Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyser dere mer som gravide?

Jeg er 8 uker på vei og har i det siste begynt å nyse masse. Ei venninne fortalte at dette var vanlig pga tørre slimhinner.

Har dere opplevd dette?

Anonym poster: 7f0ae1f8ab3460fce7b544ea23cbc8ae

Videoannonse
Annonse
Gjest Clafoutis
Skrevet

Jeg nøs fryktelig mye da jeg var gravid, sikkert minst fem ganger om dagen!

Skrevet

Jeg også nøs mye, og fikk samtidig veldig vondt i området for underlivet og livmora. Det var før jeg forstod at jeg var på vei.

Skrevet

Ikke tørre, men mer hovne. Mange får økt slimutskillelse, som kiler i nesen.

Fra seks mnd og ut kunne jeg nesten ikke puste, så jeg fikk vont i hodet og nakken pga prøblemer med å puste ordentlig. Heldigvis fikk jeg en nesespray av legen som het Flutide. Den hjalp!

Skrevet

Jeg nyser som et uvær. Merket det først da jeg var rundt uke 8 (er 14 uker nå og nyser fortsatt). Å så er jeg pottetett i nesen om natta.

Skrevet

Skriver under her. Nyser som en idiot. Ikke hver dag det er ille, men daglig er det iallefall og det er kraftige nys. Er ikke noe å anbefale å holde igjen, det river. :ler:

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, er allergisk til vanlig, så vanskelig å si.

MEN jeg nyser :) Nøs senest idag. Kanskje vi lettere blir forkjølet? Har hørt noe om det.

Anonym poster: 553fb5cb1141c86f895676c170a3c8ce

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg nøs så fælt i første svangerskap. Men da var jeg potte tett hver natt. Snorket som en gal... Hihi.

Men nå nyser jeg skikelig hver dag. Noen ganger når jeg har lagt meg også . Rare greier.

TS.

Anonym poster: 7f0ae1f8ab3460fce7b544ea23cbc8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...