AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei, Jeg trenger litt hjelp til ny hverdagssminke! Jeg pleier å bruke strek, maskara og noen ganger en brunlig øyenskygge under øynene. Har mørke øyne (brune) og veldig mørke øyenbryn, mørke trekk ellers også. Hva slags annen øyenskyggefarge vil passe meg som hverdagssminke? Ønsker at det skal se ganske naturlig ut, kan en beige/rosa skimrende skygge passe meg f.eks.? Trenger også en ny maskara,har brukt en fra lancome nå, og den liker jeg godt, men problemet mitt er at øyenvippene ikke holder seg oppe, de faller på en måte ned og står rett ut i stedet.. Trenger altså en som gir mye volum (men separerte vipper!), og som holder seg slik utover dagen! Takk for svar Anonym poster: fe57984a7dba62f0c42c4f98eeb534ed
fresia Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 jeg anbefaler L'Oreal Lash Architect 4D Mascara: hva slags hudtone har du? kald/varm? tror beige/rosa øyenskygge blir fint til brune øyne - ville også prøvd lillatoner og mer metalliske farger som gull, bronse og kobber.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Hvordan vet jeg hva slags hudtone jeg har? Temmelig ukjent på sminkefronten Takk for hjelp Anonym poster: fe57984a7dba62f0c42c4f98eeb534ed
AnnasMakeupWorld Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 (endret) jeg er mørk selv så jeg kjenner til "problemet". Brun øyenskygge er fin ja, men blir kjedelig i lengden. Jeg hadde anbefalt rosa, ikke beige. Bare for å være på den sikre siden! Prøv også korall eller fersken farger. Som en makeup artist anbefaler jeg Max Factor 2000 calories når det kommer til maskara. Den er bare helt fantastisk og ingenting slår ut denne. Du sa at øyevippene dine begynner a henge ned pga maskaraen. Prøv å bruke vippetang. Det åpner opp øynene og gir et våkent blikk. Husk å bruke tangen FØR du har på maskara :-) Håper dette hjelper. Lykke til! :-) Endret 9. desember 2012 av AnnasMakeupWorld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå