Gå til innhold

Har jeg rett til og bli usikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr via nett dating for 3 mnd siden.

Han sier han er veldig glad i meg, likevel tviler jeg. Han har ikke slettet profilen på nett stedet ennå, og det står at han har vært innlogget der siste 3 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har slutta å gi lyd fra seg så er det nok dette visdomsordet som gjelder: He's just not into you!

Skrevet

Han gir lyd fra seg hver dag, sier han er glad i meg og gleder seg til og møte meg igjen, vi skal på ferie sammen.. likevel tviler jeg .. han har ikke slettet profilen, han kan jo bare være ærlig..

Skrevet

Traff en fyr via nett dating for 3 mnd siden.

Han sier han er veldig glad i meg, likevel tviler jeg. Han har ikke slettet profilen på nett stedet ennå, og det står at han har vært innlogget der siste 3 dager.

Men du. Nå er ikke jeg så erfaren med nettdating, men du må vel logge inn for å se om han har vært logget inn? altså vil jo det si at hver gang du logger inn for å sjekke han, står det at du har vært logget inn. Tenk om han bare logger inn for å se om du har vært pålogget da :fnise:

Anonym poster: 0dbaf7d0ded00e5bd812e129348990d7

• Liker 10
Skrevet

Men du. Nå er ikke jeg så erfaren med nettdating, men du må vel logge inn for å se om han har vært logget inn? altså vil jo det si at hver gang du logger inn for å sjekke han, står det at du har vært logget inn. Tenk om han bare logger inn for å se om du har vært pålogget da :fnise:

Anonym poster: 0dbaf7d0ded00e5bd812e129348990d7

Skulle til å skrive noe lignende :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mulig det :fnise:

Synes slike bli kjent faser er vanskelige.

Gjest Katten.
Skrevet

Han kan jo både ha en profil der og være glad i deg. Det ene utelukker ikke det andre.

Skrevet

Har du slettet din profil, ts?

Skrevet

Snart dumper han deg fordi du har profil der..

Anonym poster: 779b37b93517d1ae35b25b2e444aab7e

Skrevet

Ne

Har du slettet din profil, ts?

Nei, men skal gjøre det- gidder ikke holde på å snike slik lenger, man får velge og tro på at det finnes ekte mennesker der ute,og at når de sier de er glad i deg så er de det, kan ikke gjøre annet egentlig.

Skrevet

Du har din profil fortsatt og han har sin profil fortsatt, og så reagerer du på ham? Dette virker merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...