Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hva dere samboere gjør sammen feks en ettermiddag eller en helg? Har dere aktiviteter hver for dere, reiser dere sammen, har dere aktiviteter sammen? Eller sitter dere bare foran PC og TV sammen. Har dere sex ofte på ettermiddager og helger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 ganger hver uke gjør vi noe skøy utenfor hjemmet sammen (marked, konsert, forestillinger, fjellturer etc). Ellers har er vi opptatte med hver vår hobby eller venner, jogger sammen, og ofte spiller vi spill sammen eller sitter i hver vår ende av sofaen med pcer.

Anonym poster: b1e86259f78b53aee61e3eccb3d5d28a

Skrevet

Og sex ja, det skjer når som helst men ofte på kvelden uansett aktivitet tidligere.

Anonym poster: b1e86259f78b53aee61e3eccb3d5d28a

• Liker 1
Skrevet

Som regel sitter vi i hver sin stol med PC-en. Jeg leser og studerer, mens han spiller. Han jobber turnus så når han er hjemme liker han å slappe av med PC-spill. Ellers lager vi mye mat sammen, går turer (vi har hund). Noen ganger drar vi på kjøreturer sammen, og sånt. Ser film, og har sex ja.

Anonym poster: b5fb6d572b54c91d4df09aedac328f88

Skrevet

Vi gjør lite sammen, og det bekymrer meg. På hverdager er det for så vidt ok, fordi da er begge trøtte etter jobb. I helgene derimot, kjeder jeg meg ofte. Føler meg ensom sammen med han. Begge to trener ofte, men på ulike sentre, så det gjør vi hver for oss. Jeg liker å gå tur, det gjør ikke han. Jeg liker også shopping (ikke nødvendigvis klær, men bare å dra til byen eller et senter og kikke rundt), det gjør ikke han. Kino er vanligvis uaktuelt, pga vi har totalt forskjellig filmsmak. Kostholdet vårt er også såpass ulikt (allergier o.l), så felles måltider blir det lite av. Sitter vanligvis med hver vår pc i sofaen.

Mitt råd er: Gjør noe sammen! Ellers glir dere passivt fra hverandre, som i mitt tilfelle *sutre:p*.

Anonym poster: 79d197bab5de284e459c530aaa164d1a

Skrevet

I hverdagen går han på jobb og jeg er hjemme. Rydder hus og har middag klar til han kommer hjem. Spiser middag sammen, så sitter han gjerne litt på dataen mens jeg ser tv eller noe. Om kvelden går vi gjerne en tur før vi avslutter kvelden med litt serietitting. Jeg treffer ofte venninner om kveldene, og da er han hjemme alene.

Fredag kveld er det god mat og tv titting eller kino. Lørdag er det gjerne handling på storsenter om formiddagen, middag og sosial med venner om kvelden.

Søndag går med til å besøke familie og slappe av.

Jeg elsker livet vårt <3

Anonym poster: d5e3915fb4f8035b661699e55d9f5e47

Skrevet

går i butikker sammen, diskuterer ting. Nå leter vi etter tapet til soverommet...Så det blir noen turer til Alnasenteret.

Vi ser mye filmer sammen, snakker om dem og skøyer med dem.

Går på date på kino sammen. Pynter oss og gleder oss.

Lager mat sammen, han lager, jeg rydder.

Går turer i skæven sammen, koker egg, lager te, og pakker matpakke...

Går i sentrum sammen, sitter på cafe, holder hånden, koselig.

Kjører bilturer til Sverige på shopping, og kjører til Danmark, sover der på hotel noen netter, og så kjører hjem.

Kjører til Grefsenkollen å titter på utsikten, kanskje kjøper noe...

Eller til Spiralen i Drammen

(ikke mitt bilde, låner det bare...)

391441_330877693663828_1229626621_n.jpg

Skrevet

Lager mat (han lager, jeg hjelper til eller gleder han med mitt nærvær), gjør husarbeid, ser tv og film, tar et bad, besøker slekt og venner.. For det meste sitter vi i sammen i stua foran hver vår pc. hender vi sender linker til hverandre hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...