AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Tips til produkt for markering av kinnben? Jeg har brukt solpudder tidligere, og det har fungert veldig fint fordi det ikke finnes oransje, men nå ønsker jeg altså et eget produkt for dette! Tips? Og tips til en god børste til den slags bruk? Takk! Anonym poster: 57e637285243ef7b9b1a4c52240ac51a
pandabear Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Det finnes egne countouring pudder, og børster. Jeg ville hvertfall styrt unna alt med skimmer i seg. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Chocolate soleil er helt matt og brunt fremfor orange. Om det er for mørkt kan du alltid gå for den lysere versjonen (milk chocolate), som også er alt annet enn orange.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 MAC 168 er en god børste til denne jobben : )
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Chocolate soleil er helt matt og brunt fremfor orange. Om det er for mørkt kan du alltid gå for den lysere versjonen (milk chocolate), som også er alt annet enn orange. MAC 168 er en god børste til denne jobben : ) Tusen takk for tips! Så solpudder fungerer like greit som kontur-pudder? Har hørt mye positivt om det solpudderet, tror nesten jeg må prøve det uansett, haha. Vet du om en nettbutikk som selger det? -TS Anonym poster: 57e637285243ef7b9b1a4c52240ac51a
Gjest BabyBlue Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Tusen takk for tips! Så solpudder fungerer like greit som kontur-pudder? Har hørt mye positivt om det solpudderet, tror nesten jeg må prøve det uansett, haha. Vet du om en nettbutikk som selger det? -TS Anonym poster: 57e637285243ef7b9b1a4c52240ac51a Det er et solpudder, men det fungerer til konturing også fordi det er matt og ganske nøytralt i fargen. Tror beautybay selger den billigst? HER er chocolate, HER er milk chocolate (vanskelig å få tak i, tror det er LE, dyrere og har sikkert heftig frakt). Om du vil lese tilbakemeldinger er det mye på makeupalley. Hvis du vil ha børsten til en fin pris har jeg brukt DENNE nettbutikken mye til mac =)
AnnasMakeupWorld Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Jeg er veldig glad i MAC sine Dark og Deep Dark. Jeg blander dem ofte sammen for best mulig resultat. Ellers på sommeren liker jeg noe som gir litt mer glød (slik som i avatar bildet mitt f.eks.) og da bruker jeg Nars stick i fargen Palm Beach eller MAC sin Bronze creme. Kvastene jeg bruker har jeg kjøpt i Nederland og de er fra Tush Makeup Cult http://www.tushcult.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå