Gjest Stakkarslig Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Leser jo noen tråder her inne om fenomenet og har et problem med det selv. Lar det riktignok ikke gå ut over selvtilitten lengre,har blitt hardhudet med årene, men hver gang jeg opplever det kommer det så bardus på meg at jeg ikke klarer å svare tilbake. Enkelte gærninger får seg til å si eller spørre om det utroligste. Det plager meg at jeg blir stum hver gang. Har så lyst til å hevne meg i ettertid. Omgås ingen akkurat nå,men det dukker vel opp noen etterhvert så har litt lyst til å være føre var.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Kan du komme med noen eksempler? Jeg er selv en veldig innadvendt, smånervøs og stille person som foretrekker å holde seg for meg selv. Har i perioder til og med følt syntes synd på meg selv, slitt med depresjoner, og generelt hatt et ganske patetisk selvbilde. Men jeg har aldri allikevel opplevd å bli "overfalt" eller tråkket på av slike gærninger jeg hører om her inne. Hvor finner dere disse psykopatene, nøyaktig hva er det de sier, og hvordan reagerer dere? Kan det tenkes at enkelte av disse episodene foregår mest oppe i deres eget hode, og at vedkommede kanskje ikke mente det vondt i det hele tatt? Vet nemlig av erfaring at man ser livet/hverdagen gjennom et filter, som farger hvordan vi oppfatter virkeligheten, og at om dette er sterkt preget av selvmedlidelse og negativitet kan man få et ganske skrudd syn på ting... Anonym poster: c39a05b0d42bd0bbfc8a65e799d3baa6
Gjest ts Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg er forøvrig helt vanlig. Både med hensyn til utseende og oppførsel. Har imidlertid dårlig økonomi og er syk så det spiller sikkert inn. Samt har en litt usikker væremåte og et litt uskyldig utrykk kanskje. I min situasjon er det også stort sett middelaldrende litt brautende kvinner som angriper.Umulig å ta igjen der og da. Blir liggende og nage i ettertid istedet.Huff.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Kan du komme med noen eksempler? Jeg er selv en veldig innadvendt, smånervøs og stille person som foretrekker å holde seg for meg selv. Har i perioder til og med følt syntes synd på meg selv, slitt med depresjoner, og generelt hatt et ganske patetisk selvbilde. Men jeg har aldri allikevel opplevd å bli "overfalt" eller tråkket på av slike gærninger jeg hører om her inne. Hvor finner dere disse psykopatene, nøyaktig hva er det de sier, og hvordan reagerer dere? Kan det tenkes at enkelte av disse episodene foregår mest oppe i deres eget hode, og at vedkommede kanskje ikke mente det vondt i det hele tatt? Vet nemlig av erfaring at man ser livet/hverdagen gjennom et filter, som farger hvordan vi oppfatter virkeligheten, og at om dette er sterkt preget av selvmedlidelse og negativitet kan man få et ganske skrudd syn på ting... Anonym poster: c39a05b0d42bd0bbfc8a65e799d3baa6 I mitt tilfelle har det vært så tydelig det jeg har blitt utsatt for at til og med andre som har sett og hørt det har reagert. Vil ikke vise til eksempler da det blir gjennkjennelig ,men det har vært alt fra såkalte proffesjonelle i helsevesenet (jeg mottar behandling) til butikkansatte, samt personer som jeg har hatt kontakt med i andre sammenhenger. Trist at du sykeliggjør andres opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå