Luppa Skrevet 9. desember 2012 #1 Del Skrevet 9. desember 2012 Kom akkurat på at jeg muligens trenger å kjøpe en julegave til i år. Datteren til kona til pappa kommer til byen for å feire jul med familien sin. Hun har også med seg kjæresten. De, pappa og kona skal feire julaften med hennes familie, jeg med min mammas familie. Vi har ikke pleid å gi gaver til hverandre før, vi har vel bare møttes en 3-4 ganger totalt. Men burde jeg kanskje kjøpt noe til henne (+ kjæresten) nå som de kommer til byen? Kommer sikkert til å møte dem en av dagene før jul, pluss at jeg skal være med dem i selskap 3. juledag. HVA kjøper man i såfall til ei 29 år gammel jente man ikke kjenner noe særlig, og kjæresten hennes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. desember 2012 #2 Del Skrevet 9. desember 2012 En flaske vin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. desember 2012 #3 Del Skrevet 9. desember 2012 en flaske vin er alltid fint å få Eller så kan du vurdere to kino billetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå