Droid Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Kan noen anbefale et uv serum som egner seg under fuktighetskrem? Samboeren ønsker seg det til jul og jeg aner knapt hva det er... Endret 8. desember 2012 av Droid
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Litt vel vanskelig oppgave hun ga deg. Du må nesten vite hva hun trenger serumet til, er det fuktighet, olje, kviser, rynker. Om du finner ut av dette kan du dra til en hudpleiesalong for å finne det beste serumet, bare fortell hva problemet er så finner h*n det rette til deg. Om hun bruker hudpleie fra ett merke så skriv gjerne her hvilket, noen ganger bør man nemlig bruke seurm fra samme merke. Anonym poster: 4229dba79c4106a5490c94f744d06f89
Professor Orm Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Chanel har en solkrem man kan ha under, jeg har brukt den mye selv. Tror ikke den selges i Norge, men de har på Gardermoen og på strawberrynet. http://no.strawberrynet.com/skincare/chanel/precision-uv-essentiel-multi-protection/133907/
^^Belle^^ Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Nå har jeg ikke prøvd det selv, men jeg har fra veldig pålitelige kilder at det skal være utrolig bra og jeg har planer on å kjøpe det selv. Det hetet Nuxe creme fraiche de beaute serum og fås kjøpt på apotek 1 eller feelunique.com. Prisen er på rett over 300 kroner (apotek) og rett over 200 kroner (fu) ...og nå ser jeg, flere dager senere, at det er UV-serum du er på jakt etter og ikke vanlig serum. Ynnsjyll. Endret 10. desember 2012 av ^^Belle^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå