Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel problemer i forholdet til meg og samboer.

Vi har kranglet og diskutert mye i det siste, og det er ting som har vært oppe før, men som vi ikke blir enige i.

Går mest på det der med forhold til andre mennesker, og familie.Spesielt nå når det går mot jul så blir jo det viktig.Først så sier han at han ikke liker jula, men så etter endel graving så kommer det frem at det er ikke jul han ikke liker, men det å være med familie og sånne ting.Ikke sin egen familie og ikke min.Hver gang vi skal i familieselskap eller noe så er det alltid masse styr og han vil gå fortest mulig.

Dette har ført til at jeg ikke kjenner hans familie noe særlig og han ikke min.Er vi på besøk hos mine så orker han ikke være særlig lenge og når vi er der så lyser det avhele han at han vil bort.

Foreldrene mine er jo litt irritert over dette, for de blir jo aldri kjent med han og da blir det jo jeg som får dette.Vet jo ikke hva jeg skal gjøre med det, for det er jo samboer som må ville ta kontakt med dem.De prøver jo alt de kan.

Prøver å fortelle han at det plager meg å vite at han ikke trives, for jeg vil jo at han skal ha det bra.Da forstår ikke han hva jeg mener, og han har generelt problemer med å forstå sånt.

Han sliter veldig når vi er med min familie, og han klarer ikke å følge med på samtalen så hvis noen plutselig sier noe til han så må de gjenta det.

Ja, jeg forstår jo at det er et eller annet han sliter med, men han ønsker ikke å snakke om det eller innrømme at han har problemer i forhold til andre mennesker. Det et det som plager meg mest, at han stenger meg ute og går i forsvarsposisjon hver gang jeg prøver å ta det opp.

Lurer på hvordan det vil bli om vi får egne barn en gang, men det er han også negativ til.

Ellers når det bare er meg og han så har vi det stort sett bra, og han er det eneste jeg føler at jeg kan fortelle ting til.

Noe jeg stusser på er at om vi er med folk på vår egen alder så er han annerledes.Han er stille, men det er jeg også.Er bare så rart at han er så annerledes da, men han har kanskje problemer med folk som eldre.

Men det som plager meg mest er som sagt at han ikke vil prate om det, blir veldig sur og stenger meg ute.

Blir bare så frustrert når jeg ikke forstår hvorfor, men kanskje jeg har mast litt mye om det i det siste.Vil bare at julen skal bli fin

Anonym poster: 777b1cfe0b04099951467da6320516dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...