AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Noen som har kjøpt noe der før? Skal handle en julegave der til uken og lurer på om det er lang leveringstid? Anonym poster: 8e4c7247702f15e615f0f42b0d2de869
Gjest Glorificus Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har handlet fra net-a-porter, og lurer på om det tok 3 ukers tid. Ikke noe mindre, iallfall.
Glynis Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Shopbop er utrolig raskt. Har alltid fått varene på to-tre dager, noe som er imponerende fra USA.
WBNina Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har handlet hos Shopbop ved flere anledninger, og leveringstiden har variert mellom 4 dager og 3 uker. Selve forsendelsen går ganske raskt, men det kommer mer an på hvor lenge forsendelsen blir liggende for fortolling.
Glynis Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har handlet hos Shopbop ved flere anledninger, og leveringstiden har variert mellom 4 dager og 3 uker. Selve forsendelsen går ganske raskt, men det kommer mer an på hvor lenge forsendelsen blir liggende for fortolling. Hos Shopbop kan du betale momsen direkte hos dem. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Da har man summen klar også. Det går vel uansett via UPS, og ligger ikke tre uker på et norsk kontor?
WBNina Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Hos Shopbop kan du betale momsen direkte hos dem. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Da har man summen klar også. Det går vel uansett via UPS, og ligger ikke tre uker på et norsk kontor? Skjønner det er en stund siden jeg shoppet hos Shopbop, men det er jo helt genialt! Takk for tips . Fant mer ut om det her: http://www.shopbop.com/ci/aboutShopBop/shippopup2.html
troikaen Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Shopbop blir levert på døren etter 3 arbeidsdager. Senest. Shopbop er helt utrolig raske. NAP har brukt ca en uke de siste gangene jeg har kjøpt noe der.
totes_mc Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Jeg bestilte sko fra net-a-porter sist helg, og jeg har fulgt med på trackingen hele veien. Det står at den ankom mitt lokale postkontor i går, og at den var blitt signert. Jeg var innom i dag og sjekket, men den var ikke der. Hva tror dere kan ha skjedd?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 det hørtes rart , ut trackingen bør jo stemme ? da ville jeg sjekket med butikke, i verste fall så har noen andre hentet den ut :/ Anonym poster: ae568d4ad714ee40a098fff9da7ede68
totes_mc Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 det hørtes rart , ut trackingen bør jo stemme ? da ville jeg sjekket med butikke, i verste fall så har noen andre hentet den ut :/ Anonym poster: ae568d4ad714ee40a098fff9da7ede68 Det ordnet seg. Den kom ikke før mandag, selv om det stod at den var kommet på fredagen. Jaja
Gjest BabyBlue Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Sist jeg handlet på net a porter hadde de en helt syk frakt, shopbop er mye bedre om du finner alternativer der.
totes_mc Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Sist jeg handlet på net a porter hadde de en helt syk frakt, shopbop er mye bedre om du finner alternativer der. Ja, jeg er klar over det Det jeg kjøpte var dessverre ikke tilgjengelig hos shopbop.
Strixvaria Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Net-a-porter er overpriset og dårlig. Det er ikke rart at hun som driver det har mye penger, for å si det sånn.. Shopbop, derimot, er bare helt fantastisk - leverer ila. 2-3 dager, på døra (som jo er et gigantisk pluss i seg selv!), tar seg av alt av toll og sånt på forhånd så du ikke får noen sure overraskelser senere, pluss at kundeservicen er helt utrolig. Jeg kjøpte et produkt hos dem for en stund siden som jeg ikke var fornøyd med, skrev en hyggelig mail hvor jeg pekte på feil og mangler, og jeg fikk et kjempehyggelig svar + full refund på konto et par dager senere. Det er hva jeg kaller god service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå