Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den fra merket Chi har jeg, den er sykt god! Når du har tatt den i og rettet håret skal du kunne gå ut i pøsregn uten at håret bølger seg igjen. Jeg har vært ute i regn etter jeg har brukt den og det har ikke kommet en eneste bølge i håret av regnet :-) Ikke så kjent merke, men de som bruker det er som regel veldig fornøyde med produktene.

Endret av Mooky
Skrevet

Tusen takk for tips, skal skjekke de ut :)

Skrevet

Den fra merket Chi har jeg, den er sykt god! Når du har tatt den i og rettet håret skal du kunne gå ut i pøsregn uten at håret bølger seg igjen. Jeg har vært ute i regn etter jeg har brukt den og det har ikke kommet en eneste bølge i håret av regnet :-) Ikke så kjent merke, men de som bruker det er som regel veldig fornøyde med produktene.

Har faktisk hørt mye positivt om Chi, spesielt gattetangene deres :) Men hvor kjøper du produktene? Frisøren eller har du ei nettside å anbefale?

Skrevet (endret)

Heihei! Tror jeg skal ønske meg en varmebeskyttende spray til jul. Vil gjerne ha en som gir litt hold etter at håret er glattet.

http://www.feeluniqu...150ml?q=thermal så litt på denne, noen som har erfaring? :)

har ikke prøvd akkurat den, men bruker en fra samme merket: https://www.blush.no...pray-150ml.aspx den er kjempegod og lukter digg!

Endret av maurice
Skrevet

Nå gikk jeg bare inn på en random link, så nettsiden skal jeg ikke si noe om, men denne er fantastisk! Beste varmebeskyttende spray noensinne, og håret mitt er tilnærmet afro når det ikke er rettet.

http://www.beautybay...pehotflexspray/

Beautybay er en fin side å handle fra :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har rettetang fra Chi hvert fall, og den har jeg hatt i flere år. Kjempebra kvalitet! Frisøren min bruker dem også. :)

Anonym poster: 74a3a525d1ef9662f73ddbbf31e4fe17

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne fra Kerastase?

Ellers er jeg fristet til å prøve kms sin som noen har linket til tidligere i tråden.

Anonym poster: 0c49fe661dbb48047c6b2f3ad9aa9096

Skrevet

Jeg har den du linket til fra Joico, den funker fint og lukter kjempegodt, men den har vel ikke noe spesielt med hold.

Redken har en spray i sin heat styling-serie som har hold i seg, den brukte jeg i et par år før jeg byttet til Joico. Husker ikke hva den heter men mener det står 07 på flasken hvertfall.

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne fra Kerastase?

Ellers er jeg fristet til å prøve kms sin som noen har linket til tidligere i tråden.

Anonym poster: 0c49fe661dbb48047c6b2f3ad9aa9096

Jeg har den der, og bruker den i vått hår. Håret blir mykt og den funker bra mot krusete hår hvis du sliter med det. Er på utkikk etter en spray fordi jeg er usikker på om den kan brukes i tørt hår...?

Skrevet (endret)

Har faktisk hørt mye positivt om Chi, spesielt gattetangene deres :) Men hvor kjøper du produktene? Frisøren eller har du ei nettside å anbefale?

Jeg kjøper den hos frisøren min :) Men hun har også nettbutikk; Spoiled.no. Så tror du kan få kjøpt den der også. :) Så i alle fall hun hadde mange chi produkter for salg der inne.

Endret av Mooky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...