verene Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har vært så heldig å få låne slør av en kollega, nøyaktig det samme (rådyre) sløret som det jeg hadde tenkt til å kjøpe nytt. Dette må vaskes, og da lurte jeg på: Bør man helst rense brudeslør? Eller går det an å vaske det selv på skånsomt program, i egnet vaskepose e.l.? Det er besatt med små stener, og jeg er jo redd det skal bli ødelagt i vanlig maskin. Bør jeg levere det til rensing syns dere? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Vask det for hånd i badekaret i Milo. Det rådet fikk jeg i en brudesalong istedet for å levere brudekjolen til rens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 det kan også henges opp i dusjen så det dampes rent tror jeg.. jeg skal vaske mitt i rennenede vann og henge det på badet i damp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2004 det kan også henges opp i dusjen så det dampes rent tror jeg.. jeg skal vaske mitt i rennenede vann og henge det på badet i damp Det hørtes jo lurt ut, men kunne du forklart fremgangsmåten litt tror du? Hvordan, hvor lenge, hva slags vaskemidler, etc..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 9. mars 2004 #5 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg ødla en kjole med masse stener på på rens i sommer, sikkelig ergelig. Enda det sto på at den kunne renses. jeg råder deg til å vaske det selv i et stort kar, med mildt såpevann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. mars 2004 #6 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg vasket mitt slør i vaskemaskinen. På finvask med Milo. Det inneholdt dog ingen perler... Vaskerommet er fuktig, så det fikk henge der til tørk. Trengte ikke stryke det eller noe etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. mars 2004 #7 Del Skrevet 9. mars 2004 Mitt slør er av brudetyll med sølvkantebånd, og glitrende stener som er limt på. Jeg skal vaske mitt i badekaret, og henge det rett opp til tørk. Jeg ville ikke puttet det i vaskemaskinen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mars 2004 #8 Del Skrevet 10. mars 2004 Vasket min med nylonvask i badekaret. Fikk til og med bort rødvinsflekken. Du kjøper den på tube i dagligvareforretningen din (i hvert fall de med større sortiment, eks. Meny). Vasket kjolen min på samme måte, og fikk vekk skoavtrykk, grønske osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 10. mars 2004 #9 Del Skrevet 10. mars 2004 Vasket min med nylonvask i badekaret. Fikk til og med bort rødvinsflekken. Du kjøper den på tube i dagligvareforretningen din (i hvert fall de med større sortiment' date=' eks. Meny). Vasket kjolen min på samme måte, og fikk vekk skoavtrykk, grønske osv.[/quote'] Nylonvask er glimrende til absolutt alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vask av vinduer, vask av sofa........og til vask av slør også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå