Gå til innhold

Han ringte på og spurte om vi hadde sex i går og jeg husker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest i går og det gikk litt vilt for seg tror jeg for jeg husker ingenting. Jeg husker jeg dro, men ikke noe etter det og jeg våknet opp der også så dro jeg hjem. En annen som var på festen ringte plutselig på døra mi i dag og han spurte om vi hadde sex i går. Han sier han ikke husker noe, men han mener at vi kanskje hadde sex uten at han er helt sikker på det og han lurte også på om jeg husket noe. Jeg vet godt hvem han, men kjenner han ikke.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva du skal gjøre? hva kan du gjøre? hva kan vi egentlig råde deg til å gjøre?

jeg skriver under det cuntzilla skriver. hvis du ikke greier begrense drikkingen til litt kosebris, men må bli så sørpe dritings at du ikke greier huske hvem som stabler penis inn i deg - SLUTT Å DRIKK!

oh. mens jeg husker det. til deg.

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

Endret av JackCrews
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skal dempe drikking nå ja. Jeg vet ikke hva som gikk av meg i går. Jeg bruker ikke en gang å drikke så mye.

Men hva gjør jeg med han da? Jeg synes det er ekkelt at en tror vi hadde sex og jeg ikke vet. Jeg er 16 også og han 20 tror jeg. Har heldigvis hatt sex før så det hadde ikke vært første gangen, men har bare hatt det en gang før. Har spurt noen andre som var på festen om de husker hva jeg gjorde, men ingen gjør. Ei husket bare at jeg løp rundt og pratet med alle da.

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette heller, tenk om jeg hadde sex forran alle også husker jeg det ikke en gang.

Skrevet

Jeg skal dempe drikking nå ja. Jeg vet ikke hva som gikk av meg i går. Jeg bruker ikke en gang å drikke så mye.

Men hva gjør jeg med han da? Jeg synes det er ekkelt at en tror vi hadde sex og jeg ikke vet. Jeg er 16 også og han 20 tror jeg. Har heldigvis hatt sex før så det hadde ikke vært første gangen, men har bare hatt det en gang før. Har spurt noen andre som var på festen om de husker hva jeg gjorde, men ingen gjør. Ei husket bare at jeg løp rundt og pratet med alle da.

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette heller, tenk om jeg hadde sex forran alle også husker jeg det ikke en gang.

å du får alltids vite det!

Skrevet

nei, spennende hvis det faktisk har skjedd foran hele gjengen, og de gjenkjenner situasjonen du beskriver nå. noen ting kan være lurt å holde litt for seg selv.

ps. ta en liten test neste uke, om du har fått noen førjulsgaver fra den eventuelle sexen du ikke husker. klamydia er en kjip adventsgave.

• Liker 1
Skrevet
tenk om jeg hadde sex forran alle også husker jeg det ikke en gang.

Hvis du faktisk hadde hatt sex "foran alle" så garanterer jeg deg at noen på festen hadde husket det.

Jeg tviler egentlig på at dere hadde sex i og med at ingen av dere husker å ha gjort noe slikt.

Ellers anbefaler jeg deg å roe ned drikkinga. Og du er 16, hvor fikk du egentlig alkohol fra? Det er 18 års grense i Norge fortsatt, er det ikke?

• Liker 8
Skrevet

Om du evt har hatt sex foran alle er vel den minste bekymringen, hvis ingen av dere husker det og det faktisk skjedde, var nok sannsynligheten for kondom svært liten. Går du ikke på pilla - kjøp angrepille:)

• Liker 2
Skrevet

Hva du skal gjøre? Jo:

• Ikke tenk for mye på dette akkurat nå mens du er fyllesyk, fyllenervene vil kludre til sakligheten i tankegangen din. Ta mere standpunkt og spør evt. folk som var der i morgen, når serotoninnivået ditt er mer stabilt.
  • Kjøp angrepille så fort apoteket åpner i morgen, hvis du ikke går på prevensjon.
  • Ring deretter fastlegen din og be om en time (der du tar full sjekk for alle kjønnssykdommer).
  • Ro ned på drikkinga

• Liker 9
Skrevet

Hvis du faktisk hadde hatt sex &quot;foran alle&quot; så garanterer jeg deg at <em>noen </em>på festen hadde husket det.

Jeg tviler egentlig på at dere hadde sex i og med at ingen av dere husker å ha gjort noe slikt.

Ellers anbefaler jeg deg å roe ned drikkinga. Og du er 16, hvor fikk du egentlig alkohol fra? Det er 18 års grense i Norge fortsatt, er det ikke?

Har ei vennine som ble 18 og som hadde leid et sted og invitert mange og de tok med masse alkohol. Jeg hadde ikke en gang tenkt å drikke, men de andre sa at det var ikke farlig å smake. Så je tok et glass da, så tok jeg et til også husker jeg ikke noe mere. Jeg tror det var sånn det var. Jeg husker noe fra tidlig på festen, jeg husker jo at jeg dro dit.

Kan noen ha puttet noe i drikken min? Jeg har smakt litt før, men veldig lite og aldri vært full før. Nå skal jeg i hvertfall aldri drikke mer.

Skrevet

Jeg spyr av alle frekke svar som kommer når en person er i en fortvilet situasjon...

Kjære deg, TS, jeg tror nok at du mest sannsynlig hadde visst det om dere hadde hatt sex. Både ved at du kan føle det, og at du mest sannsynlig hadde huska bruddstykker.

Har selv vært drita full mange ganger, men husker alltid om jeg roter med noen.

En annen ting er at slikt er sånn som "alle" på en fest får med seg....så noen hadde nok visst noe i såfall.

Slapp av du. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg var nå nettopp på toalettet, for første gang etter jeg kom hjem, og ser at kjønnshåret mitt er borte. Ble litt mer redd nå. Det er vel et tegn på at jeg hadde sex da? Noe må vel i hverftall ha skjedd? Har prøvd å ringt venninna mi også som hadde festen, men får ikke tak i henne. Skjønner ikke hva jeg har drevet med.

Kan det hende personen jeg hadde det med lyver om at han ikke husker da?

Skal i hvertfall dra til legen i morgen. Må man ha respept fra lege for angrepille?

Skrevet

Du skriver at du har hatt sex før. Forsvant kjønnshårene da også, eller?

• Liker 7
Skrevet

Kjønnshåret ditt er borte? Har du blitt barbert?

• Liker 3
Skrevet

Du skriver at du har hatt sex før. Forsvant kjønnshårene da også, eller?

Ja, de gjorde faktisk det, men det var fordi jeg tok det vekk rett før. Det er lenge siden uansett, men var ikke sånn jeg mente. Jeg hadde ei stripe før jeg dro og nå er jeg helt glatt. Det må vel være et tegn på at noe har skjedd? Tviler på at jeg plutselig fikk lyst å ta det bort på festen på egenhånd. Kanskje jeg ikke hadde samleie da, men gjort noe sexuelt?

Skrevet

Er det veldig stygt å plutselig lure på hvor mange aktive mobilkameraer det var tilstede på denne festen..?

• Liker 4
Skrevet

Øøøh, what? Kjønnshårene er borte? Da er det i alle fall slik at det har vært en annen person involvert, for jeg regner ikke med at du har med barberhøvel/ voks på fest? Eller? Dette må være tull?

Får litt sånn "mannen min blir så rar og tar på seg briller"-vibber her... Hvem barberer vekk en stripe med hår på fn fest før man har sex?

Anonym poster: af422b70124517afda1885c42664853b

• Liker 3
Skrevet
<br />

Er det veldig stygt å plutselig lure på hvor mange aktive mobilkameraer det var tilstede på denne festen..?

Ja, for det har jeg ikke tenkt på selv før du sa det. Men nå skal jeg dusje, spise frokost og ringe til hun som hadde festen igjen og se om hun vet noe.

Skrevet

Er det ikke veldig stygt å plutselig gjøre TS enda mer engstelig?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk glemt fyllesex en gang. Jeg var sikker på at det var noe jeg hadde drømt. Var først flere dager senere at jeg fikk noen fler glimt fra den fylleturen, og kom på at sexen var en realitet. Så jo, det er mulig å bli så full at man ikke husker. Evt om det er puttet noe i drikken. Det er vanskelig å vite i etterkant.

I og med at du kun har hatt sex en gang tidligere regner jeg dog med at du med 100% garanti hadde kjent det i dag. Jeg kjenner det fremdeles dagen etter at jeg har hatt sex, selv om jeg har vært sexuelt aktiv i 8 år.

Om du har hatt eller ikke er ikke greit å vite. Gi det noen dager, og ikke overtenk det. Jeg tror sannsynligheten er liten.

Anonym poster: 84946971743de7aeab88c61a383b8af3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...