AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Det er ganske fort gjort (hvertfall via iPhone) å like bilder/statuser/kommentarer/whatever på facebook, uten at det var meningen. Har dette skjedd deg? Dette kan jo føre til litt pinlige situasjoner når man snoker rundt. Jeg holdt på med en fyr for en stund siden, og vi var venner på Facebook. Jeg drev å tittet på bildene til søstrene hans, som jeg ikke var venn med. Jeg klarte å komme borti like på et av bildene, og fikk hjertet helt i halsen. Men jeg var heldig med at det ikke ble registrert. Holdt også på å adde en av søstrene hans en gang jeg snoket, heller Ikke det ble registrert, thank god! En gang liket jeg at en jeg ikke kjenner skulle på samme fest som meg. Sjekke bare titte gjennom gjestelisten Anonym poster: 6115ba164d80cf0afe8a75ca5b196e9a 3
Mynona Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 (endret) Det er jo bare å unlike hvis du liker noe feil da... Endret 9. desember 2012 av Mynona 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Ja. Det hender at et innlegg jeg skal til å like blar seg nedover slik at jeg heller liker neste innlegg. Har ikke vært pinlig for meg ennå da. Anonym poster: ad82a85e39f2d6255f02237bb74f1a87
pinar Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Det er jo bare å unlike hvis du liker noe feil da... Ja men det kommer likevel opp en sånn varsel så det kan jo være litt pinlig 3
Medlem Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Ja, og dersom jeg ikke kunne står for det har jeg trykket "unlike" raskt etterpå.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har ikke likt noe flaut sånn sett, men en fjern slektning av min tidligere tante (skilt fra min onkel) er superkristen, hun er en slags diakon eller noe og mannen mener jeg er pastor i et eller annet kirkesamfunn. Jeg var inne på min egen profil og der såg jeg en ny(?) sak man kan klikke på og så får man opp historikken over alt man har gjort flere ganger. Der la jeg plutselig merke til at jeg har likt flere innlegg der hun har skrevet noe av typen "Gud er stor, og hver dag gir han oss frelse" o.l. Litt pinlig at det har kommet opp på feeden min at jeg "likte" slike ting. Men men. Ikke så nøye heller. Anonym poster: e4ca23ae072152c7ea6437d72af458ce
Apefinger Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Har ikke liket noe spesielt flaut, men irriterende å snoke på folk og poke de når man er uforsiktig på touchtelefonen 2
kills Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Surfer gjerne gjennom Facebook når jeg sitter på bussen, og det er ikke akkurat få ganger at jeg har klart å trykke på liker på statuser og bilder jeg egentlig ikke ønsker å like. Som oftest merker jeg det ikke heller.. Har klart å like bilder av folk jeg har snoket på og legge til disse som venn. Ikke så kult men man får vel som fortjent.
Capricorn Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Ja, men har oppdaget det og "unlika" det med en gang. Håper jeg.... Skulle gått an her også. Har ved feil plusset innlegg her jeg overhodet ikke syns fortjener det. 1
missdior Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 jeg var uheldig en gang jeg snek på ei dame som har vært interessert i kjæresten min.... var på iPhone, og da jeg skulle gå inn på henne hadde jeg dobbeltrykka og lagt henne til som venn! om ikke dette var nok hadde jeg også kommet borti abbonerknappen...... blæ.. fikk fjernet alt med en gang, men skal si dere at hjerte mitt aldri har slått så fort før! phuu
poppy Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy
pinar Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 Ja, hvis det er noe skikkelig teit så bruker jeg å sjekke om vedkommende er pålogget og hvis de ikke er det så unliker jeg det bare, da får de ikke varsel uansett. Er du sikker? Jeg har flere ganger fått varsler om at folk har likt et bilde eller lignende, men når jeg sjekker så er ikke "liken" der.
poppy Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå