AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei! Skal benytte meg av kjøp nå - betal i februar fra nelly.no. Problemet er at når jeg trykker bestill får jeg opp meldingen "adressen du har oppgitt stemmer ikke overens med personnr ditt. Vennligst kontrollér og prøv igjen". Noen andre som får dette? Det er riktig adresse, har finkjemmet den for skrivefeil og til og med sjekket i folkeregisteret hvor jeg er registrert... Har benyttet meg av dette tidligere, og da fungerte det uten problemer. Forrige gang jeg benyttet meg av dette betalte jeg LENGE før forfallsdato (som jeg skal denne gangen og) så kan umulig ha noe med kredittsperre å gjøre.... Har aldri hatt en eneste anmerkning eller noe til inkasso... Hjelpes! Har kontaktet nelly og klarna nå, men lurte på om det var noen andre som har opplevd det samme eller om det bare er meg? Anonym poster: 3e556d629da0effa45a6c2d51ba3d556
fresia Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 hmmm, høres merkelig ut. jeg bor ikke på min folkeregistrerte adresse og bestiller klærne til den adressen jeg bor på. har aldri hatt problemer med det. jeg benyttet meg også av betal i februar-tilbudet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå