AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei! Jeg skrev et innlegg i Novemer ang at jeg er betatt av en medstudent her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=704501 Vi hadde som sagt ikke vært i nærheten av noe som helst fysisk kontakt tidligere. Denne helgen hadde vi en slags get together med studiegruppen, og feiret at eksamen er over. Vi gikk ut på byen, og han inviterte til nachspiel hos seg etterpå. De fleste i gruppen vår dro enten hjem til seg eller fant seg en ONS på byen, så det endte med at det bare var meg og ham der. Vi endte i sengen, vi hadde bra sex, og jeg sov over. Hele natten lå vi inntil hverandre og koste, og når vi våknet ut på dagen lå vi i sengen og pratet og lo i 3 timer før jeg dro hjem. Greien er at han var veldig full den kvelden. Jeg hadde drukket min fair share også, men jeg var ikke så full som han var. Han husker selvsagt alt fra hele kvelden altså, han hadde ikke blackout eller noe sånt. Jeg vet at ting ikke kommer til å bli kleint mellom oss når vi begynner på studiene igjen i Januar for vi har en utrolig god tone, men jeg er jo bare mer betatt av ham nå. Jeg er bare litt redd for at det var mer et "tøm og røm" eller ONS for ham enn et ønske om noe mer. Det var ikke noe kyssing e.l på morgenen etter, men han lå og strøk litt på meg og jeg på ham. Spørsmålet mitt er - hva gjør jeg nå?! Jeg ser jo den at fyllesex er kanskje ikke den lureste veien å innlede et potensielt forhold og jeg har aldri gjort noe lignende før! (Ikke har jeg vært borti ONS før heller, så jeg har ikke peiling på hvordan det funker, hvordan morgenen etter normalt sett er da) Har noen av dere vært borti sånne situasjoner, hva gjorde dere og hvordan gikk det? Anonym poster: d56e7ca1ebfb294e7d62204a7b0826ce