Gå til innhold

skal til palm beach "home and away"

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei

er fan av tv serien home and away. elsker alle scenene fra filmen. har lenge ønsket å dra dit. skal endelig få mulighet til det.......gleder meg så sinnsykt,har aldri villet dra noe sted så mye som nå...aldri gledet meg så mye....

så... har aldri vært i australia,dermed føles det vanskelig å vite hvordan jeg kan komme dit osv... vil fysisk VÆRE der. ikke bo på et hotell flere timer unna for så å måtte reise/ta buss flere timer for å komme dit også flere timer tilbake. har tenkt på caravan park som på filmen, å bo der. men klarer altså ikke å finne ut om det er en virkelig caravan park der de leier ut til turister og boende eller er det bare brukt til filming? så dårlig i englelsk har jeg prøvd å google frem men får ikke frem caravan park som skal ligge i sumemr bay.

altså er ikke interessert i å bli filmet, det er ikke poenget. men vil bare være alle steder der det har vært filmet. vil bare se og føle og..................

har noen vært der og har tips til stedsnavn, om caravan park er til å leie å bo i? hvordan komme seg dit? osv...??

Anonym poster: 979f4e48fd572e1d376e892290040a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil du leie i caravan parken de filmer i nå, eller vil du leie i nærheten av stranden?

Anonym poster: c7b6d57290e55bff64291cdc2353bd38

Skrevet

helst i den de filmer i. ellers er det ogfså bra med i nærheten. jeg vil "leve" som "en av dem" :)

altså, våkne opp, gå ned til the diner og spise frokost, så surfe/eller bade eller jogge og trimme litt. og hjem til caravan og lsappe av og reise til "yabbi creek" og shoppe og kose litt. og hjem til caravan park og spise middag og på kvelden gå langs brygge/stranda....... heeeeeeerrliiiiig....

så det er best om jeg kan bo i nærheten. har du vært der

Anonym poster: 3e083a5dbdace819bd324f055e015c6b

Skrevet

Det er 40km fra caravanparken de filmer i nå til stranden.

Skrevet

med utgangspunkt i stranden da, så ligger caravanparken 40km unna og "yabbie creek" ligger 30km unna

Skrevet

Hvor gammel er du, reiser du alene?

Har alltid drømt om å reise dit selv, så du får oppdatere oss ;)

Anonym poster: 35d2dea14cda67d31a7dca4f9894ed82

Skrevet

Ehmm.. De fleste scenene er filmen i Sydney, men utendørsscenene er filmet på Palm Beach. Husk at de er bare skuespillere, de bor ikke der ;-)

Jeg var innom i 2009, da tok vi buss fra Sydney, ca 2 timer. :)

Skrevet

ja,jeg er ute etter utescenene,det er bare såå vakkert! så du mener noahs bar og the diner ikke er i palm beach? synes at det er koslige steder jeg kunne tenkt å spise min frokost/middag...men det finnes jo sikkert kafeer og pizzeria i palm beach også tenker jeg...

kan du fortelle mer om opplevelsen i palm beach? kom du dit bare sånn uten videre eller pga home and away og det du har sett på tv med de fine stedene??

Anonym poster: 3e083a5dbdace819bd324f055e015c6b

Skrevet

Jeg har vært i Palm Beach en gang, helt tilfeldig at vi havnet der med en campercar, var på leting etter en campingplass. Mitt inntrykk? Strand, vei, litt folk, hus, sol og bad. Som det er på mange andre steder i Australia.......

• 2 år senere...
Skrevet

Vet tråden er gammel men elsker serien så jeg er ganske nysgjerrig hvordan besøket var :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det et et veldig lite sted med ikke mye. En kafé, boat house. Koselig, men ikke som å leve som de i home and away. Andre mye finere plasser down under!

Anonymous poster hash: cc703...8a5

Skrevet

Hadde vært kjekt oom noen hadde bilde fra et besøk der

Anonymous poster hash: 0bce1...91a
Skrevet

Du får ikke så mye oversikt fra et bilde. Google Palm beach og se. Surf shop eksisterer, men er bare et hull i veggen du kan kjøpe is. Koselig, men søvnig, plass. Da heller til Byron bay eller en annen småplass i Australia.

Anonymous poster hash: cc703...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...