AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Hei. Jeg er en hardhudet skrekkfilm-elsker, noe som er litt kjedelig i og med at jeg aldri finner en skrekkfilm som får adrenalinet til å pumpe og at jeg rett og slett blir skremt. Jeg hater filmer med gjenferd eller vampyrer, det er dødskjedelig. Liker torturfilmer, de er ganske spennende. Har sett Saw. De er spennende og bra, men må innrømme at jeg ble litt skuffa. Hadde ganske høye forventninger. Så nettopp The Cabin in The Woods, og jeg lo meg gjennom hele filmen. Verre film har jeg ikke sett på lenge - både handlingen og effektene! Uff. Er lite fan av gamle filmer, i og med at effekt og grafikk spiller stor rolle til meg. Men det finnes selvfølgelig unntak. Ja, så... Noen forslag? Anonym poster: f5a45e9880700a80a617da21839b7af6
Rosadotten Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Har du sett Seed? Det er en torturfilm, jeg synes Saw var eklere, men denne gikk litt mer inn på meg på en måte.. Disturbing x) Hvis ikke så er 28 days later en bra zombiefilm :D Har sett mange skrekkfilmer, men kommer ikke på navnene på så mange
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=547653 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=206601 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=702896
Vulpes Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Det er en stund siden jeg så den, men jeg husker at filmen The Descent skremte meg ganske bra. Eller, det er kanskje mer det at jeg ble stresset av den, og satt hele tiden med nervene i spenn og ventet på å bli skremt og/eller skvette. Også hadde jeg en litt uggen følelse da jeg gikk og la meg den kvelden, noe som ikke er så vanlig for meg. 2
murray Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Høres ut som wrong turn-serien kanskje passer til deg. Det er vel mer splatter-horror. Har vel kommet 5 filmer. Kommer en hvert år rundt halloween elns. Den første var best da
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Høres ut som wrong turn-serien kanskje passer til deg. Det er vel mer splatter-horror. Har vel kommet 5 filmer. Kommer en hvert år rundt halloween elns. Den første var best da Leste beskrivelsen på film nr 1 - hørtes veldig klisjè ut! Men kan vel prøve å se den. Anonym poster: f5a45e9880700a80a617da21839b7af6
-Jiinxs- Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Hei. Jeg er en hardhudet skrekkfilm-elsker, noe som er litt kjedelig i og med at jeg aldri finner en skrekkfilm som får adrenalinet til å pumpe og at jeg rett og slett blir skremt. Jeg hater filmer med gjenferd eller vampyrer, det er dødskjedelig. Liker torturfilmer, de er ganske spennende. Har sett Saw. De er spennende og bra, men må innrømme at jeg ble litt skuffa. Hadde ganske høye forventninger. Så nettopp The Cabin in The Woods, og jeg lo meg gjennom hele filmen. Verre film har jeg ikke sett på lenge - både handlingen og effektene! Uff. Er lite fan av gamle filmer, i og med at effekt og grafikk spiller stor rolle til meg. Men det finnes selvfølgelig unntak. Ja, så... Noen forslag? Anonym poster: f5a45e9880700a80a617da21839b7af6 Den uttalelsen viser at du vet hva du snakker om, jeg er helt enig. Ander har sagt de likte filmen og syntes det var en bra film. Jeg synes det var søppel. The Midnight Meat Train, er alright film i mine øyne, kanskje ikke så veldig grøsser aktig men du får bedømme det selv.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Den uttalelsen viser at du vet hva du snakker om, jeg er helt enig. Ander har sagt de likte filmen og syntes det var en bra film. Jeg synes det var søppel. The Midnight Meat Train, er alright film i mine øyne, kanskje ikke så veldig grøsser aktig men du får bedømme det selv. Den så jeg faktisk for noen timer siden, den var helt ok. Ganske kjedelig though. Anonym poster: f5a45e9880700a80a617da21839b7af6
Siggen! Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Har hørt at Mirrors er skummel og ekkel, men aldri sett den før
Rosadotten Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Har hørt at Mirrors er skummel og ekkel, men aldri sett den før Har Mirrors 1 og 2 på PC-en, de er ekle x) Fikk angst for speil en periode etter at jeg så dem
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Jaglands fredspris er skremmende samtidig som den er komisk. Anonym poster: 0ca613d3103da4bfdc9a2ebfd65ed82d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå