AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Jeg ble nettopp 30, men jeg hverken føler meg eller ser ut som jeg er 30. Får alltid høre jeg ser mye yngre ut. Forrige helg møtte jeg en kjempefin gutt som det ble en del roting med.. Jeg valgte å ikke la han bli med hjem da jeg fant ut at han var så ung. Jeg følte meg plutselig så gammel og ekkel, og jeg ble redd for at han bare ble mer keen etter at han fikk høre alderen min. At det på en måte ble en greie at han skulle ha meg, selv om han var veldig gentleman og aldri spurte om å få bli med. Han var kjempesøt og fulgte meg til taxien som om det var den mest naturlige ting å gjøre. Jeg likte han skikkelig godt, og vi utvekslet telefonnummer.. Nå tenker jeg på han hele tiden, men jeg føler ikke jeg kan ta det noen vei på grunn av aldersforskjellen.. Anonym poster: a42813e9b80cbaf25911f85211c9fef5
Gjest Sitronkake Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Drit i forskjellen! Du er tent på HAM, ikke alderen hans. 3
waco Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Drit i forskjellen! Du er tent på HAM, ikke alderen hans. Åssen vet du at alderen hans ikke har noe med tenningen å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Åssen vet du at alderen hans ikke har noe med tenningen å gjøre? Jeg er TS.. Alderen hans har ingen ting med det å gjøre.. Jeg la merke til han med det samme jeg kom inn på stedet. Han er den fineste gutten jeg har sett, han så eldre ut enn han er også.. Var først etter at vi hadde snakket mye sammen og begynt å rote rundt at jeg tilfeldigvis spurte hvor gammel han var. Tror vi begge ble overasket fordi han så eldre ut, og jeg ser mye yngre ut.. Jeg blir ofte tatt for å være så ung som mellom 19 og 22 år gammel.. Anonym poster: a42813e9b80cbaf25911f85211c9fef5
Gjest Sitronkake Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Åssen vet du at alderen hans ikke har noe med tenningen å gjøre? Det vet jeg da vel ikke. Men når TS har kvaler rundt dette, antar jeg at det ikke har noe med alder å gjøre.
Gjest Lurifix Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Nei det er ikke kvalmt. Det er kult! 2
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 alder er jo bare tall... det har jo mer å si hvordan han er i hodet og i utviklingen fremfor hvilket årstall han er født i.. (vel, det finnes jo grenser for aldersforskjell da, men 30 og 21 går vel fint? du kommer nok til å få høre det en del ganger om dere skulle bli sammen, men det er jo sikkert bare stas )
Becka Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Alder er ikke alltid bare et tall! Når du er 21, så er man forsatt ung og uerfaren. Jada, man kan virke voksen og moden for alderen. Men det er kanskje noen unntak som faktisk er det, når det kommer til stykket. Du skriver du ser ung ut, men det har jo ingenting å si, spørsmålet er om du er like ung til sinns som du ser ut. Min erfaring er i allefall, på vegne av meg selv, og venninner, at alder har noe å si, til syvende og sist. Både eldre og yngre. Men unntak finnes. Og det finnes selvfølgelig par som har stor aldersforskjell, og at det funker fint. Og det er jo selvfølgelig ingenting galt i å ta en sjanse...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Gratulerer! Anonym poster: f8421fa715b666d742609e8ac90330fa
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 Jeg er 31 og min kone er 23. Vi visste ikke hverandres eksakte alder før etter å ha blitt kjent med hverandre for den vi er. Fungerer utmerket, og ville aldri valgt noen annen. Anonym poster: 2d2bc27e5ad13c7c782bffc38e7ba8ff
Testosteron Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Nei. Det er ikke kvalmt. Det hadde vært kvalmt hvis det var broren din. Han er voksen, og det er også du, så bare kjør på!
Gjest Elissima Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Gjør det gjør det gjennomfør det!
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2012 #15 Skrevet 8. desember 2012 Jeg er 31 og min kone er 23. Vi visste ikke hverandres eksakte alder før etter å ha blitt kjent med hverandre for den vi er. Fungerer utmerket, og ville aldri valgt noen annen. Anonym poster: 2d2bc27e5ad13c7c782bffc38e7ba8ff men det er jo den "riktige" veien og også det mest vanlige, men ts har funnet enn 9 år yngre gutt. gutter er jo ofte litt etter jentene når det kommer til modenhet
Gjest Kaxxy Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 Moren min er 12 år eldre enn faren min ^^ 3
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #17 Skrevet 8. desember 2012 nei, det er ikke kvalmt. kjør på. ha sex. bli lykkelige. drit i hva alle andre mener, og konsentrer dere om hverandre.
Gjest Lillesiren Skrevet 8. desember 2012 #18 Skrevet 8. desember 2012 Fetteren min giftet seg med ei som var 11 år eldre(han 24, hun 35), og de er lykkelig gift med tre barn idag;) 1
Aquarelles Skrevet 8. desember 2012 #20 Skrevet 8. desember 2012 Tenk på kjærligheten - ikke på alderen. Viss dere har funnet kjemien så har det ingenting å si at mannen er yngre. (Jeg kjenner personlig folk på over 80 år der kona har vært den eldste, og det har ikke vært noe problem.) Så om dere mener at dette er det rette så er det bare å fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå