Sunshine Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Dette er kanskje ikke riktig sted å legge det, men andre med barn har kanskje funnet det jeg leter etter. Jeg er på jakt etter en fin lenestol til jenta vår. Det eneste jeg finner er de rosa retrostolene Sprell har, eller sort skinnstol. Vi har lyse møbler og litt "herskapelige" detaljer (lysekroner, mønstret tapet etc) så det hadde vært fint med en stol som passer inn. Er det noen som har sett noe sånt noe sted? Det kan godt være farge/mønster på stolen, men ikke for mørkt.
Gjest Athena89 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Ellos har recliner-stoler for barn. De er svarte, men i stoff.. Og Ikea har pöeng barnestol i hvit! Ellers ville jeg sjekket på kidsparadise.no, de har mye fint
Sunshine Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg synes den Ikeastolen er litt kjedelig, men egentlig kanskje det beste alternativet jeg har sett foreløpig. kidsparadise hadde ingen.
O'hara Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har sydd eget nytt trekk til IKEA-stolen, og nå passer den supert inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå