Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med øyenbrynene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Hei

jeg har svarte øyenbryn, litt smått uregjerlige, men jeg vil skaffe meg en øyenbrynsfarge og få litt orden på de. hvilken farge bør jeg kjøpe når brynene mine er svarte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha lysere bryn? Da bør du bleke dem først(se etter bleking av kroppshår/ansiktshår, bleking for bryn har jeg aldri funnet. Finnes bl.a. på Vita), og deretter kjøpe brun øyenbrynsfarge. Du sier at brynene dine er uregjerlige, kanskje du bør nappe dem og kanskje klippe dem litt kortere?

Anonym poster: 6675807a08fda7f2d235ee77ede0ae85

• Liker 1
Skrevet

Vel, ser ikke noen grunn til å farge de hvis du har så mørke bryn fra før. Dra til en salong og få formet brynene, og kanskje fyll i de med øyenbrynspenn hvis de er ujevne :)

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg forklarte kanskje ikke så godt, sorry. De er svarte, Kanskje ikke så tette, men blir mye finere når jeg får litt dusere farge på de. kan nok ikke bleke de, da tror jeg at jeg hadde sett rar ut. Har noen ganger brukt en brun øyenskygge til å legge over, men har ikke bestemt meg for om det ble særlig pent :P Men jeg burde kanskje velge en bruntone da? En litt mørk en? Så blir de ikke så harde..

Skrevet

Få brynene formet i hudpleiesalong, og så kjøper du en form for brynfarge (pulver, penn eller hva du foretrekker. Jeg bruker pulver på kost fordi jeg synes det blir mest naturlig på meg). Det vil gjøre en stor forskjell! :-)

Skrevet

Hei! :-)

Jeg jobber som øyenbryn designer hos Jojo & Friends på Majorstua i Oslo. Og kan eventuelt hjelpe deg. Har sorte øyenbryn selv og bruker øyenbrynsgele med farge i. Jeg anbefaler absolutt IKKE å klippe dem!! Da blir de bare enda mer ustyrlige og ville. Øyenbrynene mine er ikke så tykke inn mot nesen og jeg har brukt alt mulig for å fylle dem inn akkurat der. Men det er vanskelig med sorte bryn. Brun øyenskygge blir for brun og da ser det unaturlig ut og med øyenbrynsblyant ble de for harde og markerte. jeg anbefaler som sagt på det sterkeste øyenbrynsgele med farge :-) så får du litt mer styr på

dem samtidig ;-)

Her er mine "verk". Håper de inspirerer

phpmxrpfyam.jpg

Gjest Bartenina
Skrevet

Tusen takk alle sammen :) Jeg får vel ta en tur til noen som kan dette (skulle gjerne kommet til deg annasMakeupWorld, men Oslo blir litt langt for å fikse bryn tenker jeg ;-) ) og høre hva de har å si. I går klippet jeg pannelugg, så nå ser jeg nesten ikke brynene... men den luggen blir vel ikke hengende ned for alltid :-P

Skrevet

jeg skal legge ut en beskrivelse på hvordan man skal nappe bryn selv på bloggen min om et par dager. Du kan kanskje følge med der og se om det hjelper deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...