Capricorn Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Har kjøpt meg hdmi-adapter til telefonen, men det virker ikke. Skal altså ha bilde fra telefonen og over til tv. Er det noe som har fått dette til å virke?
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Er det riktig adapter? Må bruke en 11 Pin MHL adapter.
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2012 Er det riktig adapter? Må bruke en 11 Pin MHL adapter. Ja, regner med det. Det står at det er til S3.
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Okey. Leste noe om at den gamle ikke funka. (men nå veit jo ikke jeg om du har en gammel en. :fnise) Hva er det som ikke virker? Kommer det ikke opp noe i det hele tatt?
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2012 Okey. Leste noe om at den gamle ikke funka. (men nå veit jo ikke jeg om du har en gammel en. :fnise) Hva er det som ikke virker? Kommer det ikke opp noe i det hele tatt? Nei, kommer ikke opp noe. Tv'en sier at den ikke finner noe signal. Kjøpte den i dag så jeg regner med det er den nye. Fillern heller!
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Gjort dette? http://www.techooligan.com/2012/06/how-to-connect-samsung-galaxy-s3-to.html Jeg blir så ivrig når det gjelder sånne ting. I wanna help!
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2012 Gjort dette? http://www.techoolig...laxy-s3-to.html Jeg blir så ivrig når det gjelder sånne ting. I wanna help! Så snill du er! Har gjort alt dette og har Samsung tv som støtter det. Funker ikke ennå Blir så ekstremt irritert når ting ikke virker!!!
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Jeg blir også irritert! På dine vegne.. Grr. Kommer det opp noe på telefonen når du kobler til? (stiller sikkert dumme spørsmål men)
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2012 Jeg blir også irritert! På dine vegne.. Grr. Kommer det opp noe på telefonen når du kobler til? (stiller sikkert dumme spørsmål men) Nei,det skjer ikke noe på den. Tv'en sier at den har funnet den, men da jeg trykker OK så finner den ikke noe signal.
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Kanskje du må fikse noen instillinger på telefonen? Kommer bare med løse spørsmål jeg nå. Man kan visst bruke noe som heter allshare. Samsung Galaxy S3 All-Share features With ‘All-Share Cast’, users can wirelessly connect their Galaxy S3 smartphone to their TV-set to immediately transfer content onto a larger display. ‘All-Share Play’ can be also used to instantly share any forms of files between Galaxy S3 smartphone and your tablet, Personal Computer, and televisions regardless of the distance between the devices. Under ‘All-Share Play’ is also the ‘Group Cast’ feature that allows you to share your screen among multiple friends on the same Wi-Fi network; you can make comments and draw changes at the same time with your co-workers, witnessing real-time sharing on your individual device. Men det gjelder vel bare om du kan få internett på tven. Endret 8. desember 2012 av Mortem
Gjest Applestore Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Har du prøvd å dra ned den "tingen" øverst og gått inn på "medieinstillinger" (eller noe?).. Dette må jeg gjøre for å koble min tlf (samsung) til dataen (via usb..) Kanskje noe ala det samme?
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2012 Kanskje du må fikse noen instillinger på telefonen? Kommer bare med løse spørsmål jeg nå. Man kan visst bruke noe som heter allshare. Samsung Galaxy S3 All-Share features With ‘All-Share Cast’, users can wirelessly connect their Galaxy S3 smartphone to their TV-set to immediately transfer content onto a larger display. ‘All-Share Play’ can be also used to instantly share any forms of files between Galaxy S3 smartphone and your tablet, Personal Computer, and televisions regardless of the distance between the devices. Under ‘All-Share Play’ is also the ‘Group Cast’ feature that allows you to share your screen among multiple friends on the same Wi-Fi network; you can make comments and draw changes at the same time with your co-workers, witnessing real-time sharing on your individual device. Men det gjelder vel bare om du kan få internett på tven. Har Allshare og nett på tv, men det heller funker ikke. Det skal visst ikke være nødvendig å gjøre noe på telefonen. Finner ikke noen instillinger der heller.
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. desember 2012 Har du prøvd å dra ned den "tingen" øverst og gått inn på "medieinstillinger" (eller noe?).. Dette må jeg gjøre for å koble min tlf (samsung) til dataen (via usb..) Kanskje noe ala det samme? Ja, men den kommer ikke opp når jeg har den tilkoblet tv.
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Har Allshare og nett på tv, men det heller funker ikke. Det skal visst ikke være nødvendig å gjøre noe på telefonen. Finner ikke noen instillinger der heller. Da kan jeg ikke hjelpe deg mer. Kommer til å tenke på dette i kveld kjenner jeg.
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2012 Da kan jeg ikke hjelpe deg mer. Kommer til å tenke på dette i kveld kjenner jeg. Jeg og. Har lest masse på amerikanske forum, men ble ikke noe klokere av det. Helt ør i hodet av det her. Takk for forsøket
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 Jeg og. Har lest masse på amerikanske forum, men ble ikke noe klokere av det. Helt ør i hodet av det her. Takk for forsøket Kan du si ifra hvis du finner ut noe? ^^
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2012 Kan du si ifra hvis du finner ut noe? ^^ Ja, da skal jeg oppdatere dere
Gjest Applestore Skrevet 8. desember 2012 #18 Skrevet 8. desember 2012 Ja, men den kommer ikke opp når jeg har den tilkoblet tv. Hmm.. Da er nok jeg også tom for alternativer! Har du puttet i laderen der den skal?
Capricorn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2012 Hmm.. Da er nok jeg også tom for alternativer! Har du puttet i laderen der den skal? Ja, den passer bare et sted.
Gjest Applestore Skrevet 8. desember 2012 #20 Skrevet 8. desember 2012 Ok. Så bare en Youtube film, og han var bare veldig nøye på at man måtte bruke laderen også Men hos han bare kom det opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå