Gjest Pia Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Er dette normalt? Dvs er det noe dere ville reagert på, og isåfall hvordan? Når 70 prosent av vennene hans på facebook er damer. Hvor langt over halvparten av dem er rundt 20 år yngre enn han. VELDIG mange av disse damene/ jentene har han vært interessert i. (men ikke gjensidig) Av de han har lagt som "favoritter" er 90 prosent jenter. (hvor da han har vært interessert i de fleste.) Ni av ti av hans venner i det virkelige liv er damer, de fleste rundt 20 år yngre enn han. Her har han også vært interessert i (ikke gjensidig) nesten samtlige, og nøyet seg med et "vennskap" da det ikke ble noe mer. Hva hadde dere følt, tenkt? Gjort? Sagt?
Gjest Pia Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Vi har vært sammen i ni mnd, og han har ikke gjort noe med dette... Jeg tok det opp, men han mente det ikke var noe å reagere på/bry seg om i det hele tatt. Da han skjønte det er vanskelig for meg å forholde meg til, ble han litt mutt og mente jeg ville ta fra ham hele nettverket hans.... Men jeg mener, hele nettverket består av damer han ville ha, men ikke fikk....
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Jeg skjønner at du syns det er vanskelig. Hvor gamle er dere? En mann som kun har jentevenner og de i tillegg er 20 år yngre enn han, er jo litt rart. Det tyder jo gjerne på at han er umoden. Jeg ville nok syntes det hadde vært like ubehagelig som du gjør, men samtidig så kan du ikke nekte han å være med vennene sine. Tror du enten må akseptere det og stole på han, eller gjøre det slutt med han. Det er ikke sunt for forholdet om du går rundt å er usikker og sjalu hele tiden heller. Men som sagt. Jeg hadde sikkert følt det på samme måte som deg Anonym poster: 8f861ed327816dc74b62cc7c9100a774 1
Gjest Pia Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Jeg skjønner at du syns det er vanskelig. Hvor gamle er dere? En mann som kun har jentevenner og de i tillegg er 20 år yngre enn han, er jo litt rart. Det tyder jo gjerne på at han er umoden. Jeg ville nok syntes det hadde vært like ubehagelig som du gjør, men samtidig så kan du ikke nekte han å være med vennene sine. Tror du enten må akseptere det og stole på han, eller gjøre det slutt med han. Det er ikke sunt for forholdet om du går rundt å er usikker og sjalu hele tiden heller. Men som sagt. Jeg hadde sikkert følt det på samme måte som deg Anonym poster: 8f861ed327816dc74b62cc7c9100a774 Ville du ikke følt det som litt rart å henge sammen med "vennegjengen" hans, der han har vært etter dem en etter en, for så å bli avvist og bli "venn". Blir jo litt sånn "hei jeg heter xxxx, jeg er nr 14, hvilket nr er du?" Man føler seg jo ikke spesielt som den utvalgte eneste ene, når han har ligget pladask etter hele vennegjenen en etter en. Ganske ydmykende er det og, da disse sikkert tenker at han tok meg fordi han ikke fikk dem. (ps, jeg bare lurer på hvordan dere ville reagert, trenger ikke råd om hva jeg skal gjøre. Vil bare se om det er "normalt" å reagere på....)
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Skjønner godt at dette både irriterer og provoserer deg, Jeg ville ha sagt at jeg ønsket at dere begge skulle slette Facebook kontoene deres. Han har jo tydeligvis flest småflammer som venner der, og dette skulle du liksom godta???? Utrolig respektløst overfor deg er det. Du betyr vel mer for han enn fb skulle jeg tro...
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Skjønner godt at dette både irriterer og provoserer deg, Jeg ville ha sagt at jeg ønsket at dere begge skulle slette Facebook kontoene deres. Han har jo tydeligvis flest småflammer som venner der, og dette skulle du liksom godta???? Utrolig respektløst overfor deg er det. Du betyr vel mer for han enn fb skulle jeg tro... Jeg er helt enig med deg..... Jeg har fått litt tid for meg selv i det siste, vi har hatt litt avstand, og jeg føler det er først nå jeg ser det klart.. det har gjort meg utrolig usikker, (og mer i samme gate). Men jeg tenker at å slette profilene vil jo på en måte ikke endre noe. Jeg begynner å stille spørsmål ved hva slags type menneske han egentlig er... for ikke å snakke om hvor JEG egentlig står oppi dette... som nr. ørten hundre. Å slette facebook profilen vil jo ikke endre den han er. God å lese at andre og ville reagert krafig, så jeg i det miste slipper å føle at det er meg det er noe galt med, i tillegg til alt usikkertheten dette har gitt meg..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Det er absolutt ikke deg det er noe galt med! Men dersom dere forøvrig har ett godt forhold, så ville sletting av fb uansett ha vært av det gode. Er jo ikke sikkert han har kontakt med noen av de pr i dag. Hvis du sier at du ønsker dette, og han nekter - så finner du jo iallefall ut hvor du står hen. Lykke til!!
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #9 Skrevet 8. desember 2012 Jeg kunne bedt ham om det, men det hadde vært veldig vanskelig for ham, for da har han faktisk bare en eneste venn igjen. (han har bare EN mannlig venn, og som sagt har han vært etter så og si alle av jentevennene)... Og de som er hans nærmeste veninner er selvfølgelig de han har vært mest og lengst etter. Hun ene feks har han vært forelsket i i tolv år. Grøss. Godt å høre at det ikke er meg det er noe galt med.....
Capt. Obvious Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor man gidder å legge så mye i Facebook venner. Når man har vært på dealeren med noen tidligere så er det vel naturlig at man samtidig hadde dem på facebook, hvorfor slette dem så lenge man klarte å beholde vennskapet? Det er deg han er sammen med nå, og da må du stole på han, med mindre han har gjort noe annet som får deg til å tro at han kan være utro.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 For en type da....... Men han har jo denne ene vennen i rl skulle jeg tro, ikke bare på fb? Stå på ditt du, ingen fortjener å bli behandlet slik av kjæresten.
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 Denne mannlige vennen har han i rl, men han bor i en annen by og de møtes skjelden. Mens rundt ti av veninnene fra rl bor i samme by som oss.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor man gidder å legge så mye i Facebook venner. Når man har vært på dealeren med noen tidligere så er det vel naturlig at man samtidig hadde dem på facebook, hvorfor slette dem så lenge man klarte å beholde vennskapet? Det er deg han er sammen med nå, og da må du stole på han, med mindre han har gjort noe annet som får deg til å tro at han kan være utro. Litt for enkelt å si at "man må stole på ", når han har haugevis med ukjente damer som venner da....
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Skjønner ikke hvorfor man gidder å legge så mye i Facebook venner. Når man har vært på dealeren med noen tidligere så er det vel naturlig at man samtidig hadde dem på facebook, hvorfor slette dem så lenge man klarte å beholde vennskapet? Det er deg han er sammen med nå, og da må du stole på han, med mindre han har gjort noe annet som får deg til å tro at han kan være utro. Det ser jo mest ut som han er sammen med meg fordi de andre ikke ville ha han, og han måtte nøye seg med et vennskap med dem.
Steinar40 Skrevet 8. desember 2012 #15 Skrevet 8. desember 2012 Vil gjerne høre hva menn og tenker... Jeg syns det høres veldig betenkelig ut, ja.
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 Jeg syns det høres veldig betenkelig ut, ja. Kan du utdype det?
kubrak Skrevet 8. desember 2012 #17 Skrevet 8. desember 2012 Det er absolutt ikke deg det er noe galt med! Men dersom dere forøvrig har ett godt forhold, så ville sletting av fb uansett ha vært av det gode. Er jo ikke sikkert han har kontakt med noen av de pr i dag. Hvis du sier at du ønsker dette, og han nekter - så finner du jo iallefall ut hvor du står hen. Lykke til!! hvordan da tenker du?
kubrak Skrevet 8. desember 2012 #18 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg tviler på at han har deg som noen midlertidig løsning om det er det du tror. Man må da få lov å ha fb-venner uten at det skal bli noen katastrofe av den grunn... Endret 8. desember 2012 av kubrak
Gjest pia Skrevet 8. desember 2012 #19 Skrevet 8. desember 2012 Jeg tviler på at han har deg som noen midlertidig løsning om det er det du tror. Man må da få lov å ha fb-venner uten at det skal bli noen katastrofe av den grunn... Jeg tror heller ikke det. Men jeg er alikevel ikke nødvendigvis førstevalget. Her glemmer du og ta med at det samme gjelder irl... han har kun 1 mannlig venn irl (i en annen by) resten av "vennene" er jenter han har ønsket å være sammen med, men ikke fått... Og hans bestevenn har han vært forelsket i i tolv år. Når det gjelder facebook har han over fire hundre damer til venner, maaaange av dem har han vært interessert i. Og de fleste av dem er rundt 20 år yngre enn han...
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #20 Skrevet 8. desember 2012 hvordan da tenker du? Om han respekterer at hun ikke ønsker at han er på fb med alle disse "damevennene" - som tydeligvis ikke er venner, men tidligere småforelskelser. Dersom han nekter å sletter damene/fb, så vet jo trådstarter hvor mye hun betyr for han. For noen virker kanskje dette veldig krasst, men man må jo ofre noe for kjærligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå