Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forferdelig at det ikke går an å skrive anonymt på juleforumet.

Det finnes jo flere par her inne! :jolie::grine:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står ikke verden til påske jul!!

Skrevet

Hvorfor går det ikke ann å skrive anonymt? Hvis man skriver om juletradisjoner og lignende er jo faren for å bli gjenkjent ganske stor.

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er skikkelig merkelig at det ikke går an :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant ut hvorfor, inne på "tekniske tilbakemeldinger og spørsmål":

Juleforumet kommer til å være som det er nå, vi ønsker ikke å åpne for ab posting der inne. Hvis vi åpner for det må vi ha inn egen moderator, og det har vi ikke mulighet til nå.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Den begrunnelsen skjønner ikke jeg! Det er ikke lenge siden de søkte etter nye moderatorer på KG. Jeg var blant dem som søkte, men fikk avslag. De hadde da funnet 1-2 andre. Jeg takler avslag altså, men den begrunnelsen ovenfor her til hvorfor man ikke kan ha en ab-funksjon her er helt borte i natta. Så vidt jeg husker fikk jeg også svar med at det var ganske mange som hadde søkt om å få være det. Arbeidet som moderator er jo frivillig. Ikke betalt. Muligheter til det har de. Det er bare det at de ikke har ønske om en ab-funksjon her!

• Liker 4
Gjest RamaLama
Skrevet

Ja, det er dumt, og må være skikkelig dritt å finne ut hva du får i julegave på KG! :)

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor går det ikke ann å skrive anonymt? Hvis man skriver om juletradisjoner og lignende er jo faren for å bli gjenkjent ganske stor.

Nei, huff da!

Skrevet

Forferdelig at det ikke går an å skrive anonymt på juleforumet.

Det finnes jo flere par her inne! :jolie::grine:

Jeg veit! Jeg er stolt av gaven til min, og vil gjerne dele tips, men kan ikke legge ut, for den sniken er jo her inne selv! :jolie:

• Liker 1
Gjest RamaLama
Skrevet

Pro tip: Second username. ;)

Huff, blir så mye å holde styr på! Gmail, jobbmail, skolemail, intranett, timelistesystem, skolesystem 1,2 og 3, dropbox, forum1, forum 2, brukernavn 2 på forum 2, nettbank, skatteetaten, "min side", facebook, twitter, instragram, linkedin, blogg, for å nevne noen! blir helt svett jeg.. :P
  • Liker 2
Skrevet

Huff, blir så mye å holde styr på! Gmail, jobbmail, skolemail, intranett, timelistesystem, skolesystem 1,2 og 3, dropbox, forum1, forum 2, brukernavn 2 på forum 2, nettbank, skatteetaten, "min side", facebook, twitter, instragram, linkedin, blogg, for å nevne noen! blir helt svett jeg.. :P

Jeg har en notepadfil der jeg har skrevet ned alt. ;)

Gjest RamaLama
Skrevet

Jeg har en notepadfil der jeg har skrevet ned alt. ;)

Ikke passord vel? :o Jeg tørr ikke gjøre noe slikt etter jeg lærte om sikkerhet ifm. internett og nettverk :sjenert:
Skrevet

Ikke passord vel? :o Jeg tørr ikke gjøre noe slikt etter jeg lærte om sikkerhet ifm. internett og nettverk :sjenert:

Du kan jo alltid skrive det på papir og ha det i en perm om du frykter for sikkerhet. Sjansene for at noen skal komme seg inn på din maskin og finne den fila er som å vinne i lotto.

Gjest RamaLama
Skrevet

Du kan jo alltid skrive det på papir og ha det i en perm om du frykter for sikkerhet. Sjansene for at noen skal komme seg inn på din maskin og finne den fila er som å vinne i lotto.

Joda, eller ekstern harddisk i ei skoeske i skapet. Interessen for andre for å finne den fila er vel også relativt laber.
Skrevet

Jeg veit! Jeg er stolt av gaven til min, og vil gjerne dele tips, men kan ikke legge ut, for den sniken er jo her inne selv! :jolie:

Er det du som jukker på de pene skoene? Eller var det semperfi?

Skrevet

Er det du som jukker på de pene skoene? Eller var det semperfi?

Sjarmerende betegnelse :fnise:

Han har forsåvidt pene sko, dog jukker jeg ikke på dem :P

Men ja, Semper er min :fnise:

Skrevet

Sjarmerende betegnelse :fnise:

Han har forsåvidt pene sko, dog jukker jeg ikke på dem :P

Men ja, Semper er min :fnise:

Søtt :)

Skrevet

Søtt :)

Det kommer mest an på måten man leser ordet "min" på, det kan spenne alt fra søtt til psykotisk ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...