Gjest Nefertiti Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Jeg skal begynne å abonnere, men vet ikke helt på hva. Hvilket magasin liker du og hvorfor?
Gjest Seleena Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Detnye er bra, men kan vere kjedeleg i lengda fordi alt er så likt kvar gong. Vertfall om ein skal lese det kvar mnd. Klena er dre og stygge og. KK er fint, men HENNE enda betre Trur eg hadde abonnert på det eg! Fordi: Dei tek opp forskjellige ting og ikkje berre dating og sex. Interiør, moter og tips. Dessuten er bladet frå Detnye som heiter "makeup" eit eller anna veldig bra om ein går mykje ut, vil sjå fin ut på jobben eller andre ting.
Piglet Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Jo flere utenlandske blader jeg leser, jo dårligere synes jeg de norske motebladene er. Lite lesestof, mye foreldet mote, artikler kopiert fra utenlandske blader og dyre er de også. Derfor vil jeg anbefale at du begynner å abonere på et engelsk moteblad. Masse lesestof, kjempe gode artikler om alt fra mote og velvære til aktuelle saker og tendenser i samfunnet. Min klare favortitt er engelske Elle, men InStyle er også godt. Selv om de er litt dyrere lønner det seg, fordi det er SÅ mye mere å lese. Piglet
CalvinCalvin Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Jeg skal begynne å abonnere' date=' men vet ikke helt på hva. [/quote'] :o http://www.newscientist.com/ -fordi science er gøy vel http://www.newyorker.com/ -mange svært dyktige skribenter. http://www.theface.co.uk/ -streetsmart http://www.elle.no/elle/elle_interior/kolo..._interior.shtml -fordi interiør er kult ...+ + + +
-Fisken- Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 Jeg er glad i DetNye jeg da' date=' mye lesestoff.[/quote']
Gjest bare lille meg... Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Elle, DetNye og Henne. Hvorfor? Fordi det er sånn... Neida. Syns de bladene har det jeg liker å lese om. Spesielt Henne! Gode repotasjer om kjente personer. Gode kles tips(dette har DetNye også. Elle og for den del men der er det litt dyrere klær enn det jeg har råd til for å si det sånn..) Liker og de gavene jeg får med Henne og DetNye!
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 9. mars 2004 #10 Skrevet 9. mars 2004 Leser ikke moteblader jeg, det er svært sjelden i så fall. Leser heller VImenn og Mann. Synes det er mer interesant.Å lite reklame i de. Motemagasiner er det så mye reklame i at jeg får sponk. Men det er sikkert mange som liker de.
Gjest Ethereal Skrevet 9. mars 2004 #12 Skrevet 9. mars 2004 Egentlig blar jeg stort sett over motereportasjene, og jeg er enig med Piglet i at norske blader er DYRE og dårlige i sammenlikning med de utenlandske. Før kjøpte jeg alt jeg kom over av slike blader, favoritten var engelske Elle og et Det Nye-aktig blad som het Company. Av og til også tyske Glamour. Jeg synes Henne er elendig, en merkelig blanding av hverken-eller. Det eneste jeg liker der, er reisereportasjene. Ellers er artiklene overfladiske og til dels ukritiske, kanskje mest der for å gi bladet cred. Jeg leser heller fagstoff, bøker (faglitteratur og skjønnlitteratur) og aviser.
Nana Skrevet 9. mars 2004 #14 Skrevet 9. mars 2004 Elle, Company, Instyle, Red Er enig med de som foretrekker utenlandske blader!
Gjest Myumi Skrevet 9. mars 2004 #15 Skrevet 9. mars 2004 Norske moteblader er elendige, dyre og altfor sent ute med det siste. Ting som presenteres som nytt i norske blader var nytt for 5 mnd. siden In Style, Elle, Red og Vogue er de beste på mote, tro du meg!!!
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2004 #16 Skrevet 9. mars 2004 Foretrekker de utenlandske jeg også. Pleier å kjøpe UK utgaven av Cosmo.
Gjest Myumi Skrevet 9. mars 2004 #17 Skrevet 9. mars 2004 Foretrekker de utenlandske jeg også. Pleier å kjøpe UK utgaven av Cosmo. Cosmo er mer ett magasin om livsstil enn det er om mote.
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2004 #18 Skrevet 9. mars 2004 Nettopp defor vil jeg anbefale Cosmo, da det handler om livsstil OG mote.
Gjest Myumi Skrevet 9. mars 2004 #19 Skrevet 9. mars 2004 Hvis det er moteblader man vil ha vil jeg ikke anbefale Cosmo.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #20 Skrevet 9. mars 2004 Mine personlige favoritter er Nylon og Dazed@confuzed, men det er nok litt for underground for flertallet.. Av de norske er Elle definitivt best, Detnye er "mote for bondetupper" (vet jeg tråkker på noen tær her, men det er slik bladet fremstår for meg) og Henne og KK er kjerring (du vil ha mote, ikke matoppskrifter, ikke sant? Instyle og Elle i britiske utgaver er de definitvt beste motebladene du får tak i.. (forresten, hvis du vil ha et "dameblad" som er litt mindre kjerring anbefales danske "alt for damerne".)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå