Gå til innhold

Hva feiler det egentlig kvinner som tar piercing i tunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe galt må det jo være. Bare kom til å tenke på det hehe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

De er altid sultne og vi ha noe å tygge på :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

feilar vel ikkje dei noko meir enn dei som tek piercing i fitta, tek tattis, splitter tunga, ring i nasa, fargar håret?

Det går jo på kva dei sjølv syns er fint. Om det feilar dei noko er eg i tvil om ;-)

Skrevet

Feiler dem ingen verdens ting. Hva feiler det personer som er bitre og alltid må finne noe å klage på?

• Liker 15
Skrevet (endret)

Feiler dem ingen verdens ting. Hva feiler det personer som er bitre og alltid må finne noe å klage på?

Hvem klager?

Min interesse er bare hva som egentlig rører seg oppi hodet på slike folk.

Endret av Steinar40
Skrevet

Det må være slitsomt å være så intolerant og innsnevret at man tror det er noe galt med noen bare fordi de tar valg man selv ikke ville gjort.

• Liker 18
Skrevet

Det må være slitsomt å være så intolerant og innsnevret at man tror det er noe galt med noen bare fordi de tar valg man selv ikke ville gjort.

hehe Personlig kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om at en del gjør dette; FORUTSATT at det ikke er dama mi.

Min interesse har bare å gjøre med hvorfor en del faktisk velger å gjøre det.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Steinar må få lov å lura på ting utan å verta hudfletta! Men at det feilar dei nok er eg ueinig i.

Skrevet (endret)

Hvem klager?

Prøver du bevisst å fremstå som en douche, eller er det bare noe som skjer av seg selv når du skriver innleggene dine?

Edit: Jeg syns dette er en veldig frekk måte å si hva du mener på. Akkurat denne setningen kunne vært skrevet på en helt annen måte.

Endret av Rubies_
  • Liker 12
Gjest Raindrops
Skrevet

De synes vel det er fint da. Det er ikke verre enn som så.

• Liker 2
Skrevet

Prøver du bevisst å fremstå som en douche, eller er det bare noe som skjer av seg selv når du skriver innleggene dine?

Edit: Jeg syns dette er en veldig frekk måte å si hva du mener på. Akkurat denne setningen kunne vært skrevet på en helt annen måte.

Jeg gidder rett og slett ikke å parfymere min uttrykksmåte her :smoke:

Behagelig å si det man tenker rett ut.

Skrevet

Hvem klager?

Sett borti ifra at du sier at det feiler noe med kvinner (ikke menn interessant nok) som tar piercing i tunga og at det må være noe galt med dem, sett bort ifra det så klager du ikke i det hele tatt. Eller kommer med noen negative bemerkelser overfor kvinner som har piercing.

• Liker 4
Skrevet

Sett borti ifra at du sier at det feiler noe med kvinner (ikke menn interessant nok) som tar piercing i tunga og at det må være noe galt med dem, sett bort ifra det så klager du ikke i det hele tatt. Eller kommer med noen negative bemerkelser overfor kvinner som har piercing.

Mannfolk interesserer meg ikke.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hva feiler det folk som alltid må spore av på slike tråder? Makan til snever tankegang! ;-)

Ang. piercingen, kanskje det er enda en måte å pynte seg på for disse damene. At de ønsker å føle seg mer sexy, sensuelle og lidenskapelige eller å gi uttrykk for at de er alle disse tingene?

Jeg kan si rett ut at damer som er lette på tråden er turn off for min del, men om hun har piercing i tungen, så vet jeg av erfaring at det ikke nødvendigvis betyr at hun er lett å oppnå.

• Liker 1
Skrevet

Hvem klager?

Har litt problemer med å svare deg helt konkret på dette, så jeg stiller deg et par spørsmål først for å få tak på det hele:

Hva tenker du om kvinner med piercinger i tunga? Hvilke fordommer har du?

Jeg har selv piercing, og vil prøve å svare deg så godt jeg kan.

Skrevet

Niesen min tok piercing i tunga for noen år siden. Da hun fikk spørsmål om hvorfor svarte hun ganske enkelt at det var fordi det var kult.

Anonym poster: a7051b7861f2d7a04376f797e9420dfe

Skrevet

Eg har tungesmykke, kan ikkje si at eg føler det feiler meg noe av den grunn.

Skrevet

Har litt problemer med å svare deg helt konkret på dette, så jeg stiller deg et par spørsmål først for å få tak på det hele:

Hva tenker du om kvinner med piercinger i tunga? Hvilke fordommer har du?

Jeg har selv piercing, og vil prøve å svare deg så godt jeg kan.

Jeg syns at øredobber kan være fint. Og når det gjelder mer moderne former for piercing så syns jeg at det å ha en i navlen kan være fint. På kvinner altså.

Men der stopper det for meg.

Når det gjelder mine fordommer så er det vel rett og slett at jeg ikke forstår motivasjonen. Spesielt ikke når det kan være direkte farlig med betennelser etc. For ikke å snakke om at det må gjøre vondt å ta.

Dessuten tenker jeg nok mitt om at personligheten heller ikke er den rette.

Skrevet

Jeg syns at øredobber kan være fint. Og når det gjelder mer moderne former for piercing så syns jeg at det å ha en i navlen kan være fint. På kvinner altså.

Men der stopper det for meg.

Ok. Men da kan vi først og fremst slå fast at det er din personlige smak. Du deler den med mange, men ikke alle. Det er ingenting galt med at andre har forskjellig smak. Enig?

Når det gjelder mine fordommer så er det vel rett og slett at jeg ikke forstår motivasjonen. Spesielt ikke når det kan være direkte farlig med betennelser etc. For ikke å snakke om at det må gjøre vondt å ta.

Motivasjonene er mange, men jeg kan fortelle deg litt om min. Jeg har piercing i tunge og tragus, tidligere har jeg hatt i navle og underleppe. I tillegg har jeg tunneler i ørene, men de er ikke så store at det er noe å skryte av. Jeg har en forkjærlighet for bodymods, om enn av den litt pinglete typen, elsker tattoveringer og alt det der. Jeg er 26 år gammel, og har vært opptatt av dette så lenge jeg kan huske.

Jeg gjør det ikke for at du skal ha noe fint å se på, noe å le av eller noe å baksnakke, men jeg har valgt en stil som gjør at jeg stikker meg ut, og må derfor tåle blikk og tisking. Det gjør meg ingenting.

Når det gjelder betennelser, så er det som med alt annet kroppslig, avhengig av god hygiene. En piercing er et sår, og gror på null komma niks om du behandler det som et. Jeg har ikke hatt en eneste betennelse i noen av piercingene jeg har hatt. Det er lov å bruke hodet når du trer inn i piercingsjappa, det finnes en hel haug av steder som er seriøse og godkjente, og de er ikke vanskelig å finne. Du ser fort forskjell på en proff og en uproff piercingartist.

Det med smerten er også veldig individuelt. Ja, det gjør vondt. Noen synes bare det gjør vondt, men gjør det like vel fordi resultatet i deres øyne er verdt det. Andre igjen, synes det er vondt, men samtidig litt godt. Du får et adrenalinrush som er ganske digg. Jeg heller nok mot den siste kategorien, uten at jeg utsetter meg selv for smerte eller farlige/dumme situasjoner av den grunn. Jeg har fortsatt alle de normale sperrene på plass i hodet, som f.eks. "fjerne hånden fra varm kokeplate", "ikke hopp ned fra fjellet" og "unngå kjøretøy i bevegelse".

Dessuten tenker jeg nok mitt om at personligheten heller ikke er den rette.

Personligheten min er ikke blitt korrumpert etter at jeg fikk piercinger. Jeg har litt vanskeligheter med å beskrive meg selv, men jeg er ei vanlig jente med vanlig humor, mine mål i livet er å gjøre det bra på jobb, gifte meg med samboeren min, få fint hus, fine barn, fine hunder og kanskje også en fin hest.

Samboeren min er ikke videre opptatt av piercinger og bodymod, men han liker tattoveringer litt (ikke noe prangende). Han har ingen problemer med å leve sammen med meg, for jeg er ikke noe annerledes enn en hvilken som helst annen jente han kunne endt opp med. Jeg bare ser litt annerledes ut!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tok piercing i tungen når jeg var 16, fordi jeg syntes det var kult. :P

Nå har jeg den bare fordi jeg ikke gidder å ta den ut? Ser liksom ingen grunn til å ta den ut, aldri fått noen klager på den. Og jeg biter jo ikke på den, så ingen som legger merke til det med mindre jeg geiper eller forteller det. :)

Jeg syntes heller ikke det var vondt å ta, og har aldri hatt problemer med betennelse eller infeksjon, og jeg har hatt en del. Nå har jeg bare igjen i nese (Septum, liten), tunge og navel (syntes ikke ørene teller). Men har hatt flere. Og jeg syntes det er fint jeg :) hver sin smak.

Endret av Cupcake92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...