Gjest Bud Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Forferdelig at det ikke går an å skrive anonymt på juleforumet. Det finnes jo flere par her inne! 1
Gjest Jovia Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor går det ikke ann å skrive anonymt? Hvis man skriver om juletradisjoner og lignende er jo faren for å bli gjenkjent ganske stor. 3
Gjest Gaby Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det er skikkelig merkelig at det ikke går an 1
Gjest Gaby Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Jeg fant ut hvorfor, inne på "tekniske tilbakemeldinger og spørsmål": Juleforumet kommer til å være som det er nå, vi ønsker ikke å åpne for ab posting der inne. Hvis vi åpner for det må vi ha inn egen moderator, og det har vi ikke mulighet til nå.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Den begrunnelsen skjønner ikke jeg! Det er ikke lenge siden de søkte etter nye moderatorer på KG. Jeg var blant dem som søkte, men fikk avslag. De hadde da funnet 1-2 andre. Jeg takler avslag altså, men den begrunnelsen ovenfor her til hvorfor man ikke kan ha en ab-funksjon her er helt borte i natta. Så vidt jeg husker fikk jeg også svar med at det var ganske mange som hadde søkt om å få være det. Arbeidet som moderator er jo frivillig. Ikke betalt. Muligheter til det har de. Det er bare det at de ikke har ønske om en ab-funksjon her! 4
Gjest RamaLama Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Ja, det er dumt, og må være skikkelig dritt å finne ut hva du får i julegave på KG! 1
Gjest Badebuksa Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Hvorfor går det ikke ann å skrive anonymt? Hvis man skriver om juletradisjoner og lignende er jo faren for å bli gjenkjent ganske stor. Nei, huff da!
Gjest loren Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Forferdelig at det ikke går an å skrive anonymt på juleforumet. Det finnes jo flere par her inne! Jeg veit! Jeg er stolt av gaven til min, og vil gjerne dele tips, men kan ikke legge ut, for den sniken er jo her inne selv! 1
Gjest RamaLama Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 Pro tip: Second username. Huff, blir så mye å holde styr på! Gmail, jobbmail, skolemail, intranett, timelistesystem, skolesystem 1,2 og 3, dropbox, forum1, forum 2, brukernavn 2 på forum 2, nettbank, skatteetaten, "min side", facebook, twitter, instragram, linkedin, blogg, for å nevne noen! blir helt svett jeg.. 2
Gjest Lurifix Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Huff, blir så mye å holde styr på! Gmail, jobbmail, skolemail, intranett, timelistesystem, skolesystem 1,2 og 3, dropbox, forum1, forum 2, brukernavn 2 på forum 2, nettbank, skatteetaten, "min side", facebook, twitter, instragram, linkedin, blogg, for å nevne noen! blir helt svett jeg.. Jeg har en notepadfil der jeg har skrevet ned alt.
Gjest RamaLama Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har en notepadfil der jeg har skrevet ned alt. Ikke passord vel? :o Jeg tørr ikke gjøre noe slikt etter jeg lærte om sikkerhet ifm. internett og nettverk
Gjest Lurifix Skrevet 10. desember 2012 #15 Skrevet 10. desember 2012 Ikke passord vel? :o Jeg tørr ikke gjøre noe slikt etter jeg lærte om sikkerhet ifm. internett og nettverk Du kan jo alltid skrive det på papir og ha det i en perm om du frykter for sikkerhet. Sjansene for at noen skal komme seg inn på din maskin og finne den fila er som å vinne i lotto.
Gjest RamaLama Skrevet 10. desember 2012 #16 Skrevet 10. desember 2012 Du kan jo alltid skrive det på papir og ha det i en perm om du frykter for sikkerhet. Sjansene for at noen skal komme seg inn på din maskin og finne den fila er som å vinne i lotto. Joda, eller ekstern harddisk i ei skoeske i skapet. Interessen for andre for å finne den fila er vel også relativt laber.
Gjest Bud Skrevet 10. desember 2012 #17 Skrevet 10. desember 2012 Jeg veit! Jeg er stolt av gaven til min, og vil gjerne dele tips, men kan ikke legge ut, for den sniken er jo her inne selv! Er det du som jukker på de pene skoene? Eller var det semperfi?
Gjest loren Skrevet 10. desember 2012 #18 Skrevet 10. desember 2012 Er det du som jukker på de pene skoene? Eller var det semperfi? Sjarmerende betegnelse Han har forsåvidt pene sko, dog jukker jeg ikke på dem Men ja, Semper er min
Gjest Bud Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 Sjarmerende betegnelse Han har forsåvidt pene sko, dog jukker jeg ikke på dem Men ja, Semper er min Søtt
Gjest loren Skrevet 10. desember 2012 #20 Skrevet 10. desember 2012 Søtt Det kommer mest an på måten man leser ordet "min" på, det kan spenne alt fra søtt til psykotisk ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå