Tellus Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Hadde ømme bryst helt fra eggløsning tidligere i år da jeg ble gravid. Mistet. Nå har EL passert for 2 dager siden. Er det slik at jeg bør forvente samme graviditetstegn ved neste graviditet som sist, eller kan det bli helt annerledes? Og når er det mest gunstig å ha sex i forhold til eggløsning? Dagen før og dagen etter? eller 2 dager før og EL dagen?
Gjest Clafoutis Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg mistet i uke 12 første gangen jeg var gravid, og hadde mye kraftigere (og litt andre) symptomer den gangen enn hva jeg hadde i den neste graviditeten (som endte i en velskapt gutt). Har også hørt fra flere andre som har mer enn én graviditet bak seg at svangerskapene har vært vidt forskjellige. Edit: svarte ikke på alle spørsmålene dine Det er mest gunstig å ha sex i dagene før EL og evt på EL-dagen. Dagen etter EL er det for sent. Endret 8. desember 2012 av Clafoutis
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har vært gravid tre ganger, og svangerskapene har vært ulike. Anonym poster: a124e953a5e797c466d089b16589b476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå