Gå til innhold

Noen som fikk utbrudd av Md formulations antioxidant creme i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk utbrudd av Md formulations antioxidant creme i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja fikk et voldsomt utbrudd + at jeg fikk elvblest. Nå skal det legges til at jeg har en svært sensitiv hud. Måtte kutte det ut og starte på Iso, men nå har jeg betennelse i huden også. Så i utgangspunktet burde jeg vel ha oppsøkt hudlegen isteden for å eksprimentere med dette produktet.

Endret av Scampi
Skrevet

Ja fikk et voldsomt utbrudd + at jeg fikk elvblest. Nå skal det legges til at jeg har en svært sensitiv hud. Måtte kutte det ut og starte på Iso, men nå har jeg betennelse i huden også. Så i utgangspunktet burde jeg vel ha oppsøkt hudlegen isteden for å eksprimentere med dette produktet.

Det hørtes ikke bra ut, jeg er ikke heelt der :) Takk for svar!

Skrevet

Av fuktighetskremen? Sikker på at du ikke mener serumet?

Anonym poster: bbd4b7372200415a92071021fdfec55d

Skrevet

Av fuktighetskremen? Sikker på at du ikke mener serumet?

Anonym poster: bbd4b7372200415a92071021fdfec55d

Først prøvde jeg å kombinere cerumet og fuktighetskremen, merket da at jeg fikk myk og glatt hud, men en del kviser. Prøvde så å kutte ut begge for en periode, for så å kun bruke fuktighetskremen, for jeg mistenkte at jeg reagerte på cerumet, men der tok jeg feil... Fikk elvblest + en forværring av betennelsen. Men som tidligere nevnt, jeg har en svært ømfintlig hud, og en tåler svært lite.. Så det var 800 kr rett ut av vindu. Tror at det er svært få som reagerer slikt på det produktet som det jeg gjorde. Du kan jo gi det et forsøk ts.

Skrevet

Først og fremst, har du kjøpt produktet hos autorisert forhandler (f.eks hudpleiesalong) eller på nettet (blivakker osv.) ?

Det er vanlig å få litt urenheter i begynnelsen når man begynner på nye produkter da huden trenger å venne seg til produktet. Normalt ville jeg gitt det en mnd, med mindre det er heftige reaksjoner. Hudens cellefornyelse tar ca 28 dgr. :)

Elles er MD antioxidant en veldig ok dagkrem synes jeg :)

Skrevet

Utbrudd i forbindelse med en vanlig fuktighetskrem er aldri noe jeg anser som normalt, brente meg på den da det viste seg det var perioral dermatitt jeg fortsatte å irritere. En liten overfladisk kvise her og der er normalt for meg når kremen ikke irriterer. Bruker MD formulations moisture defense selv, og ikke fått noe utbrudd av den.

Anonym poster: c4792b3f1dfe8b594639c1c79442bed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...