Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter tok hull i ørene i går, og fikk nøye innføring i rensing..bortsett fra hvor lenge man holder på! Er mange år siden jeg var borti dette, og husker ikke hva de anbefaler - 2 uker? Noen om vet?

Skrevet

Hei.

Det er en del år siden jeg fikk hull i ørene, men jeg skylte morgen og kveld i minst 4 uker. Det er jo et åpent sår, og selv om jeg var veldig flink til å rense, fikk jeg faktisk infeksjon i et av ørene etter et par uker.

- Lykke til!

Skrevet

Så lenge ja... Tusen takk for svar! :-)

Skrevet

Min jente fikk beskjed om å ikke rense, men vente 50 dager før hun byttet til vanlige. Bare skylle litt i dusjen .Hun tok hull med plastøredobber. Vi renset litt likevel da.

Anonym poster: 6e923655b824c998a001d439c3541867

Skrevet

Har jobbet med dette i mange år før jeg ble make-up artist. Det er avhengig av hva hun har fått i ørene. Det vanlige er å rense i 2 uker. Og ha i øredobbene hun har fått i 6 uker. Selv er jeg allergisk mot alt som ikke er av gull så jeg pleide å vente i en ukes tid (så hullet ikke lukker seg med en gang man tar dem ut) og så bytte til simple ringer i gull eller hvit gull. Fordeler ved dette er at:

1. det er lettere å komme til for å få renset hele øredobben ordentlig godt

2. huden takler gull mye bedre enn alt annet fordi alt annet har som regel nikkel i seg og det kan føre til reaksjoner

3. ring-øredobber er mer behagelige å sove med spesielt når man ligger på siden

:-)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

I mitt tilfelle, 15 år.

Tok med pistol da, dum som et naut :vetikke:

Skrevet

Jeg renset ikke i det hele tatt, og det gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...