AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg og kjæresten har et komplisert forhold, la oss bar si at vi har en fysisk pause fra hverandre, men fortsatt samme reglene som alltid, ikke gjøre noe med noen andre, si ifra hvor man er, ect (typiske kjæresteregler) I går kveld møtte jeg en tidligere kollega på byen, vi hadde det kjempe koselig. Så utover kvelden så nusset vi, ikke et kyss eller noe klining eller noe NOE NOE hverken seksuellt eller følelser over det. Det var samme type nuss som man nusser bestemoren sin. Og jeg har sett at han har nusset sin bestevennine før, og han sier at nussing er ok. IKKE tro at det var noe kyss eller noe, et enkelt nuss bare. Var det utroskap? Han har ikke reagert om jeg har gjort det med bestevennen min, men dette var ikke bestevennen min... men det var ikke ment som noe mer enn hva det var, et vennskapelig jeg-er-veldig-glad-i-deg nuss... Fra han sin side også, han vet jo at jeg har kjæreste og det var fra ingen av oss sin side ment som mer. Anonym poster: 446fff48715d2978c2db0a5354526618
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det kan da virkelig ingen her svare deg på. Utroskap er ikke en objektiv grense, det vil variere fra forhold til forhold avhengig av hvem som er i det, og hvilke grenser de har. Siden du tviler på om det var utroskap tyder det jo uansett på at du er i en gråsone, og kanskje bør unngå å gjøre akkurat det i framtiden? 5
Cupcake92 Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg ville ikke likt det om jeg hadde hatt en kjæreste som nusset andre jenter. Men det kommer jo an på hvordan dere to definerer utroskap. 2
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Og jeg har sett at han har nusset sin bestevennine før, og han sier at nussing er ok. Da har du jo svaret da....
Missy1 Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Utifra hi så mener jeg at ja du har vært utro. For det ser ut som om du la mye mer i det enn at det bare var vennskaplig, siden du føler du er nødt å spørre her inne. Sånn jeg ser på det: føler du at du må skjule det for kjæresten din så er det utroskap
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 jeg hadde "drept" deg om du var kjæresten min. Skam deg. "Jeg og kjæresten har et komplisert forhold, la oss bar si at vi har en fysisk pause fra hverandre, men fortsatt samme reglene som alltid, ikke gjøre noe med noen andre, si ifra hvor man er, ect (typiske kjæresteregler"
Gjest anything yTtssr Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 kom deg ut og hjelp andre - det er ikke lov å være opptatt av en så liten ting i eget liv. Du trenger å se at verden trenger deg - ikke vær besatt av en så liten ting. Meld deg som frivillig.
Meridian Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 (endret) kom deg ut og hjelp andre - det er ikke lov å være opptatt av en så liten ting i eget liv. Du trenger å se at verden trenger deg - ikke vær besatt av en så liten ting. Meld deg som frivillig. Hear hear! Om et lite nuss får verden deres til å rase sammen, så har dere virkelig ikke store bekymringer. DU kan fint si det til typen din, ja, og neste gang trenger du ikke nusse noen ... Endret 9. desember 2012 av Bølle 1
Jolene Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Nei, jeg synes ikke det. Men som andre her sier det så fint, det kommer an på hvordan en definerer utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 hvorfor skal folk nusse på andre når man har kjærestre? herregud så teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå