AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 I går snakket jeg såvidt med gutten jeg er interessert i. Han hadde det veldig travelt (han skulle ha en forelesning), men da han fikk øye på meg i mengden, fikk jeg en god klem. Han ønsket meg en fin kveld, og sa at jeg alltid var vakker. Da forelesningen var over (jeg var publikum), hadde jeg forstått det slik at han måtte dra videre med en gang. Jeg dro derfor rett hjem. Ikke lenge etter fikk jeg melding om at han måtte dra nå, men han så meg ikke. Han slang med et "" også. Jeg sa at jeg hadde dratt fordi jeg trodde han ikke hadde tid. Videre skrev jeg at jeg skulle på en ny forelesning med ham om et par uker, og spurte om han kanskje hadde tid til å møte meg etterpå. Skrev til slutt at jeg synes forelesningen var fantastisk. Etter en liten stund fikk jeg svar der han takket, men han svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg vet at han hadde dårlig tid før neste forelesning, men allikevel; er han interessert eller ikke? Jeg vet at det er umulig for han å planlegge god tid i forveien. Bør jeg sende en ny melding på sparket rett før/etter neste forelesning? Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Er det læreren du er interessert i, så er ikke det en veldig god ide. Anonym poster: 3df85f287b0a36ee2fe22d2bdeba870d 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Er det læreren du er interessert i, så er ikke det en veldig god ide. Anonym poster: 3df85f287b0a36ee2fe22d2bdeba870d Neineinei! Den blemma har jeg dessverre gjort en gang tidligere..."Forelesning" er kanskje et feil begrep, men det er for å anonymisere det mest mulig. Poenget var egentlig at jeg var en blant publikum. Og at på grunn av hans jobbsituasjon, får jeg ikke sett han før om to uker. Og om hvordan dere (som kanskje er mer erfarne enn meg...) hadde tolket det han sa og skrev. Og det faktum at han ikke svarte på spørsmålet mitt. Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460
Gjest Erm Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Når du spurte om dere skulle møtes og han ikke svarer på spørsmålet engang, høres han ikke spesielt interessert ut, nei.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Når du spurte om dere skulle møtes og han ikke svarer på spørsmålet engang, høres han ikke spesielt interessert ut, nei. Men i går var det jo faktisk han som spurte meg. Og dagen før var det han som spurte om jeg kom... Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460
Slither Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Vel, interessen er jo der på en eller annen måte da han faktisk sendte deg en melding og skrev at han faktisk så etter deg og lurte på hvor du var. Det gir dog litt miksede signaler siden han ikke svarer på et konkret spørsmål om å møtes neste gang. Ikke lett å si.. Kanskje han rett og slett var stressa og glemte det/ikke leste meldingen skikkelig?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Vel, interessen er jo der på en eller annen måte da han faktisk sendte deg en melding og skrev at han faktisk så etter deg og lurte på hvor du var. Det gir dog litt miksede signaler siden han ikke svarer på et konkret spørsmål om å møtes neste gang. Ikke lett å si.. Kanskje han rett og slett var stressa og glemte det/ikke leste meldingen skikkelig? Det er nettopp det... I frykt for å virke masete; bør jeg sende en melding like før, med kun et direkte spørsmål? Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460
Gjest Snuppeluren Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Hadde det på samme måte. Mest sannsynlig hadde bandet travelt, og svarte på det han "måtte" svare på der og da. Jeg ville ha sendt en melding enten kvelden før eller samme dagen. Hadde han overhode ikke vært interessert, hadde han ikke tatt seg bryet med å si at han lette etter deg.
frøkna Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Han er kanskje usikker på om han skal på den forelesningen eller ikke, så han svarte ikke for ikke å si noe feil. Jeg tror han er interessert i deg også.
Gjest Tine Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Jeg synes det høres ut som han er interessert i deg. Som "Frøkna" skrev; kanskje han ikke vet om han skal på den forelesningen, eller kanskje han er usikker på om han har tid? Kan hende han ikke svarte på spørsmålet for å unngå å gi deg falske forhåpninger for så å måtte skuffe deg senere, eller han ikke ønsker å avskrive det med en gang, i tilfelle det skulle gå i orden. Jeg har inntrykk av at majoriteten av menn ikke gidder å spille et spill. Liker de deg, sier de det. Liker de deg ikke, holder de kjeft. Hadde jeg vært det, hadde jeg tatt det som et kjempekompliment.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Han er dessverre ikke interessert Anonym poster: b6a91a1bbd1d2d38a22839a617081886
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #12 Skrevet 10. desember 2012 Han er dessverre ikke interessert Anonym poster: b6a91a1bbd1d2d38a22839a617081886 Og det begrunner du med..? Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460
Slither Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Det er nettopp det... I frykt for å virke masete; bør jeg sende en melding like før, med kun et direkte spørsmål? Anonym poster: 0bf20eda0e4e581ee5a385de8e587460 Tja, altså jeg heller litt mer mot "Hva har du å tape?". Syns du absolutt skal sende han en melding rett før. I verste fall får du et nei, og da er det jo ikke noe mer å lure på?
Gjest Trådstarter Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 Tja, altså jeg heller litt mer mot "Hva har du å tape?". Syns du absolutt skal sende han en melding rett før. I verste fall får du et nei, og da er det jo ikke noe mer å lure på? Det var et meget godt poeng! Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå