Gå til innhold

Flytte fordi at naboen er teit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere vurdert å flytte fordi at naboene er teite, bare for å få en fresh start, uten de samme naboene?

Anonym poster: ac312c8c8f150b57a751cb5b77bdda5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, så opptatt av naboen er jeg heldigvis ikke.

Endret av Erm
Skrevet

Har gjort det ein gang, flyttet pga naboen meiner eg. Idiotisk kvinnfolk som dessverre eide huset og gjorde nett som ho ville med bråk og festing - hver.bidige.helg.

Skrevet

Bare fordi de har lav IQ eller er uenige med deg eller har andre interesser? Det ville være litt i overkant, syns jeg.

Eller fordi de skaper problemer for deg? Det kan være litt vanskelig å få solgt da, kanskje. Får håpe at de ikke flytter etter deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de blir for interressert i meg og forstyrrer privatlivet, som det heter. Den ene naboen har holdt på å kommentert hva han har sett ifra vinduet, og det virker litt merkelig å bo en plass med en så teit nabo. Regner med at leiligheta er ganske lettsolgt. Jeg vet ikek hvorfor naboen ville plage meg, eller om han bare vilel være interressert i meg, og at jeg oppfatter han som dum.

Men jeg tenker også at det er litt unødvendig å flytte, når leiligheta er ganske bra, og ikke har noen feil eller mangler.

Skrevet

tror jeg ville snakket med naboen før jeg flyttet. kanskje han bare er ensom? flytting er mye styr om det kan unngås med en liten prat...

Skrevet

Du er jo ikke garantert å flytte til bedre naboer.. Rare folk har man i de fleste nabolag.

Men det er du selv som må finne ut om det er verdt å flytte.

Anonym poster: 0d8f7e0bba9fc8f7504f021e29206144

• Liker 2
Skrevet

Jeg er singel, og har vel lyst til å flytte for å få en fresh start, på en måte.

Jeg synes naboen har påvirket meg, på den måten at han blanda seg med meg, også vil jeg ordne meg dame. Jeg synes at jeg blir litt forstyrra av å fortsatt bo her. At jeg har blitt påvirka av omgivelsene hvor jeg bor, og at det aner meg at det er bra å flytte.

Høres sikkert litt snodig ut, men jeg er vel kanskje av den typen som liker å ha et passe distansert forhold til naboene mine.

Skrevet

det er bare å flytte om du synes det er greit. Det er du som gir oppskriften på hvordan du vil bli behandlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...