Gå til innhold

Møte med festlokalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et møte med de på festlokalet på torsdag.

I den forbindelse spør jeg dere O Kloke :wink: hva er viktig å spørre om/få avklart?

Vi skal ha festen på et sted hvor de ordner det meste fra pynting av bord til middag og rydding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har en lang liste et sted, men her er noe jeg husker at vi spurte om:

-nøyaktig spesifisering av alt som er inkludert i prisen dere betaler skal med på kontrakten

(må dere betale noe ekstra for servitører, barpersonale, rydding, at de setter opp til kaker og kaffe, etc.)

-hvor mange servitører stiller de med og hvor mange i baren?

-må dere betale for å ta med egne kaker?

Hvis ja, en fast sum eller pr gjest (kan bli ganske dyrt...)

-har de noen som kan pakke ut gaver?

-sjekk do og garderobeforhold

(det første stedet vi så på hadde bare en do og ingen steder å henge fra seg...)

-pynter de lokalet, eller gjør dere det?

Kan dere i så fall gjøre det kvelden før, sånn at dere slipper å bruke bryllupsdagen på dette?

Kommer ikke på noe mer nå,

men mitt beste tips er å få med alt dere avtaler muntlig i en kontrakt!

Det har vi gjort, og det er jeg veldig glad for!

-

Skrevet

Ville spurt om jeg kunne få kommet en gang de hadde bryllup for å kikke på lokalet i festskrud. Da ser du om du vil ha noe mer/noe annet etc. Men ikke kom under selve festen så klart..

Skrevet

Det er vel viktig å snakke om tiddskjema iforhold til servitører/retter/toastmaster. Men det har dere sikkert tenkt på allerede, eller så kommer det litt senere?

Skrevet

Bordoppsett - hvor mange på hovedbord og hvor mange på evnt. E-armer, runde bord osv. osv.

Isbiter - finnes dette på huset?

Opprydding/gaver - foretrekkes det at gavene kjøres hjem til brudeparet samme kveld?

DJ/Band - hvor kan disse plasseres?

Gjest Poirot
Skrevet

Hvordan er det med røyking?

Når stenger de?

Skrevet

Tusen takk for masse hjelp. Noe av det har vi allerede i boks, men mye var bra å ta med seg på møtet. Og det blir nok flere møter når det nærmer seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...