SMl Skrevet 9. desember 2012 #1 Del Skrevet 9. desember 2012 Når pynter dere hele huset med julepynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 9. desember 2012 #2 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) 1 des som regel. Men dette året startet jeg litt tidlig. Midten av forrige mnd Endret 9. desember 2012 av Torepop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2012 #3 Del Skrevet 9. desember 2012 Lillejulaften kommer "hovedpynten" opp. Men fra 1. søndag i advent (evt 1. desember, litt avhengig av) popper det opp litt her og der i det små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydukkeAnna Skrevet 9. desember 2012 #4 Del Skrevet 9. desember 2012 Rundt 15. desmber. Treet pyntes 22. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilja Skrevet 9. desember 2012 #5 Del Skrevet 9. desember 2012 Har pyntet nå i helgen - bortsett fra juletreet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMl Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk for svar Klør i henda her etter å pynte med juleting nå så da setter jeg igang:) første jul jeg pynter i mitt eget hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 9. desember 2012 #7 Del Skrevet 9. desember 2012 Belysning i vinduer og utendørs 1. advent. Resten kommer opp 22. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. desember 2012 #8 Del Skrevet 9. desember 2012 Lillejulaften kommer julepynten opp. 1. desember (evt. 1. søndag i advent om den er tidligere) kommer adventspynten opp, dvs. adventstjerne, adventsstake og lysestake. Julepynt før lillejulaften er for meg som å banne i kirka, og jeg blir skikkelig provosert av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 10. desember 2012 #9 Del Skrevet 10. desember 2012 nå bor jeg i kollektiv i Oslo og her er det lite julepynt med adventstaken kom opp 6. desember (hadde vært 1. desember om jeg hadde vært hjemme). hjemme hos foreldrene mine hvor jeg er i julen pyntes juletreet lille juleaften i hvertfall - annen julepynt kommer kanskje et par dager før? julestjerne og julestake gjelder fra 1. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 11. desember 2012 #10 Del Skrevet 11. desember 2012 Aldri. Jeg setter opp juletre den 22 eller 23, avhengig av hvor god tid jeg har, og legger familieklenodiejuleduk på bordet, og setter den grelle reinsdyrlysestaken på plass. Ellers har jeg bare juleblomster, og det kun i stuen. De settes opp typisk 22/23 også, om jeg setter dem opp for tidlig har jeg tatt livet av dem lenge før julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 11. desember 2012 #11 Del Skrevet 11. desember 2012 Juletreet går inn den 21, pyntes 23. 23. kommer også to nisser, julestjerne og den røde duken opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepote Skrevet 11. desember 2012 #12 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg pyntet 1.desember i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMl Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 11. desember 2012 Ser det er mange som har forskjellige pyntetradisjoner her.. Veit ihvertfall at juletreet går opp lillejulaften men resten av julepynten,er jeg usikker på når den skal opp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 11. desember 2012 #14 Del Skrevet 11. desember 2012 Min familie har alltid pyntet 22 eller 23 desember, men personlig synest jeg det blir litt seint. Etter jeg fikk samboer og barn, så har jeg innført at jeg pynter 2. søndag i advendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2012 #15 Del Skrevet 11. desember 2012 ALDRI. TEnk så mye å rydde bort igjen i januar! Men pynter resten, dvs tre osv 23/12. Pynter ikke 1. des, da blir jeg dritt lei før jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 11. desember 2012 #16 Del Skrevet 11. desember 2012 Har smokka en kunstig julegran på inngangsdøra mi. Det får holde. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå