det kalles å bli voksen. Anonym poster: db6e1fecc0522781b01048398292d7ea "Å være voksen" vil si at du kan ha venner av det motsatte kjønn, og vite at kjæresten din stoler på deg fordi dette bare er vennene dine. Dette handler overhode ikke om at jeg skal vokse opp, andre av kameratene mine har da kjærester, og det har aldri vært noe problem for noen av partene at vi har vært venener. Nå er det riktignok de single kameratene mine som virker litt småsure, har prøvd å få kontakt med de, men det virker ikke som at de ønsker så mye av det lenger. Anonym poster: 5498bc425f1500cfee60139873fbf125 1
Gjest gjest Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Det er nok lettere for deg selv å analysere dette enn det er for andre. Du kjenner ditt eget liv best. Er det noen grunn til at kameratene dine for eksempel skulle mislike kjæresten din? Misliker de at du ikke har tid til dem på samme måte som før, slik at de heller ikke vil gjengjelde som før? Har de gitt noen som helst signaler om at de enten er skuffet over at du ikke har valgt dem som kjæreste, eller at de redd for drama om de skulle være med deg ift kjæresten, eller noe som helst slikt?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Har opplevd det motsatte - fikk kompiser mens jeg hadde kjæreste, som plutselig tok kontakt mye oftere da jeg ble singel. Det stemmer nok at mange gutter blir venner med jenter fordi de håper at noe kan skje. Det er ikke dermed sagt at vennskapet er null verdt, eller at man ikke kan fortsette å være venner etter at de får det inn i pappen at du ikke er interessert. Ikke ta dette personlig - du har ikke gjort noe galt. De trenger sikkert bare litt tilvenningstid. Anonym poster: 459e9ac692500f2e085897ebeda1f99a Det er nok lettere for deg selv å analysere dette enn det er for andre. Du kjenner ditt eget liv best. Er det noen grunn til at kameratene dine for eksempel skulle mislike kjæresten din? Misliker de at du ikke har tid til dem på samme måte som før, slik at de heller ikke vil gjengjelde som før? Har de gitt noen som helst signaler om at de enten er skuffet over at du ikke har valgt dem som kjæreste, eller at de redd for drama om de skulle være med deg ift kjæresten, eller noe som helst slikt? Takk for innspill! Jeg har stort sett brukt lite mye tid på dem som det jeg alltid har gjort, men er midt i eksamenstiden her jeg sitter, så d er det klart at det blir mindre kontakt over tlf. De kjenner ikke kjæresten min, men utifra hva jeg har fortalt om kjæresten min, til kameratene mine, virker det ikke som at de har noe imot han. Snakket nettopp med ei venninne, og hun la det fram slik at han ene kameraten min har visst vært veldig interessert i meg over lang tid, begynner å skjønne tegninga nå.. Desverre.. Anonym poster: 5498bc425f1500cfee60139873fbf125
challenger Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Det er fordi det er unarurlig å ha nære venner av det andre kjønn når man er i forhold. Jeg kjenner ingen som har et like nært forhold til en av motsatt kjønn som de har til likt kjønn etter de kom i forhold. Det kalles å bli voksen. Anonym poster: db6e1fecc0522781b01048398292d7ea Jeg har en guttevenn som jeg har et kjempenært forhold til, selv om jeg har samboer, og er voksen! Samboeren min liker det selvfølgelig ikke, men det er ikke hans rett å bestemme hvem jeg skal være venn med og ikke..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Så naive enkelte jenter er... Anonym poster: 3497498af61b466c638c8f80201aef21 1
Genesis Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Man kan desverre ikke få i både pose og sekk. At du får mindre mannlig oppmerksomhet når du har fått deg kjæreste er helt naturlig. Også av de du definerer som venner! 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Det er fordi disse kameratene har hatt håp om å ha sjangs på deg. Det er ikke mange gutter som er venner med jenter for andre grunner, men ingen regel uten unntak. Anonym poster: 9fac836ad46316ab3819430e8d9c68d8 kan du forklare meg hvorfor? har ikke kvinner noe å tilby? blir dere kjærester kun for å ha sex og "eie" jenten sånn at andre gutter ikke skal ta henne? Anonym poster: 7cce1b93c271da1dba71bfa535f4d12b 1
waco Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor er det noen mål å ha mange kamerater når man har kjæreste, - burde du ikke heller hatt noen venninner du kunne sludre litt med?
waco Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 kan du forklare meg hvorfor? har ikke kvinner noe å tilby? blir dere kjærester kun for å ha sex og "eie" jenten sånn at andre gutter ikke skal ta henne? Anonym poster: 7cce1b93c271da1dba71bfa535f4d12b Eller man kan tolke det som at man ikke vil plage den nye kjæresten til venninna si. Litt respekt må man ha for andre mannfolk også. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har da aldri hatt noe som helst form for mål om å ha drøssevis med kamerater, det ble nå slik, de har alltid vært lettere å forholde seg til (for meg) enn det enkelte jenter har vært. Jeg ønsker også å kunne beholde vennene mine, uansett om jeg er i et forhold eller ikke, samme om det er gutter eller jenter. Jeg syns bare det er trist at de skal være så sure på meg for tiden, uten at jeg har gjort dem noe, de er også blitt vanskeligere å få tak i etter at jeg fikk meg kjæreste. Vel, jeg får bare fortsette å prøve... Syns heller da at de kameratene mine er barnslige, de var jo alltid tilgjengelige før.. Ts Anonym poster: 5498bc425f1500cfee60139873fbf125
Gjest Lurifix Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 De ville ha deg alle sammen. Nå er du opptatt så hvorfor skal de bruke tid på deg? Ja noen er rare på den måten.
challenger Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor er det noen mål å ha mange kamerater når man har kjæreste, - burde du ikke heller hatt noen venninner du kunne sludre litt med? Enkelte jenter, sånn som meg, kommer bedre overens med gutter enn jenter. Sånn er det bare. Selv har jeg kun en skikkelig jentevenn, resten er gutter. Jeg "liker" ikke jenter, jeg er ganske "guttete" av meg selv så derfor passer jeg bedre i guttegjengen enn jentegjengen. Jeg har en samboer som virkelig misliker at jeg har guttevenner, men han har skjønt nå at det ikke er stort han kan gjøre med det annet enn å stole på meg.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Enkelte jenter, sånn som meg, kommer bedre overens med gutter enn jenter. Sånn er det bare. Selv har jeg kun en skikkelig jentevenn, resten er gutter. Jeg "liker" ikke jenter, jeg er ganske "guttete" av meg selv så derfor passer jeg bedre i guttegjengen enn jentegjengen. Jeg har en samboer som virkelig misliker at jeg har guttevenner, men han har skjønt nå at det ikke er stort han kan gjøre med det annet enn å stole på meg. Der er vi to! Jeg har på ingen måte noe imot andre jenter, men jeg blir sliten når jeg får for mye av dem. Dessuten er det ganske mange jenter som har behandlet meg stygt og vært sykelig sjalu på meg, sikkert fordi jeg hang med guttene hele tiden. Derfor er dette vanskelig for meg.. Jeg foretrekker guttevenner fremfor jentevenner, fordi jeg ikke orker drama, sjalusi, baksnakking, osv, selv om det ikke er slik at alle jenter oppfører seg på den måten. ts Anonym poster: 5498bc425f1500cfee60139873fbf125
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Been there, done that. Jeg er selv en jente som nesten bare har guttevenner, og når jeg fikk meg kjæreste ble de nesten litt sjalue og sinte... Så det ligger vel kanskje litt følelser der, eller så er de redd for at du ikke trenger de lengre. Jeg ville ha tatt det opp med de, jeg gjorde værtfall jeg. Nå er jeg singel igjen, så har endelig fått tilbake all kontakt med mine kjære :D Send de melding, og si hva du mener. Om jeg får meg kjæreste igjen og dette skjer så SKAL jeg snakke med alle guttevennene min først, det er jo forferdelig trist når gode venner forsvinner bare pga forhold =/ Lykke til =) Anonym poster: 3a131bf7f76a3916010c364caccb8536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå