liv Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Hva synes dere om Nr 19? Tror det kan bli veldig bra jeg.. Men fy fader det så jo ikke ut der. Hvor skal man begynne liksom..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Helt enig! Hadde det vært meg som hadde blitt kasta inn der.. å fytte... Tror jeg hadde blitt sittende midt på gulvet og bare glane apatisk ned i hullet i gulvet!
Isiselin Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Tror jeg hadde blitt sittende midt på gulvet og bare glane apatisk ned i hullet i gulvet! Det så det jammen ut som hun ungjenta også ble... Hun med fisken... Måtte bli påkledt av typen sin til og med...
Mrs. B Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Det skal bli interessant å se hvordan det går. Synes de som er med var litt spesielle da. Men det er sikkert litt av meningen. De med fisken.. der virket han nesten som en barnehage-onkel for kjæresten. Også de andre da, som gikk rundt med ølflaske i hånden hele tiden. De var harry de.. Jaja. Gleder meg til å se resultatet ihvertfall.
Gjest Lea Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Jeg har stor tro de to homofile mennene og de to med ølflaska. Liker maksimalisme. :-) Gullfiskfolka kommer til å rote bort altfor mye tid på å fryse og redde halvdøde gullfisker tror jeg.
Birgitte Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Jeg er overbevist om at det mannlige paret vinner. De vet hva de driver med, og er i forkant av trendene. De med ølflaskene er for harry, de to unge er for naive og de to med klesfirma er moderne og flinke, men jeg tror de er tradisjonelle nok til ikke å klare seieren. Tror det blir gøy, også tror jeg det kan være nyttig å se når snekkeren skal innom hver onsdag.
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Jeg kan ikke annet enn å ønske dem lykke til slik som det så ut der! huff a meg, jeg er bare glad det ikke er jeg som skal til på den oppussingsjobben :-)
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes det virket som et bra program, gleder meg til å følge med videre. Vil ikke si noe om hvem som vinner, men jeg tviler på at det blir de unge. Faktisk fikk jeg et heller dårlig inntrykk av hun blonde jenta, hun virket rett og slett litt dum og redd for å bli skitten på hendene, neppe en av de som kommer til på bidra mest. Men, vi får se om jeg tar feil eller ikke da. De homofile har jeg ganske stor tro på, men samtidig synes jeg det virker litt dumt å begynne å snakke om å endre rominndelingen når man bare har 10 uker på seg, og jeg håper inderlig de unngår for mye av denne maksimalistiske stilen sin, det selger neppe særlig bra.
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Jeg og synes det virket bra, har virkelig tenkt og følge med videre!
CecilieB Skrevet 8. mars 2004 #10 Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes det virket som et bra program' date= gleder meg til å følge med videre. Vil ikke si noe om hvem som vinner, men jeg tviler på at det blir de unge. Faktisk fikk jeg et heller dårlig inntrykk av hun blonde jenta, hun virket rett og slett litt dum og redd for å bli skitten på hendene, neppe en av de som kommer til på bidra mest. Men, vi får se om jeg tar feil eller ikke da. De homofile har jeg ganske stor tro på, men samtidig synes jeg det virker litt dumt å begynne å snakke om å endre rominndelingen når man bare har 10 uker på seg, og jeg håper inderlig de unngår for mye av denne maksimalistiske stilen sin, det selger neppe særlig bra. Nå tar det jo ikke lange tiden å sette opp en vegg eller to. Hos oss endret vi rominndelingen i den gamle leiligheten på en helg, og da var det ferdig malt også.
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 Ja, du har forsåvidt rett i det. Så fremt det ikke er bærevegger går det sikkert greit, men en helg er jo likevel ganske mye når de ikke har så mange av dem. De jobber jo på hverdagene. Vi får se, de gjør det sikkert bra uansett.
liv Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2004 så alle skal jobbe med vanlige jobber ved siden av?
Cupcake Skrevet 8. mars 2004 #13 Skrevet 8. mars 2004 Ja, alle skal på vanlig jobb, og får kun bruke fritiden sin. Det blir ihvertfall et spennende program å følge med på!
MarianneE Skrevet 9. mars 2004 #14 Skrevet 9. mars 2004 Synes det var morro, jeg! Artig at det er plukket ut så forskjellige typer mennesker!
Mette Skrevet 9. mars 2004 #15 Skrevet 9. mars 2004 Synes også det var et kjekt programm, ser lite på tv, men dette skal jeg følge med på. Greit når det bare er en gang i uken.
Salamandra Skrevet 9. mars 2004 #16 Skrevet 9. mars 2004 Jeg så også på i går, gleder meg til mandagene fremover.. :D Men gud så sprø jeg ville blitt av hun Natalie.. :o Bare å ta de enkleste avgjørelser var jo helt uoverkommelig for henne (for eksempel hva hun skulle kle på seg når hun frøs), skjønner ikke at han kjæresten hennes fikser å være sammen med noen som er så tafatt.. Nå sa han jo også på slutten at livet deres pleide å være veldig rosenrødt, men at det nå begynte å skifte litt farge.. Blir morsomt å se hvordan det går med dem, de har i allefall fått rasket i hop en del ulike mennesketyper der inne.. Kjempeartig programkonsept, en kombinasjon av to favoritter; interiør og reality.. 8)
Gjest lmari Skrevet 9. mars 2004 #17 Skrevet 9. mars 2004 Kjempemorsomt!! .... fikk lyst til å pusse opp en sånt gammelt hus jeg også... Stilig med litt sjauing og bygging og begynne helt fra scratch!!
Isiselin Skrevet 9. mars 2004 #18 Skrevet 9. mars 2004 Kjempeartig programkonsept, en kombinasjon av to favoritter; interiør og reality.. 8) :enig_animasjon: :D
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2004 #19 Skrevet 9. mars 2004 Heilt greit program. Kjekkt å sjå korleis dei vil ha det til slutt, med tanke på fargar og interiør. Men det verkar som eit krampaktig realityprogram heile greia..... Eg blei litt oppgitt...
Gjest Madden Skrevet 9. mars 2004 #20 Skrevet 9. mars 2004 Helt enig Salamandra..hun blonde jenta virket ikke helt våken! Tenkt å være så totalt meningsløs..fikk et kjempedårlig inntrykk av henne..så ikke ut som hun hadde tenkt å bidra med så mye! Hadde hun tatt kosten fatt hadde hun fort fått varmen i seg! Jaja...moro blir det nok lell!! og så er det jo desto mer spennende på følge med når de ulike deltakerne har så totalt forskjellig personlighet! de har fått med en del stereo-typer...så dette lover godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå