Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung mann på 23 har noe på gang med en kvinne på 28. Det begynner å bli seriøst! Problemet er at hun sannsynligvis kommer til å mase om barn, noe jeg ikke er klar for på 5-6 år enda! Alt annet er strålende. Kommunikasjon er ikke aktuelt, da vi enda er ørlite grann for tidlig i forholdsfasen til at dette bør tas opp. Bør jeg dumpe?

Anonym poster: fc76c9bed2274dcfdfd8fc4cf4f23d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For gammel når hun bare er noen få år eldre enn deg?

Du skriver jo om en problemstilling som er helt hypotetisk siden hun ikke engang har brakt det på bane, og så spør du om du skal dumpe henne?

Det er faktisk ganske fristende å si at du skal dumpe henne, ikke av den grunnen du oppgir, men fordi du høres lite interessert ut. La henne finne seg en bedre, ikke en som er ute etter å finne på grunner til å dumpe den han er sammen med.

Anonym poster: 8f50ccb164f2d8a9224df43dd18acd9f

• Liker 7
Skrevet

Passe drittsekk å dumpe henne sånn uten videre, du får heller manne deg opp og spørre henne om dette med barn blir noe problem. Kanskje vil hun ikke ha og kanskje kan du tenke deg tidligere om du tenker litt mer på det.

Anonym poster: d5ede2191e9ebbde1947df71d21d0199

• Liker 1
Skrevet

For gammel når hun bare er noen få år eldre enn deg?

Du skriver jo om en problemstilling som er helt hypotetisk siden hun ikke engang har brakt det på bane, og så spør du om du skal dumpe henne?

Det er faktisk ganske fristende å si at du skal dumpe henne, ikke av den grunnen du oppgir, men fordi du høres lite interessert ut. La henne finne seg en bedre, ikke en som er ute etter å finne på grunner til å dumpe den han er sammen med.

Jeg vet at hun har lyst på barn, det har hun uttalt. Men jeg vet ikke hvor hast hun har, i og med at det ikke er blitt diskutert. Men det er jo naturlig å tenke seg at hun ser for seg en horisont på 2-3 år, noe som altså ikke er realistisk for meg!

Skrevet

Ung mann på 23 har noe på gang med en kvinne på 28. Det begynner å bli seriøst! Problemet er at hun sannsynligvis kommer til å mase om barn, noe jeg ikke er klar for på 5-6 år enda! Alt annet er strålende. Kommunikasjon er ikke aktuelt, da vi enda er ørlite grann for tidlig i forholdsfasen til at dette bør tas opp. Bør jeg dumpe?

Seriøst? Hvilken planet lever du på? Den aldersforskjellen er jo INGENTING! Idag er det mer og mer vanlig at dama er både 10, 12 og 15 år eldre...Wake up!

Dessuten, alder betyr ingenting...det handler om kjemi!

Skrevet

Uansett så snakker du med dama di, du dumper ikke et menneske du bryr deg om uten at du engang vet hva hun har å si om saken.

Hvis dere betyr noe for hverandre, så går dere hverandre i møte i et sånt spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Unge mann. Du burde virkelig gjøre noe med ditt hode. Man dumper ikke et menneske. Man kan til og med få byttetinn sitt gamle hode i et nytt og bedre hode op hode børsen. DU er bare en liten snørvalp som ikke fortjener en skikkelig jente. Håper at hun snarest ser for en dum og enkel person du er.

Anonym poster: d0f8b501dbc1babcda2dc8da681de890

Skrevet

Unge mann. Du burde virkelig gjøre noe med ditt hode. Man dumper ikke et menneske. Man kan til og med få byttetinn sitt gamle hode i et nytt og bedre hode op hode børsen. DU er bare en liten snørvalp som ikke fortjener en skikkelig jente. Håper at hun snarest ser for en dum og enkel person du er.

Anonym poster: d0f8b501dbc1babcda2dc8da681de890

Dumper ikke et menneske? Man gjør da det man vil, har selv blitt dumpa jeg. Dum og enkel? Hvorfor det! Jeg bare tenker at hvis vi er på forskjellige steder er det ikke noe poeng i at verken jeg eller hun kaster bort tid.

• Liker 1
Skrevet

Uansett så snakker du med dama di, du dumper ikke et menneske du bryr deg om uten at du engang vet hva hun har å si om saken.

Hvis dere betyr noe for hverandre, så går dere hverandre i møte i et sånt spørsmål.

tja, vanskelig å si! ikke helt mofortable med å ta den praten enda!

Skrevet

tja, vanskelig å si! ikke helt mofortable med å ta den praten enda!

Er det alderen eller er det spørsmålet om barn som er det som nager deg?

Alderen synes ikke jeg har noe å si, helt vanlig aldersforskjell, mange har mye større aldersforskjell enn det der. Når det gjelder det med barn, kan du jo bare si til henne i en helt tilfeldig sammenheng (der det faller naturlig) at du er innstilt på å vente noen år med barn på grunn av utdanning eller hva det nå er som er grunnen. Da får hun med seg hva du tenker uten at du direkte tar opp problemstillingen.

Men det du skrev om å dumpe henne på grunn av dette, den var drøy.

Skrevet

Kjæresten din er en ung dame, det kan godt hende hun kan vente noen år før hun får barn. Men du virker umoden og litt hensynsløs. Når hun oppdager det, er det hun som dumper deg.

Gjest Elissima
Skrevet

Kanskje hun heller vil ha en chihuahua eller et fadderbarn i Colombia? Er ikke alle som liker barn vettu.. Hvis du ikke kan snakke med henne om dette så bør dere ikke være sammen. Du er tydeligvis for umoden for et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Du bør spørre henne om dette, ingen her kan svare deg på dette og fem års aldersforskjell er ikke et hinder. Hvis dette er noe som du tenker mye på så snakk med henne.

Anonym poster: c461e27f0cf9a04ff2f12e2e3906b7f8

Skrevet

Kjæresten din er en ung dame, det kan godt hende hun kan vente noen år før hun får barn. Men du virker umoden og litt hensynsløs. Når hun oppdager det, er det hun som dumper deg.

Nei, hun kommer ikke til å dumpe meg. ts

Skrevet

Kanskje hun heller vil ha en chihuahua eller et fadderbarn i Colombia? Er ikke alle som liker barn vettu.. Hvis du ikke kan snakke med henne om dette så bør dere ikke være sammen. Du er tydeligvis for umoden for et forhold.

Nei, jeg er ikke umoden, jeg vil bare ikke skremme henne vekk med sånt prat. Som sagt er det ikke så seriøst enda at barn kommer på tale på hvertfall et par år. Jeg har fra før erfaring med å skremme vekk damer med altfor mye rasjonelt snakk om fremtiden, og den feilen gjør jeg ikke igjen. Nå er vi forelska og jeg vil ikke ødelegge denne gode tiden med slike problemstillinger. Problemet er om jeg skal la meg falle eller ikke! ts

Skrevet

Om du bør dumpe? Det spørs jo, liker du dama? Ser du ei framtid med ho eller er det bare litt deilig sengemoro? Du skriver at dere er forelska og at du ikkje vil ødelegge den gode tiden. Klarer du ikkje å si nei og forklare grunnen dersom ho tar opp emnet "barn" i nærmeste framtid og du ikkje er klar for det? Ho bør jo forstå det dersom du ikkje er klar for barn så tidlig, spesielt ikkje etter kort tid i eit forhold. Eg syns ikkje du bør dumpe ho, eg syns du burde snakke med ho om det og ta det videre derfra.

Skrevet (endret)

Vil du ikke ha noe seriøst forhold så bør du ihvertfall ikke late som at du vil det.

Endret av Steinar40
Skrevet

Nei, jeg er ikke umoden, jeg vil bare ikke skremme henne vekk med sånt prat.

Skjønner tankegangen, men når du nå vurderer å avslutte dette fordi du ikke vet, kan du jo like godt ta sjansen på at det blir avsluttet ved at du tar opp problemstillingen.

Om hun blir sur fordi du ønsker å ta den praten, var hun ikke rett for deg i utgangspunktet, og sånt er jo greit å vite før du "lar deg falle" uansett.

Skrevet

Seriøst? Hvilken planet lever du på? Den aldersforskjellen er jo INGENTING! Idag er det mer og mer vanlig at dama er både 10, 12 og 15 år eldre...Wake up!

Dessuten, alder betyr ingenting...det handler om kjemi!

Er dere helt fjerne eller? Selvfølgelig er aldersforskjellen et problem når ho er gammel nok til å ønske å bli mor og han ikke er klar!

Alderen mellom de to er litt vesentlig og litt stor, i og med at det er akkurat den perioden.

5 år har jo ikke noe å si,men hva om jenta er 15 og gutten er 20? da har det plutselig noe å si! Selv om 10 års forskjell av og til ikke har noe å si. Feks en på 30 og en på 40 kan klare seg helt fint.

Beklager,men hvis han er i starten av 20 årene og ønsker å reise, finne ut av livet og feste,mens ho er i slutten og ønsker å ro seg ned og stifte en familie så hva faen har kjemien å gjøre??????

"ah,du har behov for ting jeg ikke kan gi deg,men fuck it,vi har bra kjemi!"

Jeg syns at han er moden jeg. Han innser virkeligheten, i motsetning til de fleste kvinner på kg, som har mentaliteten "hæ? han er 30 år eldre og gift? jaja,bra kjemi,brak jemi:D"

Ho har til og med uttalt seg om at ho vil ha barn

Anonym poster: 7120f45d79240a7e31c6cb21f6bc082b

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke er klar for barn før du er passert 30 engang. Det kommer neppe jeg til å være heller.

Jenten du er sammen med er bare fem år eldre enn deg, så i teorien kan dere vente så lenge som du ønsker uten at det skulle være noe problem. Du sier at hun vil ha bare (ja, men det vil veldig mange jenter, inkludert meg). Det betyr ikke at hun nødvendigvis tenker at det skal skje asap.

Synes kanskje du tenker litt vel langt frem i tid. Dette er jo problemstillinger man tar opp og diskuterer dersom man har vært sammen i flere år - og dere virkelig ønsker å etablere dere. Dersom du studerer/har ny jobb etc., så er jeg rimelig sikker på at hun er inneforstått med at du neppe ønsker barn innen julaften liksom.

Du vet helt seriøst ikke hva hun tenker om temaet, men vurderer likevel å dumpe henne fordi du er redd for å virke "intens" hvis du spør...?? Det er veldig merkelig. Du bare antar at hun vil ha barn før du er klar...?

For å si det sånn - liker man hverandre godt nok og er i et sunt forhold, så finner man en løsning sammen. Tror du lager problemer for deg selv/dere som ikke er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...