Gå til innhold

Noen som har operert nesen sin her?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fru nesevis

Jeg opererte nesen min estetisk for ca 4 uker siden nå.

Den ser veldig fin ut, men jeg får ikke det endelige resultatet før om flere måneder.

Derimot, nesetippen er fryktelig øm og vond, og neseborene mine er blitt veldig store!!

Her det noen her inne som jeg kan dele erfaringer med?

Vil gjerne høre litt tips osv fra noen av dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har ikke gjort noe ennå, men vurderer sterkt å ta et lite inngrep fra innsiden, ja. Jeg synes nemlig nesetippen henger en anelse litt for mye ut. Dette kan jo strammes inn via kirurgi.

Eneste, et slikt lite inngrep er virkelig ikke verdt over 20.000,- det er sinnsykt.

Hva gjorde du da, som førte til store nesebor? fikk du deg en oppstopper-nese? Pris? Gjorde det vondt? Må du være borte fra jobb etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nesetippen min hang også ned, og pekte mot leppene. Dette fikk nesen til å se ut som heksenese!

Jeg betalte faktisk 30.000 kr til sammen (Du må på ettersjekk flere ganger osv)

Det var fryktelig dyrt, men jeg fokuserte heller på hvordan jeg ville bli, ikke hva sparepengene mine gikk til.

Jeg angrer ikke!!

Jeg rettet opp neseveggen, for den var skjev (hadde dårligere pust gjennom det ene boret) også fjernet jeg litt brusk under, for den pekte nedover.

Jeg gikk med bandasje i 5 dager. Da jeg tok den av var jeg litt blå og hoven i 3 dagers tid før jeg kunne gå ut og ingen fremmede la merke til noe.

Det var ikke noe særlig behagelig, for du kan ikke puste gjennom nesen i 3 dagers tid. Men når du er helt ferdig med hele greia, så glemmer du hva du har gått igjennom.

Men nesen er jo veldig sensitiv etterpå, og jeg tror nok at neseborene mine er litt hovne. Jeg er ikke helt sikker jeg. Legen sier at dette er normalt, og jeg vil få normal og fin liten nese om noen måneder..

Det ser ut som jeg har oppstopper, men han sier at jeg ikke har det. Det er vel noe jeg innbiller meg, siden den fortsatt er litt hoven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...