Gå til innhold

Jeg er så fornøyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte frisør alt i januar, men etter å ha klipt meg hos henne et par ganger var jeg mildt sagt misfornøyd! Huff, kjemien stemte over hodet ikke. Etter mye om og men bytter jeg til en annen frisør på samme stedet og i dag hadde jeg min første klipp hos henne. Mer positiv dame skal man lete lenge etter gitt. Hun var helt i mot at jeg skulle spare mitt korte hår (som hun første rådet meg til) og klipte meg istedenfor i en tøff frisyre! Du og du så koselig det var med en frisør som var litt engasjert og hadde gode tips å komme med. Kjempefornøyd er jeg!

Måtte bare dele litt av den deilige gleden... Nå ser jeg skikkelig frem til prøvetimen også!1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-01 15:57 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny frisør. Håper du blir førnøyd på den store dagen. Lykke til icon_smile.gif

Skrevet

Jeg håper virkelig jeg blir kjempefornøyd selv også. Er fortsatt veldig fornøyd etter i går, og frisyren min var faktisk ikke håpløs å få til på egenhånd heller. Takk og lov for at det finnes gode frisører!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...