Gå til innhold

Lager jeg oppstyr i hodet mitt for ingen grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette helt sikkert en en dum filleting, men jeg må likevel høre om det er jeg som er helt på trynet her, eller om jeg faktisk har rett til å være litt furten.

Saken er den at jeg er i et relativt nytt forhold. Vi har kjent hverandre i 2 mnd, og sett hverandre kun i helgene. For min del er det i fortsatt hodestups forelsket og sommerfugler i magen når jeg vet jeg skal se han. Nå nylig var det 2 uker siden sist jeg så han, og vi gledet oss begge til å sees. Kvelden startet innmari hyggelig, vi lagde mat og tonen var veldig koselig.

Så spør han meg om jeg syns det er greit at han spille litt. Jeg ble litt satt ut over at han spurte så jeg svarte at ja, det er jo greit. Dette er nå over 4 timer siden, og vi har ikke sagt et pip til hverandre.

Jeg føler meg litt såra da jeg har gledet meg noe helt sinnsykt til å se han igjen og takket nei til et tilbud fra en venninne fordi jeg ønsket å se han igjen ikveld da det var så lenge siden.

Er jeg helt urimelig for at jeg syns dette er teit av han? Ville jeg hatt en kveld for meg selv for å sitte i sofaen og glane på pcen, så hadde jeg heller blitt hjemme.

Anonym poster: b67f6db477de003665e0e6d9a71bda5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si fra at det ikke er greit. Han spurte jo faktisk.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det er rimelig frekt.

Anonym poster: d849d5eb11fcdce2802eac1160fe797c

• Liker 5
Skrevet

Si fra at det ikke er greit. Han spurte jo faktisk.

Dette er fasiten:)

Skrevet

TS her

eg spiller en god del selv så jeg vet jo hvordan det er, men nå er jo saken den at jeg har ikke sett han på innmari lenge. Og jeg vet at han har spilt etter jobb hele uken så det er ikke "spille-abstinensene" som kicker inn..

Singha, ja jeg vet at han spurte, men nå er det sånn at forholdet er så ferskt at jeg ikke klarer å være helt frampå enda. Vi har som sagt kun sett hverandre i helgene.

Skrevet (endret)

Helt seriøst. Si akkurat det du sier i det jeg siterer her. For det er vel det du mener? Om han ikke takler å høre det eller blir sur så tidlig i forholdet, hva så? Redd for å miste en som blir sur over at du helst ser han gjør noe annet enn å spille data når du er innom etter ikke å ha sett ham på to uker?

Jeg ser jo at når man er forelsket så vil man gjerne strekke seg for ikke å miste den andre parten, virke mindre attraktiv osv. Men du har jo en mening her. Hvorfor lyve for ham? Hvorfor la dine meninger undertrykkes på denne måten? Du vil vel at han skal like deg for den du er og dine meninger? Tenk på de tråden her inne hvor jenter skriver at de er sammen med kjærester som på ente året sitter foran PC-skjermen konstant, selv om de har felles barn osv.

Jeg føler meg litt såra da jeg har gledet meg noe helt sinnsykt til å se han igjen og takket nei til et tilbud fra en venninne fordi jeg ønsket å se han igjen ikveld da det var så lenge siden.

Er jeg helt urimelig for at jeg syns dette er teit av han? Ville jeg hatt en kveld for meg selv for å sitte i sofaen og glane på pcen, så hadde jeg heller blitt hjemme.

Endret av Singha
  • Liker 3
Skrevet

Æsj. Ja jeg gjør det. Jeg vurderte å bare gå og legge meg i stille protest, men det er vel like greit å bare ta tak i det med en gang. Bedre enn å sitte her og være sur.

Takk! (haha)

• Liker 1
Skrevet

At folk orker å være i sammen med sånne som er spilleavhengige.

Ubegripelig.

Skrevet

At folk orker å være i sammen med sånne som er spilleavhengige.

Ubegripelig.

Nei, men det er det som irriterer meg. Han er langt ifra spillavhengig, han gjør det bare når han skikkelig kjeder seg. Og etter jobb da han er stasjonert på jobb også på kveldene.

Skrevet

Nei, men det er det som irriterer meg. Han er langt ifra spillavhengig, han gjør det bare når han skikkelig kjeder seg. Og etter jobb da han er stasjonert på jobb også på kveldene.

Ja, men hvis det stemmer så burde det jo fortelle deg noe viktig.

Skrevet

Æsj. Det gjør det faktisk.

Skrevet

Du er overhode ikke urimelig. Jeg hadde blitt skikkelig skuffet. Makan til prioritering sier jeg. Ser den med at det er lett å si ja når han spør. jeg hadde ihvertfall aldri kunne forestile meg han skulle bli sittende i over 4 timer!

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg feiget ut til det jeg skrev over her. Hyggelig lørdagskveld der han sitter med headset på så jeg ikke engang kan snakke med han. Kjenner jeg blir innmari bitter her jeg sitter, haha..

Skrevet

Du kan jo bare gå ut på en runde i kvartalet. Så om han ikke kommer etter deg, så reis hjem. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg feiget ut til det jeg skrev over her. Hyggelig lørdagskveld der han sitter med headset på så jeg ikke engang kan snakke med han. Kjenner jeg blir innmari bitter her jeg sitter, haha..

Greit nok det. Han som er idiot uansett. Men nå vet du jo hvordan han er. Og neste gang han spør, om det blir noen neste gang, så sier du nei om du ikke synes det er greit. Det blir for dumt om dette gjentar seg og du plutselig slår opp fordi han sitter og spiller hele tida når du faktisk sa det var greit han spilte. Det blir like mye feil overfor han som for deg. Selv om han burde visst bedre enn å gjøre dette.

Endret av Singha
Skrevet

Huff nå får jeg skikkelig vondt av deg... Håper han tar til vettet og at det ordner seg ;)

Skrevet

Haha, nei jeg vet jo at det her er min egen feil, jeg sa jo ja. Han kan ikke lukte at jeg egentlig mener nei. På en annen side så mener jeg at han burde skjønt det selv. Egentlig så mener jeg at han aller helst ikke burde ha lyst til å sitte å spille når han ikke har sett meg på 2 uker. På toppen av det hele så skal han ut og reise et halvt år fra januar av - så jeg ville tro han ønsket å tilbringe mest mulig tid med meg da han ser meg så sjeldent fra før.

Det er vel ikke egentlig det at han spiller som plager meg, men det at han ikke ønsker å bruke tiden som er igjen på meg. Arrgh. Og så irriterer det meg at jeg sitter her og sier dette til dere og ikke til han...

Skrevet

Vel det er jo opp til deg hvordan du vil løse denne situasjonen Ts, men ut i fra det du skriver, virker det ikke akkurat som at kvelden gikk som planlagt?

Jeg ville sagt ifra, evt tatt en prat med han. Tror nok han vil skjønne tegninga. Håper det ordner seg for dere! lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at dette helt sikkert en en dum filleting, men jeg må likevel høre om det er jeg som er helt på trynet her, eller om jeg faktisk har rett til å være litt furten.

Saken er den at jeg er i et relativt nytt forhold. Vi har kjent hverandre i 2 mnd, og sett hverandre kun i helgene. For min del er det i fortsatt hodestups forelsket og sommerfugler i magen når jeg vet jeg skal se han. Nå nylig var det 2 uker siden sist jeg så han, og vi gledet oss begge til å sees. Kvelden startet innmari hyggelig, vi lagde mat og tonen var veldig koselig.

Så spør han meg om jeg syns det er greit at han spille litt. Jeg ble litt satt ut over at han spurte så jeg svarte at ja, det er jo greit. Dette er nå over 4 timer siden, og vi har ikke sagt et pip til hverandre.

Dårlig tegn så tidlig i forholdet...Egoistisk trekk...Jeg hadde sagt tydelig ifra og dratt!

Skrevet

Dårlig tegn så tidlig i forholdet...Egoistisk trekk...Jeg hadde sagt tydelig ifra og dratt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...