Gå til innhold

Kjørte fra meg langs motorveien, full..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I helgenskulle en idiot kjøre meg og veninna mi hjem. Han kastet meg ut fra bilen langs motorveien (hadde tatt en time å gå hjem) så jeg måtte gå sjanglende hjemover, til en bil sa han kunne kjøre meg hjem.

Veninna mi ble kjørt helt hjem. Jeg vet ike hvorfor han kastet meg ut, han drev å tok på meg og jeg ville ikke! Er dette lov? Jeg kunne blitt påkjørt!

Anonym poster: f9883d63f2a47cdcad71b99446cab9e3

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Var veldig dårlig gjordt av venninna di å la deg gå hjem alene, Sånt gjør ikke ei god venninne

• Liker 9
Skrevet

Tja, man har vel lov til selv å bestemme hvem man vil ha i bilen, men noe helt annet er at det var fryktelig dårlig gjort!

Det var også dårlig gjort av venninna di at hun ikke hoppet ut sammen med deg, men hun var kanskje full hun også? Hva vet jeg.

Godt noen forbarmet seg over deg og fikk deg hjem i god behold, tross alt!

:heks:

Skrevet

Hei!

I helgenskulle en idiot kjøre meg og veninna mi hjem. Han kastet meg ut fra bilen langs motorveien (hadde tatt en time å gå hjem) så jeg måtte gå sjanglende hjemover, til en bil sa han kunne kjøre meg hjem.

Veninna mi ble kjørt helt hjem. Jeg vet ike hvorfor han kastet meg ut, han drev å tok på meg og jeg ville ikke! Er dette lov? Jeg kunne blitt påkjørt!

Vet du at alt gikk bra med venninnen din?

Ser for meg at hvis han tafset på deg og du ville ikke, så prøvde han se kanskje på venninnen din i stedet.

Anonym poster: c97b8a8921e02f866a39448f1072bc64

• Liker 4
Skrevet

Han har lov til det ja. Men syns det var litt spesielt av "venninnen" din å bli igjen når du måtte ut.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Man har ikke lov til å gå langs motorveien.

Skrevet

Så klart han har lov å kaste deg ut av bilen!

Skrevet

Hei!

Jøss, snakkende bil? Imponerende!

Anonym poster: 63e4aeaa035ed1440f706f46b62050b2

• Liker 3
Skrevet

Jøss, snakkende bil? Imponerende!

Anonym poster: 63e4aeaa035ed1440f706f46b62050b2

Pelle politibil?

Anonym poster: 4496ca203b2450868d2d411b04a07d02

• Liker 2
Skrevet

Dere som sier dette er lovlig, er dere sikre på dette? En motorvei, og spesielt når personen er full, og det i tillegg er kaldt, er en farlig situasjon. Jeg kan lett se for meg at det kan sammenlignes med å forlate noen på en holme et par 100 meter fra land.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei!

Sånn kan det gå når alle er stupfulle. Å kjøre i fylla er ikke tilrådelig, altså for bilføreren, det er til og med kriminelt.

Endret av Arabella
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Dere som sier dette er lovlig, er dere sikre på dette? En motorvei, og spesielt når personen er full, og det i tillegg er kaldt, er en farlig situasjon. Jeg kan lett se for meg at det kan sammenlignes med å forlate noen på en holme et par 100 meter fra land.

Tja.. I og med at det ikke skjedde noe med deg, kan man i grunnen ikke si noe mer om den saken. Men samtidig er det vel en lov som sier noe slikt som at det er straffbart å etterlate noen i hjelpesløs tilstand.

Tafsingen kan vel derimot anses som en straffbar handling.

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...