Gjest MrsL Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Vi skal ha et møte med de på festlokalet på torsdag. I den forbindelse spør jeg dere O Kloke hva er viktig å spørre om/få avklart? Vi skal ha festen på et sted hvor de ordner det meste fra pynting av bord til middag og rydding.
9na Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Tror jeg har en lang liste et sted, men her er noe jeg husker at vi spurte om: -nøyaktig spesifisering av alt som er inkludert i prisen dere betaler skal med på kontrakten (må dere betale noe ekstra for servitører, barpersonale, rydding, at de setter opp til kaker og kaffe, etc.) -hvor mange servitører stiller de med og hvor mange i baren? -må dere betale for å ta med egne kaker? Hvis ja, en fast sum eller pr gjest (kan bli ganske dyrt...) -har de noen som kan pakke ut gaver? -sjekk do og garderobeforhold (det første stedet vi så på hadde bare en do og ingen steder å henge fra seg...) -pynter de lokalet, eller gjør dere det? Kan dere i så fall gjøre det kvelden før, sånn at dere slipper å bruke bryllupsdagen på dette? Kommer ikke på noe mer nå, men mitt beste tips er å få med alt dere avtaler muntlig i en kontrakt! Det har vi gjort, og det er jeg veldig glad for! -
Vimsevips Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Ville spurt om jeg kunne få kommet en gang de hadde bryllup for å kikke på lokalet i festskrud. Da ser du om du vil ha noe mer/noe annet etc. Men ikke kom under selve festen så klart..
Marie H Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Det er vel viktig å snakke om tiddskjema iforhold til servitører/retter/toastmaster. Men det har dere sikkert tenkt på allerede, eller så kommer det litt senere?
Lullu Skrevet 9. mars 2004 #6 Skrevet 9. mars 2004 Bordoppsett - hvor mange på hovedbord og hvor mange på evnt. E-armer, runde bord osv. osv. Isbiter - finnes dette på huset? Opprydding/gaver - foretrekkes det at gavene kjøres hjem til brudeparet samme kveld? DJ/Band - hvor kan disse plasseres?
Gjest Poirot Skrevet 9. mars 2004 #7 Skrevet 9. mars 2004 Hvordan er det med røyking? Når stenger de?
Gjest MrsL Skrevet 9. mars 2004 #8 Skrevet 9. mars 2004 Tusen takk for masse hjelp. Noe av det har vi allerede i boks, men mye var bra å ta med seg på møtet. Og det blir nok flere møter når det nærmer seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå