AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Det hadde vært jævlig bra å være naturlig morsom og få damene til å falle som fluer, men jeg er heller den som ler av andre. Jeg liker morsomme jenter, men morsomme jenter liker morsomme gutter Hvor morsom er du og hvor morsom må jenta eller gutten være? Er det en viktig greie for forhold? Enn for ONS? Anonym poster: 5360d93477b95e9f0090c1e3601c61ce
Papirbit Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Det er ikke nødvendigvis sånn at jeg tenker over hvor morsom en gutt har vært i løpet av dagen,men det er et pluss hvis vi er på bølgelengden og har samme type humor, som selvfølgelig variere fra person til person.. For meg er det trekk hvis: - Han aldri skjønner mine spøker - Han reagere surt - Han prøver seg på 100 dårlige spøker. Ellers hadde jeg ikke tenkt noe særlig over det Endret 7. desember 2012 av Papirbit 2
Zakuro Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Tror dette avhenger litt på hva slags type humor man har. Jeg har f.eks. en veldig fornærmelse-basert humor, og den faller ikke alltid i god jord hos alle, noe jeg forsåvidt har forståelse for. Så å finne noen som har samme humor-smak som deg er nok noe av trikset for å få andre til å le tror jeg... Og selvsagt tørre å tulle, også med seg selv som "offer."
Cathrine88 Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hmm...når jeg tenker etter, har alle jeg virkelig har vært tiltrukket av vært veldig morsomme, så det er tydeligvis ganske viktig for meg. Men det betyr ikke at det er like viktig for alle. Om jeg er morsom selv er litt vanskelig å svare på, men jeg har ihvertfall ingen problemer med å få kjæresten til å le. Jeg tror det ville vært ganske trist å være i et forhold med en som ikke hadde omtrent samme humor som meg. ONS har jeg ikke, men da er det sannsynligvis andre ting som er viktigere? Endret 7. desember 2012 av Cathrine88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Jeg er "den morsomme" og vil vel si at jeg er ganske morsom, elsker å få folk til å le. For meg er det viktig at jeg og typen har det morsomt sammen, men han trenger absolutt ikke være en komiker! Min nåværende kjæreste regnes av andre som morsom, men jeg synes ikke han er mer morsom enn at han har dårlig humor og jeg ler av det. Har hatt to seriøse forhold før han og ingen av de var regnet som noe spesielt morsomme, men vi hadde likevel fine forhold! Det viktigste er jo kjemi og at man kan ha det gøy sammen, og jeg føler i grunn at det holder at en av oss er morsomme så lenge den andre ler Anonym poster: d8f5061e180a1af7106f7538444cfc71
Cata Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Hvor morsom er du og hvor morsom må jenta eller gutten være? Er det en viktig greie for forhold? Enn for ONS? Anonym poster: 5360d93477b95e9f0090c1e3601c61ce Jeg tror jeg er rimelig morsom for de rette personene. Jeg kan ikke fortelle en vits om det så smalt, men jeg er rimelig rask og treffsikker i replikken og opplever daglig at folk bryter ut i latter når jeg spissformulerer. For meg er det å ha det morsomt sammen et must for et forhold. Den jeg er sammen med må ha samme sans for gode replikker som jeg selv, og innimellom være i stand til å komme med dem. Han trenger ikke være noen super vitseforteller (har ikke sans for vitser), men det er definitivt et pluss hvis han kan fortelle morsomme historier. Jeg kunne aldri vært i et forhold med noen jeg ikke kunne le sammen med. ONS har aldri vært aktuelt for meg, men tipper det ville vært noe mindre viktig med felles humor i et slikt tilfelle.
Cristella Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Jeg trenger bare å være meg selv, vimsete og klønete, og alle andre ler! Men joda, for meg er det viktig at han får meg til å le. Nå har jeg skikkelig dårlig humor, da, så de fleste klarer det vel egentlig så lenge de ikke prøver alt for hardt. Da blir det bare teit! 1
HHH Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 For meg er humor megaviktig. Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er morsom, men jeg får andre til å le, og når det kommer til gutter er dette veldig viktig. MEN er man forelska nok kan man le av det meste,.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 jeg må ha en som skjønner humoren min, for jeg bruker den ofte. Skjønner man den ikke så virker jeg som en grusom person. Har heldigvis ikke vært noe problem så langt fordi jeg tiltrekkes av menn på min bølgelengde, naturlig nok. At han kan få meg til å le er viktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Om jeg er morsom selv er litt vanskelig å svare på, men jeg har ihvertfall ingen problemer med å få kjæresten til å le. Hvorfor er det vanskelig å svare på Du er morsom! Den jeg er sammen med må ha samme sans for gode replikker som jeg selv, og innimellom være i stand til å komme med dem. Jeg finner på gode replikker etter at alle har gått hjem Anonym poster: 5360d93477b95e9f0090c1e3601c61ce
ninuska_ Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Tja, det skal en del til for å få meg til å le (jeg ler ikke av komedier eller vitser) av ren humor. Min kjære er glad i å komme med spøker - og det ender som oftest med at jeg "dreper" dem for jeg innser ikke alltid at han spøker, eller så syns jeg de er tørre. Jeg har egentlig tenkt på at det er kun "naturlige" setninger jeg ler (når ting skjer, i samtale, mimring, hvis noen kiler meg ++) - men jeg ler nå ofte for jeg er lett å få til å smile og le. Men jeg pleier å få andre til å le ganske ofte med mine kommentarer. Så... Ja, det er viktig at min kjæreste får meg til å le, men det er ikke et krav at han er morsom.
Alvina Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det hadde vært jævlig bra å være naturlig morsom og få damene til å falle som fluer, men jeg er heller den som ler av andre. Jeg liker morsomme jenter, men morsomme jenter liker morsomme gutter Hvor morsom er du og hvor morsom må jenta eller gutten være? Er det en viktig greie for forhold? Enn for ONS? Anonym poster: 5360d93477b95e9f0090c1e3601c61ce Alt til sin tid. Jeg har lett for å få andre til å le, fordi jeg sier så mye rart. Hvis jeg prater med en inder om et krydder f.eks som er helsebringende, og sier hvor mye jeg inntar, da sier han til meg, at Alvina, du kan miste lysten på menn hvis du spiser for mye av sånne urter og krydder. Og da svarer jeg; ja, men det er da bare bra, også smiler jeg og ser på venninnen min og da begynner alle å le. Så jeg vet ikke. Jeg kan knekke i latter hvis jeg skifter en bleie på en sprellende unge, og det resulterer også i at bebisen begynner å le. Bleiesølbæsj på handa osv. Og veldig morsomt når bikkja hopper opp og skal hjelpe til... Endret 8. desember 2012 av Alvina
Havbris Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Humor er viktig her i heimen. Jeg kan ikke fortelle en eneste vits, men jeg kan være lynkjapp i replikker og får ofte folk til å le. Er litt rå i humoren sies det. Mannen min og jeg har en del intern humor som bare vi skjønner, og den egner seg nok ikke for andre enn oss. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Man må ikke være morsom selv, men at du smiler og ler tiltrekker folk. Den morsomme liker de som digger de teite vitsene. Du viser at dere kanskje har samme humor og som oftest er man like i mye annet også. Jeg var sammen med en gutt som bare smilte og lo, han var ellers veldig stille. Men fy søren så populær han var blandt jenter og gutter. Sånne mennesker er jo behagelige og kan snakke med om alt og ingenting. Fortsett å vær den du er. En morsom type er sjeldent i langvarig forhold. Og sjansen er stor for at en morsom type faktisk er usikker på seg selv. Da bruker man mye humor for å sjule seg selv =) Anonym poster: 767a49f191e840eef842dcb3cb239f88
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #15 Skrevet 8. desember 2012 Jeg trodde jeg hadde en humor som traff ganske mange, men må innrømme at ingen jente har sagt at de vil ligge med meg etter jeg har fortalt en historie. Anonym poster: 7e6020dc2db6c3beef08f85c0d2a6122
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 Jeg finner på gode replikker etter at alle har gått hjem Anonym poster: 5360d93477b95e9f0090c1e3601c61ce Spar på kommentaren, det kommer sikkert til å komme en lignende situasjon hvor du kan bruke den. Anonym poster: 7e6020dc2db6c3beef08f85c0d2a6122
Rubies_ Skrevet 8. desember 2012 #17 Skrevet 8. desember 2012 Jeg føler at det er noen som bare "har det". De får andre til å le veldig enkelt, uten for mye tanke rundt det. Noen mennesker er bare rett og slett morsommere enn andre, etter min mening. Det er mange grunner til det. Som regel fordi de er litt drøye i kommentarene, tør å si ting som andre kanskje bare tenker, er kjapp på replikken og ellers observant. Det er vanskelig å skulle fake noe slik. Er man ikke den morsomme i vennegjengen blir det gjerne veldig kleint om man prøver å ta på seg den rollen, og prøver ekstremt hardt for å bli det. Det kan ofte bli litt kunstig. Det er helt klart fantastisk med morsomme mennesker som får meg til å le med vitser og kommentarer. Men jeg setter også pris på menneskene som kanskje ikke er så kjappe på replikken, men heller morsomme på andre måter. Det er mange måter å være morsom på! Det å være åpen for å prøve nye ting, gjøre morsomme ting sammen, er like viktig som å få andre til å le.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #18 Skrevet 8. desember 2012 jeg kan ikke fortelle vitser,det blir alltid feil.men da begynner jo alle å le så vellykket er det likevel. jeg sier mye rart og snakker mye med hendene mine+ bruker mye lydeffekter. da er det morsomt. jeg kløner og er lett skremt det er morsomt. men jeg ikke den morsomme jeg er mer sjarmerende morsom sies det. men jeg har aldri vært noen klovn eller noe slikt. Anonym poster: 6af590a4e12cf24a13343fde80fd7b72
Cathrine88 Skrevet 8. desember 2012 #19 Skrevet 8. desember 2012 Hvorfor er det vanskelig å svare på Du er morsom! Det kommer an på om man har samme type humor som meg. Men jeg ser ikke på meg selv som særlig morsom, og synes sjelden at folk som anser seg selv for å være hysterisk morsomme er noe annet enn slitsomme. Men for å svare på spørsmålet i overskriften - ja, jeg har lett for å få andre til å le. Jeg sier ofte det første som faller meg inn og av og til er det dumt nok til at andre synes det er morsomt. :gjeiper:
Alice123 Skrevet 8. desember 2012 #20 Skrevet 8. desember 2012 Ja, jeg er faktisk ganske morsom. Det er det mange som har sagt uppfordret, og er en av de få kvalitetene ved meg jeg setter prispå og er stolt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå