Gjest Anon Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Hei! Vi har et stort speilskap nede i gangen vår, og bak det finnes det ørten tusen bokser med albumer og diverse. Hun har flere ganger sagt at hun vil rydde opp i det, men har aldri tid. Hun er forresten enslig så hun har mye å styre med i forhold til hus og hytte. Derfor lurer jeg på om jeg skal lage er skapsystem som bildet under. Sortere alle bildene i album (er tre svære pappesker) og sortere bøkene i alfabetisk rekkefølget, og alt av gammelt skrot i beskyttende plastesker. Er ikke noe personlig i disse kassene, fordi vi har gått gjennom de før bare ikke sortert dem. Hun skal også få det hun ønsker seg i tillegg. Bra "gave"? 2
Gjest Solsmil Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Jeg synes det høres kjempebra ut, og hun kommer nok til å sette stor pris på det
kaprifolen Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Herlig! Husk å merke hva som er i eskene/albumene også!
Tibbie Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Veldig bra gave! MYE bedre enn noe tilfelig fra Jernia. Go for it
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Hadde noen gjort noe sånt for meg, så hadde jeg grått av glede...
skruf Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Helt super gave! Ville blitt utrolig glad hadde jeg fått en sånn omtenksom gave:D
Gjest Anon Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Da har jeg vært på ikea og handlet inn! Noen av dere som vet hvor man kan få tak i litt billige tradisjonelle fotoalbum?
Tropic Skrevet 8. desember 2012 #9 Skrevet 8. desember 2012 Du mener slike for å skli inn bildene i? Sånne lommer liksom? Tror nemlig de har slikt på Nille og clas ohlsen, ikke sikkert lengre nå, men ganske sikker på at begge har hatt det tidligere.
Gjest Anon Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Ja, er de jeg mener! Skal sjekke det ut hvertfall, takker (:
nuggets Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Det var jo en veldig fin gave Det samme gjorde noen i familien min også. De kjøpte ny garderobe til noen i familien og ryddet/sorterte alt i skapene
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Fin gave Men høres litt dyrt ut å slenge på noe hun ønsker seg i tillegg. Hadde holdt meg til ryddingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå