Gjest DrManhattan Skrevet 8. desember 2012 #1 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Satt å leste her i nettavisene (men ikke nettavisen) om ei dame fra kvinnenettverket for Ap i Oslo, hun hadde sagt at flertallet av kvinnene/jentene i Ap hadde vært utsatt for seksuell trakkasering fra menn og at menn i Ap burde bli skolert i maktbruk. Det fikk meg til å tenke: Vi leser en del negative ting om menn, ofte da fremstilt som en gruppe og ikke individer, enten de er sutrete antifeminister her på KG eller kåte overgrepsmenn som venter på sitt offer bak vært hjørne. Er vi virkelig så fæle, er det bare tilfeldigheter som har gjort at jeg som mann ikke har utnyttet ei kvinne, og eller et barn. Er det kun et tidspørsmål før jeg og alle andre menn dreper og voldtar. Er vi en konstant trussel mot sivilisasjonen og ute etter å sende kvinnens rolle tilbake til middelalderen? Men slik kan det vel ikke være irl, der ute blant de levende, bort fra tabloidpressen og internetforum. Dere kvinner som har fedre, brødre, sønner og kompiser, dere vet vel at menn er individer, like forsjellige som alle kvinner er, og at de fleste er gode borgere, uskyldig som en kattunge som leker med et garnøste. Spørsmålet er da, er menn bedre enn sitt rykte eller er det virkelig så ille med oss som vi leser? Endret 8. desember 2012 av DrManhattan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. desember 2012 #2 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er også bedre enn mitt rykte. Jeg tror det går for de fleste. Menn er fine dyr, de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 8. desember 2012 #3 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er også bedre enn mitt rykte. Jeg tror det går for de fleste. Menn er fine dyr, de. Men kvinner er jo glad i dyr, er de også glad i menn eller stiller vi som nummer to etter katten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 8. desember 2012 #4 Del Skrevet 8. desember 2012 Kvinner er absolutt også bedre en sitt rykte. Her på Kvinneguiden har jo alle kvinner fått ganske fornærmende rykter på seg. Ofte av bitre, sure menn. Så det er samme sak. Kvinner og menn - alle blir generalisert av andre, men disse generaliseringene stemmer selvfølgelig sjeldent overens med den faktiske virkeligheten. Noen glemmer at det ikke bare er menn som voldtar, at ikke alle menn voldtar, at ikke alle kvinner bare er ute etter penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #5 Del Skrevet 8. desember 2012 Det går nok begge veier det der. Skal fortelle deg, at jeg blir også oppgitt av å lese trådene om kvinner her på kvinneguiden. Kvinner er lykkejegere, bryr seg kun om penger og utseendet, de tvinger menn til å ha sex uten kondom, blir gravide og tvinger de stakkars mennene til å betale barnebidrag. Kvinner er kun gode for en ting, de er dumme og burde ikke ta del i arbeidslivet, de burde holde seg hjemme med barn. And the list goes on and on... Anonym poster: bd880bb4eb9821167659e2f6dcc5bd8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 8. desember 2012 #6 Del Skrevet 8. desember 2012 Kvinner er absolutt også bedre en sitt rykte. Her på Kvinneguiden har jo alle kvinner fått ganske fornærmende rykter på seg. Ofte av bitre, sure menn. Så det er samme sak. Kvinner og menn - alle blir generalisert av andre, men disse generaliseringene stemmer selvfølgelig sjeldent overens med den faktiske virkeligheten. Noen glemmer at det ikke bare er menn som voldtar, at ikke alle menn voldtar, at ikke alle kvinner bare er ute etter penger. Det går nok begge veier det der. Skal fortelle deg, at jeg blir også oppgitt av å lese trådene om kvinner her på kvinneguiden. Kvinner er lykkejegere, bryr seg kun om penger og utseendet, de tvinger menn til å ha sex uten kondom, blir gravide og tvinger de stakkars mennene til å betale barnebidrag. Kvinner er kun gode for en ting, de er dumme og burde ikke ta del i arbeidslivet, de burde holde seg hjemme med barn. And the list goes on and on... Anonym poster: bd880bb4eb9821167659e2f6dcc5bd8b Men hva sier det da om menn om vi skriver dette om dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. desember 2012 #7 Del Skrevet 8. desember 2012 Men kvinner er jo glad i dyr, er de også glad i menn eller stiller vi som nummer to etter katten Jeg foretrekker glatt menn over katten, men alt til sitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå